Lykkeognervøs Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Var hos jordmor for noen dager siden i uke 37. Fikk registrert «6» under pres/leie. Tidligere har jeg bare hatt «hb» (hode bevegelig). noen som vet hva «6» står for under pres/leie? hun opplyste at hode var godt festet og han låg godt ned. Endret 10 timer siden av Lykkeognervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Hun har tegnet hvordan babyen ligger. Den ligger altså med hodet ned og ryggen mot venstre side (din høyre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeognervøs Skrevet 10 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 10 timer siden Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Fenomen skrev (45 minutter siden): Hun har tegnet hvordan babyen ligger. Den ligger altså med hodet ned og ryggen mot venstre side (din høyre). Ah, det gir mening. Jeg husker jeg stusset på et speilvendt 6-tall på helsekortet forrige gang. De andre 6-tallene var riktig vei. Anonymkode: 26765...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Er det noe nytt de har begynt med? Aldri fått det (eller hb) på mine to helsekort før, jeg fødte i april 2022 og april 2024 😊 Anonymkode: a9951...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noe nytt de har begynt med? Aldri fått det (eller hb) på mine to helsekort før, jeg fødte i april 2022 og april 2024 😊 Anonymkode: a9951...666 Jeg fikk det i 2023 😊 Det står enten 6 eller HF i mitt. Anonymkode: 26765...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Det er ikke noe nytt. Betyr at hodet ligger ned og at barnet ligger i 1. Stilling (rygg venstre) eller 2 stilling. Hvis de ikke har skrevet noe, har de sikkert ikke greid å kjenne leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det noe nytt de har begynt med? Aldri fått det (eller hb) på mine to helsekort før, jeg fødte i april 2022 og april 2024 😊 Anonymkode: a9951...666 Jeg fikk det både i 2017 og 2020. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå