NordicViking Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Hvem skal delta i Melodi Grand Prix 2025? NRK invitere til pressekonferanse på Marienlyst torsdag 16. januar kl. 12.00, og der vil årets artister bli presentert. 10 håpefulle artister og band skal delta. https://www.nrk.no/presse/presseinvitasjon_-lansering-av-mgp-artister-2025-1.17189532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. januar Forfatter #2 Del Skrevet 9. januar (endret) Det går mange rykter om hvem som kommer til å delta. Navn som Nora Foss Al-Jabri, Tone Damli og Angelina Jordan er de heteste kandidatene. 😁 https://escnorge.no/2025/01/05/mgp-2025-blogg-de-heteste-ryktene/ Endret 9. januar av NordicViking Feilstavet ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Åh, Lavrans 🥰 Hadde vært gøy med en uptempo låt Han godeste David Eriksen har jo Milo (?) i stallen sin..kanskje de prøver med en mgp-retur? (Har null ønsker om at Tone Damli skal være med...den knekken i stemmen orker jeg bare ikke..) Gleder meg sånn til lansering 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Blir spennende å se hvem som deltar i år. Jeg er litt midt på treet ang Tone. Hun må ha en GOD låt, og være litt mer frempå på scenen. Og den knekken i stemmen, ja skjønner hva du mener @Tradegy - passer seg ikke alltid... Blir stas å følge med på sendinga den dagen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. januar Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar Sendingen går direkte på NRK2 fra klokken 12:00. Sendes også via NRK Nett-TV. https://tv.nrk.no/serie/melodi-grand-prix-tv/sesong/2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar (endret) Ja, hva tenker dere folkens? Har bare hørt noen sekunder av låtene da, men sånn umiddelbart er jeg ikke veldig euforisk. Morsomt med Bobbysocks-comeback da, selv om de neppe vinner, men gøy for showet. Men det som slo meg (som jeg ikke er så fan av) var at Bettan hadde et voldsomt behov for å informere om at det er HUN som har skrevet låten, ikke begge to. Hanne teksten. Var det nødvendig? Personlig er jeg ingen Tone-fan, synes ofte låtene hennes er kjedelige. Sondrey har heller aldri klart å fenge meg med sine låter. Ingen låter her ga meg følelsen jeg har fått når jeg har sett Queen of Kings og Spirit in the sky for første gang. Ingen vinner-vibes. Foreløpig mest tro på Nataleen, muligens Kyle Alessando. Håper det snur når de kommer på scenen. Skal de ikke ha inn et wildcard i og med at Lavrans har trukket seg? Endret 16. januar av Heartland 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 16. januar #7 Del Skrevet 16. januar Personlig er jeg veldig lei av comebacks. Det er ikke noen suksessoppskrift heller, det har iallefall ikke vært det for vår del. Det vi har har gjort det bra med har som regel vært nye, gjerne helt ukjente artister. Alessandra var ny, Keiino var ukjente (for meg iallefall) før mtp 2019, og Margaret Berger hadde vel heller ikke vært i mgp før 2013. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 16. januar #8 Del Skrevet 16. januar Å hva er det med dramaqueen Lavrans - gjort seg uvenner med nrk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. januar Forfatter #9 Del Skrevet 16. januar Heartland skrev (4 timer siden): Ja, hva tenker dere folkens? Har bare hørt noen sekunder av låtene da, men sånn umiddelbart er jeg ikke veldig euforisk. Jeg er ikke imponert over noen av bidragene så langt. Ingen som skiller seg særlig ut. Får vente til vi får høre hele låten før vi feller noen endelig dom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 16. januar #10 Del Skrevet 16. januar (endret) Klippene ligger her og der på YouTube på internasjonale ESC-sider. Det hagler med negative kommentarer ala «What the hell happend to Norway? 😭» Ikke en gang våre egne har troa på dette. Ny MGP-general Tarjei Strøm har nå sagt opp til flere ganger at «neste år skal jeg få velge ut låtene». Han virker så flau over dette at han vil være sikker på alle vet at det IKKE er han som har valgt ut låtene. Endret 16. januar av Heartland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 16. januar #11 Del Skrevet 16. januar (endret) Dette var dårlige greier! Hva skal vi med nesten 70 år gamle damer?? Husker at Bonnie Tyler gjorde det dårlig da hun var med! Wig Wam er også "has beens". Lurer på hva som har skjedd i kulissene siden både Lavrans og Angelina trakk seg? De er de eneste interessante som var nevnt, og de eneste som kunne ha hatt en sjanse. Endret 17. januar av tirben 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Hørte nettopp gjennom innslagene og jeg tenker; 'ingen av disse kan vinne'... Skikkelig kjedelig. Bettan og Co....???? Hva var det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Dette var skuffende. Vi har da mange dyktige artister, så hvorfor bare deltagere fra c-laget? Tipper NRK mister seere på dette. Jeg gidder i hvertfall ikke 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar Masse rabalder nå etter lansering i går. Men, jeg tror finalen kan bli bra allikevel jeg. Når vi får hørt låtene i sin helhet vil ting bli annerledes. Så at mange YT -kontoer kastet seg over låtene, men helt ærlig det var jo bare bortkastet tid. Man får ikke så godt inntrykk av de små snuttene. Bedre å vente til vi kan høre dem i helhet neste uke. Det blir nok ikke noe jubelår for Norge i Eurovision i år - så mye kan vi si. Men, håper allikevel vi velger en god låt og at det blir en god plassering, innen topp 15 må være lov å håpe på. Men så spør det hva Europa kommer med og da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar Her må det inn et wild card, når de har klart å miste de beste artistene på oppløpet. I det minste har de hatt selvinnsikt nok til å droppe delfinalene, når de ikke en gang klarer å fylle finalen uten. I hvert fall hvis de snuttene vi har hørt er representative. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar Har hørt på de små klippene av låtene og for noe ræl! Håper de er bedre i sin helhet. Også Bobbysocks da, haha, litt morsomt, men de går neppe videre. Tror nok ikke det blir seier på Norge i år, gitt. Synd både Lavrans og Angelina trakk seg, de to var nok de eneste Norge kunne hatt en vinnersjanse med. Lurer på hvorfor de trakk seg. At Lavrans ikke var klar for scenen vet jeg ikke om jeg tror noe på. Tror Europa hadde elsket han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar Er det slik at enkelte artister har "grønt lys" for å få deltakelse uansett hvilken låt de kommer med, bare fordi navnet er kjent? Kan jo begynne å lure. Var det virkelig ikke bedre bidrag å velge mellom? Jeg har nesten litt vanskelig for å tro det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar jukkapalme skrev (1 time siden): Har hørt på de små klippene av låtene og for noe ræl! Håper de er bedre i sin helhet. Også Bobbysocks da, haha, litt morsomt, men de går neppe videre. Kanskje vi i det minste slipper Bobbysocks som pauseinnslag, når de skal delta i konkurransen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar #19 Del Skrevet 17. januar brainstorm skrev (1 time siden): Kanskje vi i det minste slipper Bobbysocks som pauseinnslag, når de skal delta i konkurransen. Haha, ja du sier noe. Aldri så gæli at det ikke er godt for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. januar Forfatter #20 Del Skrevet 17. januar NordicViking skrev (På 9.1.2025 den 13.01): Det går mange rykter om hvem som kommer til å delta. Navn som Nora Foss Al-Jabri, Tone Damli og Angelina Jordan er de heteste kandidatene. 😁 https://escnorge.no/2025/01/05/mgp-2025-blogg-de-heteste-ryktene/ De gjettet rett på sju artister, men to av dem trakk seg. Noen har tydeligvis gode kontakter i NRK. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå