Gå til innhold

Er det bare jeg som vemmes av menn, gjerne eldre menn, som løper etter tynne, unge jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  TLR skrev (På 15.2.2025 den 13.57):

Hvis du ser en mann på 60 sammen med ei på rundt 30 så tenker jeg at det kun er snakkom penger. Hun får det hun vil og han får det han vil ha. Tror ikke at sånne forhold er snakkom følelser nei

Ekspander  

Nei. Om noen tror det, lurer jeg på om de selv likte 60 når de var 30.

Anonymkode: 56ff8...7f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.53):

Det skal godt gjøres for henne å finne en verre partner enn en mann på 50 når hun er 22. 40 også. 

Jeg er sterkt imot dop, men unner henne heller gjennom den gropa.

Ekspander  

Sier du at den beste 40-årige mannen er verre enn den verste 22-årige mannen? For en kvinne som selv er 22?

Det tror jeg ikke på.

Anonymkode: 7d367...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.05):

Sier du at den beste 40-årige mannen er verre enn den verste 22-årige mannen? For en kvinne som selv er 22?

Det tror jeg ikke på.

Ekspander  

Ikke verre enn en seriemorder, men jeg anser det som et alvorlig tap for henne i livet ja. Hva skal hun med en så mye eldre mann? Jeg liker ikke 4å åringer enda engang.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  TLR skrev (På 15.2.2025 den 13.57):

Hvis du ser en mann på 60 sammen med ei på rundt 30 så tenker jeg at det kun er snakkom penger. Hun får det hun vil og han får det han vil ha. Tror ikke at sånne forhold er snakkom følelser nei

Ekspander  

Alle forhold er basert på en slags byttehandel. Ofte bringer man inn noe av det samme (vakre kvinner finner vakre menn). Andre ganger er det ulikt fordelt (vakre kvinner finner rike menn).

Det er et stort problem at partnere slår, er utro, nekter samvær med barn og det ene og det andre. At et «odde» par finner sammen og er snille mot hverandre er ikke et problem. Virkelig ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 13.53):

Det skal godt gjøres for henne å finne en verre partner enn en mann på 50 når hun er 22. 40 også. 

Jeg er sterkt imot dop, men unner henne heller gjennom den gropa.

Ekspander  

Skjønte ikke det siste der. Du har dine meninger. Men vi gjør ingenting med det før grensen for aldersutseende går opp.

Anonymkode: b2ac3...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.07):

Ikke verre enn en seriemorder, men jeg anser det som et alvorlig tap for henne i livet ja. Hva skal hun med en så mye eldre mann? Jeg liker ikke 4å åringer enda engang.

Ekspander  

Hva skal en lesbisk dame med en annen dame? Hun har jo ikke penis en gang?

Jo, de fant hverandre, er snill med hverandre og respekterer hverandre. Forhåpentlig vis. Ikke alle får oppleve det, men om de får så unner jeg dem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.07):

Jeg liker ikke 4å åringer enda engang.

Ekspander  

Så du tror 40-åringene endrer seg i takt med dine erfaringer? Du liker dem ikke enda, nei. Sannsynligvis ikke de heller, men det finner vi ut av når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.09):

Hva skal en lesbisk dame med en annen dame? Hun har jo ikke penis en gang?

Jo, de fant hverandre, er snill med hverandre og respekterer hverandre. Forhåpentlig vis. Ikke alle får oppleve det, men om de får så unner jeg dem det.

Ekspander  

Noen damer liker ikke penis, å det vet du. Fåtallet av kvinner trenger penetrasjon og fåtallet av pikker er formet på en måte som vil gi tilstrekkelig nytelse alene. Jeg sa det, unnskyld.

Han er ikke engang hot. Hun er sinnsykt umoden i forhold og vil gå glipp av både essensen av 20 årene og 30 årene. Nei takk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.11):

Så du tror 40-åringene endrer seg i takt med dine erfaringer? Du liker dem ikke enda, nei. Sannsynligvis ikke de heller, men det finner vi ut av når den tid kommer.

Ekspander  

Ja når den tid kommer i fremtiden! Langt inn i fremtiden! 22 åringer er mye lengre i fortiden enn meg igjen. Gud bedre om jeg hadde datet 40 åringer da. Nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 9.53):

Er dette et stort problem for deg eller andre? hvis ja, så vil jeg foreslå psykolog. 

Anonymkode: c7f7c...41a

Ekspander  

Jævlig frekt å si til noen at de trenger psykolog. 

Anonymkode: c8bc0...5fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.13):

Ja når den tid kommer i fremtiden! Langt inn i fremtiden! 22 åringer er mye lengre i fortiden enn meg igjen. Gud bedre om jeg hadde datet 40 åringer da. Nei. 

Ekspander  

Vel. Kanskje ikke 40-åringene plutselig bedrer seg når du når grensa. De finner du av laangt inn i framtiden 😁 Start nå. Ikke vent for lenge. I følge damer her inne er alle menn predatorer, bortsett fra de mennene som ikke er det da. Ikke mange igjen i denne farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 14.12):

Noen damer liker ikke penis, å det vet du. Fåtallet av kvinner trenger penetrasjon og fåtallet av pikker er formet på en måte som vil gi tilstrekkelig nytelse alene. Jeg sa det, unnskyld.

Ekspander  

Du forstår ikke hva en kvinne kan se i en eldre mann, jeg forstår ikke hva en kvinne kan se i en kvinne.

Forskjellen mellom oss er at jeg er liberal: jeg tenker at lesbiske damers preferanser er ikke min sak. Vær snill og kos dere. Du mener såvidt jeg forstår at det er din sak hva voksne mennesker velger til partner. Det gjør deg mindre liberal enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Shit, ass. Visste ikke at jeg var pedo. Takk KG, som belærte meg nok en gang!

Anonymkode: 5f8f2...161

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 10.11):

Nei. Hater " gamle griser"- æsj!!!

Anonymkode: 66245...f3a

Ekspander  

Alle har rett til egne preferanser. Det er ikke din sak å dømme. 

Anonymkode: ebdd7...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg som mann har det siste året innsett at jeg har vært blind for dette problemet.

Jeg har en tenåring i huset som har gjort meg mer bevisst på hva hun må oppleve hver eneste dag.

Det er så ufattelig kvalmende å se alle disse mennene i alle aldersgrupper som stirrer, kommer med ekle kommentarer og i verste fall (heldigvis er fåtall) prøver å klå.

Hun har opplevd en jeg valgte å anmelde for skremmende og krenkende oppførsel. Der var det videobevis. Han ble dømt etter et par uker.

Dere jenter og kvinner har min dypeste respekt når det kommer til dette. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe annet enn at jeg nå er begynt å stille meg midt i synsfeltet til disse ekle krypende som åpenbart stirrer på mindreårige. Hjelper ikke det smiler jeg å vinker til de. Det hjelper alltid 😅

Anonymkode: 513d2...bed

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.43):

Alle har rett til egne preferanser. Det er ikke din sak å dømme. 

Anonymkode: ebdd7...62c

Ekspander  

Da må det være greit for menn å hate "gamle kjerringer" også.. Takk for den..

Du er fullt med på å lage samfunnsreglene, så ikke skyld på menn. Du er med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.45):

Jeg som mann har det siste året innsett at jeg har vært blind for dette problemet.

Jeg har en tenåring i huset som har gjort meg mer bevisst på hva hun må oppleve hver eneste dag.

Det er så ufattelig kvalmende å se alle disse mennene i alle aldersgrupper som stirrer, kommer med ekle kommentarer og i verste fall (heldigvis er fåtall) prøver å klå.

Hun har opplevd en jeg valgte å anmelde for skremmende og krenkende oppførsel. Der var det videobevis. Han ble dømt etter et par uker.

Dere jenter og kvinner har min dypeste respekt når det kommer til dette. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe annet enn at jeg nå er begynt å stille meg midt i synsfeltet til disse ekle krypende som åpenbart stirrer på mindreårige. Hjelper ikke det smiler jeg å vinker til de. Det hjelper alltid 😅

Ekspander  

Utrolig bra med videobevis, kanskje alle kvinner alltid burde bære aktivt videokamera både foran og bak? 

Uønsket seksuell oppmerksomhet er ulovlig og straffbart i en hver form, det være blikk, kommentarer eller klåing. Dessverre kreves i dag bevis. Det er på tide at offeret alltid blir trodd, med mindre det hun sier, kan motbevises. Ikke-avtalt fysisk kontakt mellom 2 av forskjellig kjønn bør forbys og straffes, selv om det bare gjelder tilfeldig kontakt på en overfylt buss. Rettsapparatet må skjerpes! Hvor er politiet?

Anonymkode: abc3c...935

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvorfor blir disse trådene alltid så evig lange... det er noen skikkelige kverulanter i disse trådene.. 

Anonymkode: 24611...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 13.28):

Utrolig bra med videobevis, kanskje alle kvinner alltid burde bære aktivt videokamera både foran og bak? 

Uønsket seksuell oppmerksomhet er ulovlig og straffbart i en hver form, det være blikk, kommentarer eller klåing. Dessverre kreves i dag bevis. Det er på tide at offeret alltid blir trodd, med mindre det hun sier, kan motbevises. Ikke-avtalt fysisk kontakt mellom 2 av forskjellig kjønn bør forbys og straffes, selv om det bare gjelder tilfeldig kontakt på en overfylt buss. Rettsapparatet må skjerpes! Hvor er politiet?

Ekspander  

Her var det overvåkingskamera. Vekter og politi var veldig påskrudd selv med dårlige ressurser.

Det ble begrunnet med alder og mannens tankesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 13.28):

Ekspander  

... selvfølgelig kreves det bevis. Hvordan tror du det ville blitt uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...