AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Her tenker jeg at det nesten gjør meg litt sånn kåt at han bruker det… Men min bruker hverken deo, parfyme eller dusjsåpe. Lukter bare.. hud… æsj. Er det viktig for deg at mannen bruker godlukt? Anonymkode: 3f734...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Nei, liker lukten av han jeg. Hans naturlige lukt er det som er mest sexy. Anonymkode: 8e51a...1b6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Absolutt ikke. Det viktigste er at han er renslig og ikke lukter vondt. Den kunstige lukta liker jeg ikke. Anonymkode: d6d89...b63 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden På ingen måte viktig. Det som er viktig er normal renslighet og hygiene. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Nei... synes hud lukter godt, jeg da... mye bedre enn masse parfyme og annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Her ønsker jeg at han droppet alt utenom skjegg olje, men er fordi jeg er så sykt sensitiv for lukter. Så alt han bruker av barber krem, såpe osv godkjennes av meg 🤣 Kommer aldri til å glemme den gangen han kom hjem med noe som luktet oppkast…. Huff, skulle ønske det ikke var sånn (meg). Anonymkode: 59693...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Fantasier bruker å være bedre enn virkeligheten. Normalt renslig og hygienisk, så trenger man ikke parfyme. Anonymkode: 405e7...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Nei, men renslighet er viktig. Men ingenting er verre enn parfymer som skal kamuflere mangel på renslighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Jeg reagerer på parfyme (vondt i hodet, rennende nese og øyne), spesielt enkelte av herreduftene, så ingen her i huset bruker det. Når jeg tenker etter så er det ingen i min omgangskrets eller familie som pleier å lukte parfyme. Heldigvis. Anonymkode: 986bd...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Ikke viktig i det hele tatt. Elsker lukten av mannen min, både nydusjet og ellers. Det var da jeg begynte å mislike lukten av mine ekser at jeg skjønte at forholdene ikke var liv laga, jeg var ikke lenger tiltrukket av dem. Anonymkode: 59c7e...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Hater parfyme. Anonymkode: a7107...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Holder med barberskum! Verste som finns er når en person, enten det er mann eller dame,og det lukter parfyme der ti minutter etterpå! Og det verste syns jeg ,er når du treffer sånne i en barnehage! Anonymkode: ba5a3...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Det er noe veldig rart om du ikke liker kroppslukten til partneren din. Jeg ELSKER lukten av mannen min. Selv når han ikke har dusjet på noen dager. klarer ikke sterke lukter og parfymer. Han bruker heldigvis bare deodorant. Synes den er ille nok Anonymkode: ecd62...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Mannen min er sin egen godlukt ❤️ Anonymkode: adc6a...202 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Ja, er ikke det vanlig å bruke det? En spray om morningen, ikke at man skal lukte parfymeri. Trodde helt ærlig at deo og parfyme hver morgen var endel av "alles" morgenrutiner 😳 Anonymkode: 7425c...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, er ikke det vanlig å bruke det? En spray om morningen, ikke at man skal lukte parfymeri. Trodde helt ærlig at deo og parfyme hver morgen var endel av "alles" morgenrutiner 😳 Anonymkode: 7425c...857 Heldigvis er ikke dette vanlig. Jeg tåler heller ikke parfymelukt og det verste jeg vet er når folk lukter parfyme. Selvsagt bruker jeg deo, men den er luktfri. Til spørsmålet - selvsagt liker jeg mannens lukt uten kunstig parfymering. Men renslighet er jo viktig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, er ikke det vanlig å bruke det? En spray om morningen, ikke at man skal lukte parfymeri. Trodde helt ærlig at deo og parfyme hver morgen var endel av "alles" morgenrutiner 😳 Anonymkode: 7425c...857 Deodorant er nok ganske vanlig, men parfyme er ikke det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Elsker lukten hans. Ingen av oss bruker parfymer etc. Kun antiperspirant. Anonymkode: bb368...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Ja jeg elsker at mannen lukter parfyme 😍 men ikke for mye! Anonymkode: 863ac...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er allergisk mot parfyme, får astmaanfall av det. Men foretrekker naturlig lukt, men god hygiene er viktig. Og jeg bruker jo deodorant og dusjer hver dag selv. Bruker krystall deodorant. Men hadde en kjæreste som naturlig luktet så godt, har aldri opplevd det med noen andre menn. Har og aldri vørt så forelsket i noen. Anonymkode: d754d...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå