Gå til innhold

Er det bare jeg som vemmes av menn, gjerne eldre menn, som løper etter tynne, unge jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 10.27):

Reiser man til Pattaya i Thailand, ser man ofte vestlige eldre menn som leier rundt på unge damer som ser ut som de er 14 år (og noen er det nok også)

Dette er ofte sexarbeidere som desperat prøver å finne en vei ut av fattigdommen. Jeg tror mange menn har en liten fetisj om at deres kvinne skal være liten og spe og minne mest om et barn. En kompis av meg fortalte at han tente på damer med barnekropp.

Noen menn er pedofile mens andre bare tenner på barnslige kropper

Anonymkode: c5afe...37c

Jeg er imot utnyttelse av barn og alle former for tvang og kjip oppførsel.

Men hvem mener du skal få «lov» til å tenne på en slank kvinne på 30 på 150 cm med a-cup? Skal disse kvinnene ilegges sex- og relasjonsforbud fordi du synes at det er litt pedo av menn å tenne på dem? Skal menn som er i en relasjon med dem skrive under på at de ikke tenner på kroppen til dama?

Anonymkode: 7d367...ae9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 10.48):

Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her?

Anonymkode: 16234...680

Man får altså ikke lov til å ha kjæreste dersom man ikke oppfyller dine krav til den kvinnelige kroppen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her?

Newsflash: asiatiske damer har ofte mindre former enn norske damer. 

Anonymkode: 80cb0...4ea

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du lave kvinner kanskje blir litt såret hvis du sier at man må være syk i hodet for å like dem?

Anonymkode: 44f1d...d86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei. Du skriver stygge innlegg og blir butthurt over å bli kritisert, da går du på person.

Jeg har ikke skrevet «stygge ting om kvinner på nettet». Jeg har kritisert deg krasst. For noen personligheter så er kritikk det samme som hat mot eget kjønn.

Ingen har nektet deg å diskutere noe som helst? Men du vil spre møkka di uimotsagt?

Kjenner meg ikke igjen i det du påstår. Denne krasse kritikken du mener å ha kommet med kan jeg ikke se noe sted. 

Er det, som du så elegant skriver, "møkk" å diskutere de mennene som var så etter oss når vi var barn? 

Ønsker du å forsvare disse mennene? 

Anonymkode: 8422a...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

de mennene som var så etter oss når vi var barn? 

Ønsker du å forsvare disse mennene? 

Slår du mannen din? Blir du litt irritert når jeg spør et tåpelig retorisk spørsmål som savner grunnlag i vår tidligere diskusjon eller som endog er stikk i strid med det du har sagt? Jeg skrev litt lengre opp på denne siden:

Sitat

Jeg er imot utnyttelse av barn og alle former for tvang og kjip oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slår du mannen din? Blir du litt irritert når jeg spør et tåpelig retorisk spørsmål som savner grunnlag i vår tidligere diskusjon eller som endog er stikk i strid med det du har sagt? Jeg skrev litt lengre opp på denne siden:

Skjønner hvor du vil. Alle kommer hjemmefra, og jeg forstår at slike spørsmål ikke er etangrep på meg som person, men kommer fra noe personen selv har opplevd. 

Derfor følte jeg meg, som nettopp ung, tynn og liten kvinne , ikke angrepet av TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 11.48):

Hvorfor står det noe annet i trådtittel da? 

Som et minimum forventer jeg at du leser første post og ikke bare trådtittel før du kritiserer andres deltakelse i en tråd. Dette var en dårlig tråd fordi TS formulerte seg dårlig og utydelig. Dette er sakset fra første post og viser tydelig at det ikke er pedofile eller mindreårige hun snakker om, men voksne kvinner som _ser_ veldig unge ut i hennes øyne:

»de er over 18 år. ..utenlandsk dame… ei dame

Sitat

Om voksne menn foretrekker voksne kvinner som ser ut som barn, fordi de ser ut som barn, så mener jeg det er ekkelt og veldig feil. 

Om de liker små, spede kvinner (som jeg er selv), helt ok.

Ser du forskjellen? 

Du må selvsagt selv bestemme hva du synes er ekkelt. Hvis du ber resten av verden om å være enig i hva som er feil så må du regne med at andre kan være uenig med deg. Du kan ikke få «være i fred» med dine meninger i et offentlig forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En rimelig kritikk av trådtittel kunne være «er det helt greit at eldre menn løper etter feite unge jenter?»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om en kvinne er tynn, tjukk eller middels ser jeg på som irrelevant. Jeg er 45 år, alltid vært liten og spinkel og uten pupper, men mannen min er da ikke pedofil av den grunn om det er det du insinuerer.

De fleste vemmes over eldre menn som går etter yngre kvinner/jenter, men jeg vemmes da like mye om en eldre mann går etter en lubben ungjente.

Anonymkode: 7e2a8...ab6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

En rimelig kritikk av trådtittel kunne være «er det helt greit at eldre menn løper etter feite unge jenter?»

Haha, der hadde folk lurt på hva TS røyket. 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Om en kvinne er tynn, tjukk eller middels ser jeg på som irrelevant. Jeg er 45 år, alltid vært liten og spinkel og uten pupper, men mannen min er da ikke pedofil av den grunn om det er det du insinuerer.

De fleste vemmes over eldre menn som går etter yngre kvinner/jenter, men jeg vemmes da like mye om en eldre mann går etter en lubben ungjente.

Enig. Tror de fleste må være enige i det om de tenker seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Som et minimum forventer jeg at du leser første post og ikke bare trådtittel før du kritiserer andres deltakelse i en tråd. Dette var en dårlig tråd fordi TS formulerte seg dårlig og utydelig. Dette er sakset fra første post og viser tydelig at det ikke er pedofile eller mindreårige hun snakker om, men voksne kvinner som _ser_ veldig unge ut i hennes øyne:

»de er over 18 år. ..utenlandsk dame… ei dame

Du må selvsagt selv bestemme hva du synes er ekkelt. Hvis du ber resten av verden om å være enig i hva som er feil så må du regne med at andre kan være uenig med deg. Du kan ikke få «være i fred» med dine meninger i et offentlig forum.

Flere ting har blitt diskutert parallelt i denne tråden, og det har ikke vært helt enkelt å forstå hva de ulike diskuterer. Står for alt jeg skrevet, og håper det er tydelig hva jeg mener. 

Jeg forventer ikke å være uimotsagt, men det skjer for ofte at menn overtar tråder som handler om kvinners opplevelser og forventer at vi skal ta hensyn til deres følelser. Det provoserer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som klager over at noen menn foretrekker slanke kvinner er nok bare overvektige og bitre kvinner.

Anonymkode: 3e96d...1dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 8.09):

Hvorfor i all verden vil du forsvare heslige kvinner???

Du synes jenter, tenåringer, og kvinner som ser veldig unge ut til tross for alderen, er heslige?

Anonymkode: 13009...6e7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 11.23):

Du synes jenter, tenåringer, og kvinner som ser veldig unge ut til tross for alderen, er heslige?

Anonymkode: 13009...6e7

Overhodet ikke.

Jeg synes kvinner som mener at (voksne) kvinner som ser ungdommelige ut ikke skal ha en partner, eller at partneren ikke skal tenne på dem fordi det er pedofilt av ham» er heslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Mmmm....
Dette var ledene, og jeg mistenker at du vet veldig godt at du ikke er den eneste. Jeg synes ikke det er vår sak hva andre velger dersom de er voksne og samtykkende mennesker. Her betegner du en annen kvinne som null former, lav og barnlig som en negativ greie, og baserer din oppfatning av menns seksualitet og preferanser på egne fordommer. Hun er voksen og ser sånn ut. Betyr det at hun aldri skal få seg mann fordi hun ser ut som et barn i andre kvinners øyne?
Jeg synes du er dømmende siden du spør.

Anonymkode: b2ac3...4c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 11.43):

Hele tråden din er jo et personangrep mot menn som ikke foretrekker gamle utdaterte damer som deg. 

Normalen er ikke at menn foretrekker kvinner som ser ut som barn. Men vi foretrekker unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner. Og det er noe som gjør middelaldrende damer noe så innmari irriterte og bitre.

Anonymkode: ed8c4...e86

Tror ikke TS sikter til menn som foretrekker "unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner". Men unge kvinner som ser ut som 12 år gamle jenter. 

Du snakker om personangrep, men tror du ikke disse mennene velger som de gjør av ulike årsaker? Noen går bevisst etter en ung dame slik du beskriver. Noen er kanskje bare lei av norske kvinner (slik jeg har inntrykk av at du er). Noen vil finne kjærligheten, andre vil ha seg en hushjelp og sexslave. Andre igjen bare endte opp der, uten en bevisst plan om verken det ene eller det andre.

Mens atter andre igjen tenner på barn og velger en partner som ser ut som nettopp det. Så lenge det ikke skjer noe mer alvorlig og at det er snakk om et gjensidig samtykke mellom to myndige mennesker som behandler hverandre med respekt? Da er det en sak mellom de to, ingen andre. I mitt hode. Men jeg vet ikke om jeg hadde klart å forholde meg til at en venn på 52 år kom hjem med en dame som så ut som hun kunne vært barnebarnet hans. Hadde nok sett han i et litt annet lys. Å finne seg en yngre modell blir noe helt annet, som sagt.Skjønner godt at Kåre (50) gjerne har seg med Silje (21). Men ikke med Matia (ser ut som hun er 12). Kanskje det i tillegg er en språkbarriere slik at kommunikasjon er vanskelig. Da er det jo tydeligvis at det ikke akkurat var personligheten han falt for heller.

Anonymkode: b6c90...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men jeg vet ikke om jeg hadde klart å forholde meg til at en venn på 52 år kom hjem med en dame som så ut som hun kunne vært barnebarnet hans. Hadde nok sett han i et litt annet lys. Å finne seg en yngre modell blir noe helt annet, som sagt.Skjønner godt at Kåre (50) gjerne har seg med Silje (21). Men ikke med Matia (ser ut som hun er 12). Kanskje det i tillegg er en språkbarriere slik at kommunikasjon er vanskelig. Da er det jo tydeligvis at det ikke akkurat var personligheten han falt for heller.

Men om Matia er 22 og ser ut som hun er 12, så er det jo kjipt for henne at du omtaler dem begge som tette i huet uten egne valg. Selvfølgelig er ikke det vanlig, men det er ikke naturregler vi skal drive å slenge frem som fasiter. Her blir det jo egentlig DU som fordømmer dem begge. Kanskje Kåre på 50 var 40 for den saks skyld. Kanskje de har møttes en del ganger, kanskje de har en historie der som alle skal masse meninger om? Shaming av pedoer, kan jeg forsåvidt være enig i, når det beviselig er tilfellet.
Og du har lov til å ha meninger om hvem du vil. Men dette ser mer ut som et forsøk på å problematisere frem en grense for hva menn/samfunnet skal mene er greit basert på utseende, selv når det juridisk er helt innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men om Matia er 22 og ser ut som hun er 12, så er det jo kjipt for henne at du omtaler dem begge som tette i huet uten egne valg. Selvfølgelig er ikke det vanlig, men det er ikke naturregler vi skal drive å slenge frem som fasiter. Her blir det jo egentlig DU som fordømmer dem begge. Kanskje Kåre på 50 var 40 for den saks skyld. Kanskje de har møttes en del ganger, kanskje de har en historie der som alle skal masse meninger om? Shaming av pedoer, kan jeg forsåvidt være enig i, når det beviselig er tilfellet.
Og du har lov til å ha meninger om hvem du vil. Men dette ser mer ut som et forsøk på å problematisere frem en grense for hva menn/samfunnet skal mene er greit basert på utseende, selv når det juridisk er helt innafor.

Det skal godt gjøres for henne å finne en verre partner enn en mann på 50 når hun er 22. 40 også. 

Jeg er sterkt imot dop, men unner henne heller gjennom den gropa.

Anonymkode: 56ff8...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser en mann på 60 sammen med ei på rundt 30 så tenker jeg at det kun er snakkom penger. Hun får det hun vil og han får det han vil ha. Tror ikke at sånne forhold er snakkom følelser nei

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...