AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det strøs diagnoser i vanlig kg-stil ser jeg. Kan man ikke overlate diagnosene til fagfolk? Anonymkode: e5646...49c Omtrent alle påberoper seg å kjenne minst en eller fler narsissister eller psykopater og elsker å gjøre det. Det er åpebænbart veldig viktig for den enkelte, Anonymkode: 860ec...aa6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar Dersom noen begynner å snakker om narsissister rundt seg, så tar jeg det for gitt at personen ikke er helt stødig. Det har dessverre blitt et ord uten mening. Anonymkode: c0358...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar Ja jeg tror de synes det er aller greiest at alle andre er de som gjør feil, og ikke dem. Anonymkode: 42ffb...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #24 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det strøs diagnoser i vanlig kg-stil ser jeg. Kan man ikke overlate diagnosene til fagfolk? Anonymkode: e5646...49c var det vondt? Å skjønne at folk ser deg som du er mener jeg og ikke som du ønsker bli sett? Anonymkode: 042bb...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. januar #25 Del Skrevet 10. januar En narsissist vil kunne gå rundt å hevde at de rundt individet er det, for at de får personen det gjelder til å føle seg dårlig feks. Det er en ansvarsfraskrivelse. Om man lurer på om man er en narsissist så er man det som regel ikke. Sånn i korte trekk. Det finnes sikkert unntak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dersom noen begynner å snakker om narsissister rundt seg, så tar jeg det for gitt at personen ikke er helt stødig. Det har dessverre blitt et ord uten mening. Anonymkode: c0358...279 enig, la oss kalle en spade for en spade og en drittsekk for en drittsekk Anonymkode: 042bb...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dersom noen begynner å snakker om narsissister rundt seg, så tar jeg det for gitt at personen ikke er helt stødig. Det har dessverre blitt et ord uten mening. Anonymkode: c0358...279 Det er godt mulig det finnes folk som bruker ordet overfladisk, men det betyr faktisk ikke at virkelige ofre og overlevende av narsissistiske personer eksisterer. Du må gjerne mene at jeg ikke er helt stødig, det er jeg heller ikke etter å ha vært utsatt for denne ondskapen jeg opplevde i så mange år. Jeg har slitt med både Ptsd og Cptsd i åresvis på grunn av det som skjedde, og har fått bekreftelse på at i det minste to av de jeg har måttet slite med (ja flere, vi som er vokst opp med det møter gjerne flere på veien helt til vi klarer å distansere oss fra alt vi har blitt indoktrinert med) mest sannsynlig er narsissister. Men de vil selvsagt aldri havne i skikkelig terapi, og dermed kan ingen sette et stempel på det. Sånn er det. Anonymkode: 597b0...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå