AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Hei dere! Jeg har en veldig aktiv baby som jeg har samsovet med en stund. Vi er nå redde for at baby skal falle ut av sengen og vil gjerne at hun skal sove i sprinkelseng første del av natten. Jeg pleier å amme henne i søvn. Problemet er at hun våkner hvis vi prøver å flytte henne til sengen hennes. Byssing og legge ned fungerer heller ikke. Er det noen måter å få henne til å sove i sprinkelengen uten søvntrening? Vi prøvde det da hun var ca 4 måneder for å sove i bedside crib, men vi klarte ikke å stå i gråten. Anonymkode: 00d5c...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Vi hadde samme problemet med førstemann, men fant ut at det beste for alle var om vi satte dobbelsenga inntil veggen, sikret alle sider og lot ham samsove med meg i senga, mens mannen lå på egen seng ved siden av. Han begynte med sprinkelseng da han var lei av amming rundt 14 mnd, og da var han klar for det 😊 Ble en del byssing, men ellers helt problemfritt. Anonymkode: 82512...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Vi kjøpte sengehest, veldig praktisk😊 Anonymkode: 87335...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå