AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:57 #121 Del Skrevet fredag kl 08:57 AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 15.14): Jeg er ikke overvektig. Du vet at ikke alle som er noe annet enn spinkle, er overvektige? Det eksisterer noe som heter normalvekt. Og jo, overvektige får høre masse stygt, inkludert "velmenende" råd om hvordan de skal slanke seg. Jeg sammenligner heller ikke slanke kvinner med barn. Jeg sier at enkelte menn foretrekker én type kvinner, og KUN den, der kvinnen har barnlig ansikt, er liten av vekst og har en kropp uten kvinnelige former, da mener jeg fravær av pupper og rumpe. De går målrettet etter slike kvinner, som gjerne er mye yngre enn dem selv. Anonymkode: 16234...680 Ikke alle som har like mye pupper og rumpe! Det er ikke det samme som fravær av pupper og rumpe! Alle har vel en rumpe. Og fravær av pupper betyr faktisk ingen brystutvikling. Jeg har alltid hatt veldig små bryster (er ikke undervektig), men jeg har faktisk bryster likevel. Jeg ammet barnet mitt i tre år. Fravær av pupper kan ikke produsere melk. Anonymkode: 815f7...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:18 #122 Del Skrevet fredag kl 09:18 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg mener ikke hun gjør det, og føler meg ikke truffet, selv om jeg passer beskrivelsen. Man må ikke lete etter grunner til å føle seg tråkket på, det er så snowflake-woke. Anonymkode: 8422a...2bf Ord betyr noe. Jeg forstår godt at kvinner stiller spørsmålstegn ved menn som går etter veldig unge jenter/kvinner. Jeg har ingen forståelse for at kvinner kritiserer menn som går etter slanke, lave kvinner med små bryster og et ungdommelig utseende. Anonymkode: 7d367...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:32 #123 Del Skrevet fredag kl 09:32 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ord betyr noe. Jeg forstår godt at kvinner stiller spørsmålstegn ved menn som går etter veldig unge jenter/kvinner. Jeg har ingen forståelse for at kvinner kritiserer menn som går etter slanke, lave kvinner med små bryster og et ungdommelig utseende. Anonymkode: 7d367...ae9 Tynne, unge jenter er ikke kvinner med et ungdommelig utseende, så du og TS tenker nok på to ulike ting. Anonymkode: 8422a...2bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:59 #124 Del Skrevet fredag kl 09:59 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tynne, unge jenter er ikke kvinner med et ungdommelig utseende, så du og TS tenker nok på to ulike ting. Anonymkode: 8422a...2bf Hvis TS synes at det er problematisk at menn løper etter unge kvinner - hvis de er tynne - så lurer jeg på hvorfor vekta deres har betydning. Hvis TS synes at det er problematisk at menn løper etter kvinner som ser yngre ut enn sin reelle alder så lurer jeg på hvorfor det er et problem. Alt i alt en rar førstepost med en rotete diskusjon som konsekvens. Anonymkode: 7d367...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:11 #125 Del Skrevet fredag kl 20:11 Vet om en som var gift med ei russisk dame som var sykt tynn, og da mener jeg ikke slank, men hun så ut som en prepubertal gutt. Noen år senere ble han tatt på grepet utlandet fordi ham begikk overgrep mot barn.. Anonymkode: eb2a9...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:39 #126 Del Skrevet fredag kl 21:39 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis TS synes at det er problematisk at menn løper etter unge kvinner - hvis de er tynne - så lurer jeg på hvorfor vekta deres har betydning. Hvis TS synes at det er problematisk at menn løper etter kvinner som ser yngre ut enn sin reelle alder så lurer jeg på hvorfor det er et problem. Alt i alt en rar førstepost med en rotete diskusjon som konsekvens. Anonymkode: 7d367...ae9 Enig i at det ble rotete, mest fordi en masse folk ble butthurt og trodde alt handlet om dem. Unge tynne jenter (det det står i tittelen på tråden) er ikke voksne, tynne kvinner, så det var tydelig hva vi diskuterte. Hvorfor kunne vi ikke få diskutere disse opplevelsene i fred? Anonymkode: 8422a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:56 #127 Del Skrevet lørdag kl 09:56 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enig i at det ble rotete, mest fordi en masse folk ble butthurt og trodde alt handlet om dem. Unge tynne jenter (det det står i tittelen på tråden) er ikke voksne, tynne kvinner, så det var tydelig hva vi diskuterte. Hvorfor kunne vi ikke få diskutere disse opplevelsene i fred? Anonymkode: 8422a...2bf TS snakker om voksne kvinner (over 18) som har en fysisk framtoning som hun assosierer med barn (lav, tynn, lite former). Hvis du ikke ønsker kritikk så er et offentlig forum neppe noe for deg. Anonymkode: 7d367...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:48 #128 Del Skrevet lørdag kl 10:48 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): TS snakker om voksne kvinner (over 18) som har en fysisk framtoning som hun assosierer med barn (lav, tynn, lite former). Hvis du ikke ønsker kritikk så er et offentlig forum neppe noe for deg. Anonymkode: 7d367...ae9 Hvorfor står det noe annet i trådtittel da? Ingen har kritisert meg, men tåler det i massevis, i motsetning til flere andre her. De som er snøflak er jo mennene som kommer inn i tråden, vrir på det som sies og klager og syter. Det er jo de som ser kritikk og tror alt handler om dem. Må komme med kvinneforakt også, sånn at kvinner skal holde seg på matta....ser det i flere tråder. Om voksne menn foretrekker voksne kvinner som ser ut som barn, fordi de ser ut som barn, så mener jeg det er ekkelt og veldig feil. Om de liker små, spede kvinner (som jeg er selv), helt ok. Ser du forskjellen? Anonymkode: 8422a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:52 #129 Del Skrevet lørdag kl 10:52 AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 11.35): Det er ikke det jeg mener. Jeg mener at enkelte menn bevisst går etter jenter som ser mest mulig ut som barn. De har krav/forventninger til veldig lav vekt, gjerne uten former, veldig lav alder og så videre. Anonymkode: 16234...680 Så det mener du altså. Og hvor utbredt mener du det er? For som du ser i tråden er det ikke mange andre som kan kjenne seg igjen i at de er omgitt av det. Anonymkode: f9207...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:43 #130 Del Skrevet lørdag kl 11:43 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så det mener du altså. Og hvor utbredt mener du det er? For som du ser i tråden er det ikke mange andre som kan kjenne seg igjen i at de er omgitt av det. Anonymkode: f9207...9d4 Jeg kjenner meg igjen i det, og tydeligvis noen andre og. Heldigvis gjelder det svært få menn, men de finnes og de kan ødelegge mye. Hva er problemet ditt? Trodde du virkelig slike menn ikke eksisterte? Er det et problem av jenter og kvinner snakker om det? Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:54 #131 Del Skrevet lørdag kl 11:54 AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 8.31): Jeg ble opprinnelig med for å få bedre forståelse for kvinner. Etter å ha lest en stund innser jeg at det finnes fryktelig mange kranglete og heslige kvinner der ute. Dette inkluderer kvinner som oppretter en tråd for å snakke dritt om menn, og så sømløst går i offer-rolle når menn tar til motmæle. Anonymkode: 7d367...ae9 Hvorfor i all verden vil du forsvare slike menn som det diskuteres her??? Og hvorfor i all verden vil du assosieres med dem? Anonymkode: 13009...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:56 #132 Del Skrevet lørdag kl 11:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som er snøflak er jo mennene som kommer inn i tråden, vrir på det som sies og klager og syter. Anonymkode: 8422a...2bf En rekke kvinner har postet kritikk av de tåpelige kommentarene i denne tråden. Klarer du å finne det selv? Hvis du sier noe dumt så må du regne med kritikk. Det er ikke å «vri på ting» eller å syte, det er å påpeke «der sa du noe dumt». Sitat Det er jo de som ser kritikk og tror alt handler om dem. Må komme med kvinneforakt også, sånn at kvinner skal holde seg på matta....ser det i flere tråder. Hva du ser i andre tråder er da drepende irrelevant og fortoner seg som kjønnskrigersk avledning. Hvis jeg kommer med noe som fortoner seg som kvinneforakt her så håper jeg at du påpeker det. Sitat Om voksne menn foretrekker voksne kvinner som ser ut som barn, fordi de ser ut som barn, så mener jeg det er ekkelt og veldig feil. Så hvis dama mi ser barnlig ut så kan jeg ikke si «jeg elsker utseendet ditt»? Jeg må si «jeg elsker deg på tross av utseendet ditt. Jeg tenner egentlig ikke på måten du ser ut på»? Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:58 #133 Del Skrevet lørdag kl 11:58 AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 11.02): Noen må jo være sammen med de jentene du mener ser ut som barn også. Hvem mener du det skal være, eller skal de være dømt til å være evig single? Anonymkode: 46527...ec1 Kanskje noen som er omtrent like gamle som de, og ikke gamle menn på 40+ slik som ts sikkert mente,? Anonymkode: 9c98b...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:58 #134 Del Skrevet lørdag kl 12:58 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): En rekke kvinner har postet kritikk av de tåpelige kommentarene i denne tråden. Klarer du å finne det selv? Hvis du sier noe dumt så må du regne med kritikk. Det er ikke å «vri på ting» eller å syte, det er å påpeke «der sa du noe dumt». Hva du ser i andre tråder er da drepende irrelevant og fortoner seg som kjønnskrigersk avledning. Hvis jeg kommer med noe som fortoner seg som kvinneforakt her så håper jeg at du påpeker det. Så hvis dama mi ser barnlig ut så kan jeg ikke si «jeg elsker utseendet ditt»? Jeg må si «jeg elsker deg på tross av utseendet ditt. Jeg tenner egentlig ikke på måten du ser ut på»? Anonymkode: 7d367...ae9 Her var det mye å ta tak i, og det ser ut som du misforstår med vilje. En del kvinner har kommet inn og lekt offer de og, sier at de (som meg) er labe og spede, og derfor kjenner de seg tråkket på. Cry me a river. Opplever ikke så mye kritikk i tråden, men noe drittkasting (Du er misunnelig, sikkert gammel og feil osv.) Det er jo menn som kommer med dem kjønnskrigerske tankegangen. Jeg er lei og sint på en liten gruppe menn, og menn kommer inn og bare....tror tråden hamdler om alle menn. Jeg er lei den diskusjonen. Den siste kommentaren din er rar, ser du ikke problemet? Om du tiltrekkes av en voksen kvinne fordi hun ligner et barn (altså fordi det egentliger det du liker), så er det sykt. Om du tiltrekkes av lave, spede kvinner er det null stress. Anonymkode: 8422a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #135 Del Skrevet i går, 07:09 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor i all verden vil du forsvare slike menn som det diskuteres her??? Og hvorfor i all verden vil du assosieres med dem? Anonymkode: 13009...6e7 Hvorfor i all verden vil du forsvare heslige kvinner??? Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #136 Del Skrevet i går, 07:13 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Her var det mye å ta tak i, og det ser ut som du misforstår med vilje. Anonymkode: 8422a...2bf Det ser dessverre ut som om du er et troll som utelukkende er her for å kverulere. Sitat En del kvinner har kommet inn og lekt offer de og, For en ekkel person du er Sitat Det er jo menn som kommer med dem kjønnskrigerske tankegangen. Niks. At du mangler selvinnsikt er ikke alle andres problem. Det er du som må gå inn i deg selv. Sitat Den siste kommentaren din er rar, ser du ikke problemet? Om du tiltrekkes av en voksen kvinne fordi hun ligner et barn (altså fordi det egentliger det du liker), så er det sykt. Om du tiltrekkes av lave, spede kvinner er det null stress. Så det du sier er at en kvinne som ser ut som om hun er yngre enn sin reelle alder aldri kan ha en partner som tenner på henne pga utseendet, uten at partneren er syk. Innser du selv hvor sykt ståstedet ditt er? Får du hjelp? Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #137 Del Skrevet i går, 07:16 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kanskje noen som er omtrent like gamle som de, og ikke gamle menn på 40+ slik som ts sikkert mente,? Anonymkode: 9c98b...b06 Hvis dama er 40 og ser ut som om hun er 17… Menn på 40 skal ikke være sammen med henne fordi det er creepy. Skal gutter på 17 være sammen med henne da? Jeg tror at noen av posterene her hadde hatt godt av å tenke igjennom konsekvenser før de ytrer seg. Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #138 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ser dessverre ut som om du er et troll som utelukkende er her for å kverulere. For en ekkel person du er Niks. At du mangler selvinnsikt er ikke alle andres problem. Det er du som må gå inn i deg selv. Så det du sier er at en kvinne som ser ut som om hun er yngre enn sin reelle alder aldri kan ha en partner som tenner på henne pga utseendet, uten at partneren er syk. Innser du selv hvor sykt ståstedet ditt er? Får du hjelp? Anonymkode: 7d367...ae9 Igjen ser det ut til at du misforstår med vilje. Du vrir og vender på ting, og føler nå også for å komme med simple personangrep. Hvorfor du har et så sterkt behov for å forsvare disse mennene vet bare du. Jeg skjønner det ikke. Hvorfor du ser ut til å like å skrive stygge ting om kvinner på nett tror jeg ikke du skjønner selv engang. Det er vel derfor slike innlegg er som fluepapir for enkelte menn. Skulle gjerne diskutert med andre kvinner hvor ødeleggende disse mennene som gikk etter oss når vi såvidt var blitt tenåringer var, og fortsatt er for andre. Men det var visst viktig for enkelte menn å slå ned på diskusjonen. Anonymkode: 8422a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #139 Del Skrevet 22 timer siden Reiser man til Pattaya i Thailand, ser man ofte vestlige eldre menn som leier rundt på unge damer som ser ut som de er 14 år (og noen er det nok også) Dette er ofte sexarbeidere som desperat prøver å finne en vei ut av fattigdommen. Jeg tror mange menn har en liten fetisj om at deres kvinne skal være liten og spe og minne mest om et barn. En kompis av meg fortalte at han tente på damer med barnekropp. Noen menn er pedofile mens andre bare tenner på barnslige kropper Anonymkode: c5afe...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå