Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 Skal på blinddate idag, og lurer på hvilken parfyme jeg skal bruke...og hvor lang tid i forveien jeg skal ta på parfyme. Vil jo ikke slå ihjel mannen med lukta heller... Jeg har disse parfymene å velge i: Coolwater - Davidoff Cheap and Chic - Moschino Summer - Kenzo Very Irresistible - Givenchy Synspunkter?
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Jeg kjenner ikke de duftene du nevner her - men det viktigste er å ikke ta på for mye. Et lite spray er nok - altfor mange stinker parfyme - og det er direkte ubehagelig for de som kommer i nærheten.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Enig med Donna, ikke ta på for mye. Har bare luktet på Cool Water, og en er for søt synes jeg. Ta ikke mye av den i alle fall.
Gjest Virvel Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Enig, bruk lite, og ta på i hvert fall en time før du drar, parfymer trenger tid til å "sette" seg, og er som regel best etter et par timer. Cool Water synes jeg forresten er grusom, men det er min mening, da. Den lukter altfor sterkt, man kan ofte kjenne det på flere meters avstand når noen bruker den. Endret 5. mars 2006 av Virvel
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Bort med Cool Water! Den lukter ikke godt i det hele tatt... Til en date ville jeg gjort som Fjompe, og satset på Kenzo i moderate mengder.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Bort med Cool Water! Den lukter ikke godt i det hele tatt... Til en date ville jeg gjort som Fjompe, og satset på Kenzo i moderate mengder. ← Cool Water er litt for gammel og lukter veldig
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Jeg er i grunnen enig mht CoolWater, bruker den ikke lengre egentlig... Det ble Kenzo, tok på tre timer før daten. Parfymevalget var nok bedre enn utfallet av daten, menmen... Takk for synspunkter!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Gni litt sylteagurklake på innsiden av håndleddene og ta samtidig litt på halsen. Det høres sikkert rart ut men det funker. Det er et gammelt triks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå