AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Typen har en kompis, som har klådd på meg i taxien. Han strøk meg inn i låret og var nerme privatdelen min. typen såg dette. Det var ukonfertabel. Ut over kvelden, så var typen nede å bestilte drink. Jeg og kompisen satt alene å ventet på han. Kompisen sa ‘kom inn i armkroken min, typen din får ikke vite de’. Jeg reagerte med avsky og såg ikke på han engang. Sa dette til typen. Han gjorde eller sa ikke noe om de den kvelden. Han har vist i ettertid tatt kompisen for de. Alikavel er de litt sårt at han ikke gjorde de med en gang. Den samme kompisen, forgrep seg på søstra til typen. Hun ville ikke. Han har prøvd flere ganger å kysse henne. Kompisen stakk fingrene sine ned i provatområde hennes, mot sin vilje. Ellers er de også verdt å nevne at denne kompisen. Har kalt meg flere ganger navne til exen til samboeren min. Han har også nesten slått meg ned fordi han er kvinnehater. kompisen til typen er en kar, som skriker direkte på byen til alle: jeg trenger fitte! Dette sier han både til jenter og gutter uansett, i dag sendte kompisen lettkledde tinderprofiler med jenter til typen min. De var veldig utfordrende. Typen min såg på dem kort, men svarte ikke på de. Hvordan hadde dere reagert, dersom en kompis sendte de bildene osv til deres samboer? Jeg personelig, hadde ønsket at samboer min viste at de ikke var greit. At de er uakseptabelt. Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Hadde ikke vært sammen med en mann som hang med en sånn "kompis". Anonymkode: 7791e...db4 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar At kjæresten din velger å fremdeles være kompis med et menneske som har, som du sier, forgrepet seg på hans søster samt deg.. Det er noe som ikke stemmer her. Hadde ikke blitt kjæreste med en som har slike "kompiser". Anonymkode: d4e05...43a 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Merkelig oppførsel. Nå tenker jo jeg at problemstillingen i overskriften her kanskje er den minst dramatiske. Det er alt det andre du referert til som gjør at du burde holde deg langt unna, både ham og «bestevennene» hans (les: typen din). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At kjæresten din velger å fremdeles være kompis med et menneske som har, som du sier, forgrepet seg på hans søster samt deg.. Det er noe som ikke stemmer her. Hadde ikke blitt kjæreste med en som har slike "kompiser". Anonymkode: d4e05...43a Han sier at han selv et i en vanskelig situasjon. Typen har 3 nærme bestekompiser. De 3 vennene er brødre. Problemer er at de har spillkvelder sammen. Her vil den ufordragelige kompisen dukke opp. Samboeren oppsøker ikke denne personen selv, men må tåle at han er der vist han skal spille miniatyrspill med figurer. Han er 30 foresten. Han sier de er vanskelig å droppe en venn han har hatt lenge. Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han sier at han selv et i en vanskelig situasjon. Typen har 3 nærme bestekompiser. De 3 vennene er brødre. Problemer er at de har spillkvelder sammen. Her vil den ufordragelige kompisen dukke opp. Samboeren oppsøker ikke denne personen selv, men må tåle at han er der vist han skal spille miniatyrspill med figurer. Han er 30 foresten. Han sier de er vanskelig å droppe en venn han har hatt lenge. Anonymkode: 32f15...5a9 Samboer er redd for at de andre bestekompisene (brødrene til han ufordragelige) ikke vil henge mer. På den andre siden, så er de andre bestekompisen klar over oppførselen til broderen sin. Typen sa: jeg vil ikke skrive at slike bilder er uakseptabelt å få tilsendt. Samboer mente at han ikke ville ha rykte på seg. Dette rykte dreier seg om at han ikke vil ha en dame som er nazi på slike ting. De handler jo i grunn og bunn at: jeg ikke ønsker at samboeren skal finne seg i at en slik ‘kompis’ ikke respekterer forholdet vårt, meg eller samboeren egentlig. Da tenker jeg: han er mer opptatt av rykte sitt enn å faktisk stå opp for forholdet vårt? Konfrentasjon av andre ting, som har skjedd. (Ikke de bilde greiene). Ja han konfronterte kompisen om ting som hadde skjedd lenge etterpå. Det var ikke med engang. Det var alltid unnskyldninger til hvorfor han ikke hadde gjort de enda. Ene unnskyldningen var: «jeg tok det ikke opp den kvelden, fordi vi ikke var ferdig med spillkvelden og skulle møtest dagen etterpå for å spille». Den andre baserte seg på « Jeg kan ikke konfrontere han, når de er kompisen min som har invitert meg på besøk». Jeg mente han bare kunne dra på kafé eller invitere han til den samtalen isteden da. Det såret litt egentlig. Følte han ikke hadde ryggen min. Den ufordragelige kompisen har enda ikke sakt unnskyld til meg for alt han har gjort. Han eier ikke skam. Synest kanskje de er rart at samboer ikke har krevd en unnskyldning osv. Er ikke de normalt at en partner gjør sånt for dem man elsker? Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Typen har en kompis, som har klådd på meg i taxien. Han strøk meg inn i låret og var nerme privatdelen min. typen såg dette. Det var ukonfertabel. Ut over kvelden, så var typen nede å bestilte drink. Jeg og kompisen satt alene å ventet på han. Kompisen sa ‘kom inn i armkroken min, typen din får ikke vite de’. Jeg reagerte med avsky og såg ikke på han engang. Sa dette til typen. Han gjorde eller sa ikke noe om de den kvelden. Han har vist i ettertid tatt kompisen for de. Alikavel er de litt sårt at han ikke gjorde de med en gang. Den samme kompisen, forgrep seg på søstra til typen. Hun ville ikke. Han har prøvd flere ganger å kysse henne. Kompisen stakk fingrene sine ned i provatområde hennes, mot sin vilje. Ellers er de også verdt å nevne at denne kompisen. Har kalt meg flere ganger navne til exen til samboeren min. Han har også nesten slått meg ned fordi han er kvinnehater. kompisen til typen er en kar, som skriker direkte på byen til alle: jeg trenger fitte! Dette sier han både til jenter og gutter uansett, i dag sendte kompisen lettkledde tinderprofiler med jenter til typen min. De var veldig utfordrende. Typen min såg på dem kort, men svarte ikke på de. Hvordan hadde dere reagert, dersom en kompis sendte de bildene osv til deres samboer? Jeg personelig, hadde ønsket at samboer min viste at de ikke var greit. At de er uakseptabelt. Anonymkode: 32f15...5a9 Den ufordragelige kompisen har også fått typen til å snudd seg etter andre damer noen ganger. kompisen har sagt «å se på hun damen da». Er ikke de rart at typen i de hele tatt kikket bort på hun damen? De var en ung 18-16 åring, når de selv er 30. Er dette respektløst ovenfor meg? Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar Hvis du lurer på hvordan noen er, så hvem de VELGER å omgås…… Anonymkode: 18ecc...3ae 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han sier at han selv et i en vanskelig situasjon. Typen har 3 nærme bestekompiser. De 3 vennene er brødre. Problemer er at de har spillkvelder sammen. Her vil den ufordragelige kompisen dukke opp. Samboeren oppsøker ikke denne personen selv, men må tåle at han er der vist han skal spille miniatyrspill med figurer. Han er 30 foresten. Han sier de er vanskelig å droppe en venn han har hatt lenge. Anonymkode: 32f15...5a9 Hadde NOEN behandlet meg eller andre kvinner sånn hadde typen min, som ikke er aggressiv eller tror på vold, gitt han en rett på trynet. Etter meg👊 Anonymkode: 7791e...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Høres ut som tyoen din lurer deg trill rundt. Anonymkode: d4e05...43a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar Jeg synes det høres ut som en litt... ressurssvak... vennegjeng/omgangskrets. Anonymkode: 5113b...e48 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Typen har en kompis, som har klådd på meg i taxien. Han strøk meg inn i låret og var nerme privatdelen min. typen såg dette. Det var ukonfertabel. Ut over kvelden, så var typen nede å bestilte drink. Jeg og kompisen satt alene å ventet på han. Kompisen sa ‘kom inn i armkroken min, typen din får ikke vite de’. Jeg reagerte med avsky og såg ikke på han engang. Sa dette til typen. Han gjorde eller sa ikke noe om de den kvelden. Han har vist i ettertid tatt kompisen for de. Alikavel er de litt sårt at han ikke gjorde de med en gang. Den samme kompisen, forgrep seg på søstra til typen. Hun ville ikke. Han har prøvd flere ganger å kysse henne. Kompisen stakk fingrene sine ned i provatområde hennes, mot sin vilje. Ellers er de også verdt å nevne at denne kompisen. Har kalt meg flere ganger navne til exen til samboeren min. Han har også nesten slått meg ned fordi han er kvinnehater. kompisen til typen er en kar, som skriker direkte på byen til alle: jeg trenger fitte! Dette sier han både til jenter og gutter uansett, i dag sendte kompisen lettkledde tinderprofiler med jenter til typen min. De var veldig utfordrende. Typen min såg på dem kort, men svarte ikke på de. Hvordan hadde dere reagert, dersom en kompis sendte de bildene osv til deres samboer? Jeg personelig, hadde ønsket at samboer min viste at de ikke var greit. At de er uakseptabelt. Anonymkode: 32f15...5a9 Jeg hadde faktisk dumpet kjæresten min om han hadde vært venn med en sånn fyr. Anonymkode: 0532e...bc3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes det høres ut som en litt... ressurssvak... vennegjeng/omgangskrets. Anonymkode: 5113b...e48 Dette. Røde flagg på rekke og rad. Anonymkode: 394fa...3de 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #14 Del Skrevet 9. januar Bilder er lov å dele. Ingen bryr seg. Du må selv sette grenser ovenfor typens kompis. Tør du ikke snakke til han,si du må så inni helv...drite, så tar han på deg går det gæærnt. Rap han i fjeset. Bare vær generelt litt ekkel, så holder de seg gjerne unna 😅 Anonymkode: 77c38...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #15 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bilder er lov å dele. Ingen bryr seg. Du må selv sette grenser ovenfor typens kompis. Tør du ikke snakke til han,si du må så inni helv...drite, så tar han på deg går det gæærnt. Rap han i fjeset. Bare vær generelt litt ekkel, så holder de seg gjerne unna 😅 Anonymkode: 77c38...7f5 Jeg satte grens ovenfor kompisen til samboeren, men da holdt han nesten på å slå meg ned. Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #16 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Høres ut som tyoen din lurer deg trill rundt. Anonymkode: d4e05...43a Jeg er selv tidelig i 20 årene, så mulig jeg er for naiv. Har en tendens til å være for snill av og til. Han er 30 og har vel mer livserfaring enn meg. Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er selv tidelig i 20 årene, så mulig jeg er for naiv. Har en tendens til å være for snill av og til. Han er 30 og har vel mer livserfaring enn meg. Anonymkode: 32f15...5a9 Yeah, du blir lurt trill rundt.. Anonymkode: d4e05...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Yeah, du blir lurt trill rundt.. Anonymkode: d4e05...43a På hvilken måte? Anonymkode: 32f15...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 9. januar #19 Del Skrevet 9. januar Høres ut som MENA-trash som man bør ligge langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #20 Del Skrevet 9. januar De fleste ville nok dumpa kjæresten pga kompisen her. Kompiser er kompiser fordi de har noe til felles. Anonymkode: 9a37b...566 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå