AnonymBruker Skrevet 14. januar #101 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som jeg tenkte......tråden blir tatt over av menn som vil snakke dritt om kvinner. På et kvinneforum... Anonymkode: 8422a...2bf Men det er jo kvinner som ønsker å snakke dritt om menn og andre kvinner uimotsagt? Anonymkode: 7d367...ae9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #102 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men det er jo kvinner som ønsker å snakke dritt om menn og andre kvinner uimotsagt? Anonymkode: 7d367...ae9 Nope. Vi som har vært og tidvis fortsatt blir utsatt for disse mennene vet jo akkurat hva de er..... Anonymkode: 8422a...2bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #103 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nope. Vi som har vært og tidvis fortsatt blir utsatt for disse mennene vet jo akkurat hva de er..... Anonymkode: 8422a...2bf Nope. Vi som har vært og tidvis fortsatt blir utsatt for disse kvinnene vet jo akkurat hva de er..... Anonymkode: 7d367...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 15. januar #104 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Som jeg tenkte......tråden blir tatt over av menn som vil snakke dritt om kvinner. På et kvinneforum... Vi snakker om en bestemt gruppe menn, ikke alle menn. Som relativt ung, og liten og sped, så vet jeg godt hvordan disse mennene er. Og det ER vemmelig. Det verste er de som var "på" da jeg var 11-14, det skjønner jeg jo nå er helt sykt. Det er selvfølgelig greit å ha preferanser, det er jo ikke det det er snakk om. Jeg skjønner hva TS sikter til. Anonymkode: 8422a...2bf Jeg tror jeg snakker for de aller fleste norske menn at vi er helt enige i deg om at mannfolk som går etter 11-14 årige småjenter er både syke og motbydelige. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #105 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nope. Vi som har vært og tidvis fortsatt blir utsatt for disse kvinnene vet jo akkurat hva de er..... Anonymkode: 7d367...ae9 Ah, den klassiske "jeg kopierer teksten din for å være cool". Nice. Ja, du vet jo hva det siktes til, og de finnes blant begge kjønn. Akkurat her er det snakk om slike menn. Hvorfor bruker du tiden din på et kvinneforum for å forhindre diskusjon av slike ting? Og appåtil benytte anledningen til å snakke dritt om kvinner? Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #106 Del Skrevet 15. januar Mr X skrev (5 timer siden): Jeg tror jeg snakker for de aller fleste norske menn at vi er helt enige i deg om at mannfolk som går etter 11-14 årige småjenter er både syke og motbydelige. Jeg er ganske sikker på at du har helt rett. Det er nok svært få som vil forsvare eller stå for slik oppførsel. Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #107 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ah, den klassiske "jeg kopierer teksten din for å være cool". Nice. Ja, du vet jo hva det siktes til, og de finnes blant begge kjønn. Akkurat her er det snakk om slike menn. Hvorfor bruker du tiden din på et kvinneforum for å forhindre diskusjon av slike ting? Og appåtil benytte anledningen til å snakke dritt om kvinner? Anonymkode: 8422a...2bf Jeg ble opprinnelig med for å få bedre forståelse for kvinner. Etter å ha lest en stund innser jeg at det finnes fryktelig mange kranglete og heslige kvinner der ute. Dette inkluderer kvinner som oppretter en tråd for å snakke dritt om menn, og så sømløst går i offer-rolle når menn tar til motmæle. Anonymkode: 7d367...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 16. januar #108 Del Skrevet 16. januar Så det du sier og mange av dere her inne, at jeg som er 21år og er sammen med en på 39år, anser mannen min som pedo/gris, bare fordi jeg ser ut som barn? Patetisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #109 Del Skrevet 16. januar Al34n0nym1 skrev (7 minutter siden): Så det du sier og mange av dere her inne, at jeg som er 21år og er sammen med en på 39år, anser mannen min som pedo/gris, bare fordi jeg ser ut som barn? Patetisk. En del er sånn dessverre. Jeg er selv 40, og har ekser som i dag er 35, 40 og 47. Nå dater jeg en 25-åring (som attpåtil er lav og slank), og det var hun som gikk etter meg. Likevel kan du banne på at en del av damene her vil beskrive meg som "en gammel gris som bare løper etter småjenter". Anonymkode: bdae0...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 16. januar #110 Del Skrevet 16. januar Å være lovlig pedofil kaller jeg det, omtrent. Det fins mange av de. Ekle gamle griser som går etter spesielt asiatiske damer som ser ut som de kunne vært 13år. Jeg har faktisk vært borti flere, mest fordi at mannen min er halvt asiater, og mange av damene i hans familie ser ut som de kunne gått i starten av ungdomsskolen. Flere av dem har menn som er minst 20 år eldre, og har fått barn med dem attpåtil. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #111 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 11.39): Heldigvis sjeldent jeg ser dette. Men det er jo «bunnslammet» av menn ingen andre vil ha. Så de går etter yngst mulig (godtroende, naive og lettere å manipulere) og/eller fattige fra for eksempel asiatiske land Anonymkode: 37085...b50 Ønske tenking fra deg at det er " bunn slammet" som er så uheldige at de er dømt til å være alene hvis ikke noen fra fattige land vil ha dem. Stemmer ikke med virkeligheten. Men det å kalle noen for bunn slam fordi de har Asia partnere sier mest hvem du er. Anonymkode: a7ac3...43f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #112 Del Skrevet 16. januar Tuppeluri skrev (1 time siden): Å være lovlig pedofil kaller jeg det, omtrent. Det fins mange av de. Ekle gamle griser som går etter spesielt asiatiske damer som ser ut som de kunne vært 13år. Og menn som går etter kvinner med kort hår er homofil Anonymkode: 7d367...ae9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #113 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ble opprinnelig med for å få bedre forståelse for kvinner. Etter å ha lest en stund innser jeg at det finnes fryktelig mange kranglete og heslige kvinner der ute. Dette inkluderer kvinner som oppretter en tråd for å snakke dritt om menn, og så sømløst går i offer-rolle når menn tar til motmæle. Anonymkode: 7d367...ae9 Det er ikke menn generelt, det skjønner du vel. Jeg er ikke TS, men skjønner godt at hun ikke snakker om menn som har en vanlig preferanse (hva hadde det i så fall sagt om menn som liker meg). Det finnes selvsagt kjipe kvinner, men det regner jeg med du visste fra før av. Og jeg håper du ikke kjenner deg igjen i og føler truffet av beskrivelsen i HI. Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #114 Del Skrevet 16. januar Her var det mye misunnelse Anonymkode: ff22e...10d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #115 Del Skrevet 16. januar Visste ikke jeg var pedo fordi kona mi er tynn. Takk for at du belærte meg. Anonymkode: 5f8f2...161 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #116 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke menn generelt, det skjønner du vel. Jeg er ikke TS, men skjønner godt at hun ikke snakker om menn som har en vanlig preferanse (hva hadde det i så fall sagt om menn som liker meg). Det finnes selvsagt kjipe kvinner, men det regner jeg med du visste fra før av. Og jeg håper du ikke kjenner deg igjen i og føler truffet av beskrivelsen i HI. Anonymkode: 8422a...2bf Problemet er at hun sauser sammen utrolig mye rart. Som andre har påpekt, det er noe dypt ugreit med at voksne menn jakter på tenåringsjenter. Samtidig er det ikke noe problem at to godt voksne mennesker er i et forhold sammen, selv om det er en alderforskjell der. I tillegg angriper hun lave og tynne kvinner, og impliserer at menn som er sammen med dem er ekle og på kanten til pedofile? Det er langt over streken. Anonymkode: bdae0...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #117 Del Skrevet 16. januar Synes det er ekkelt med menn som er sammen med overvektige kvinner. Fedme er en sykdom - kan ikke forstå at de tenner på sykdommer Anonymkode: 70a57...584 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #118 Del Skrevet 16. januar Tuppeluri skrev (5 timer siden): Å være lovlig pedofil kaller jeg det, omtrent. Det fins mange av de. Ekle gamle griser som går etter spesielt asiatiske damer som ser ut som de kunne vært 13år. Jeg har faktisk vært borti flere, mest fordi at mannen min er halvt asiater, og mange av damene i hans familie ser ut som de kunne gått i starten av ungdomsskolen. Flere av dem har menn som er minst 20 år eldre, og har fått barn med dem attpåtil. Så damer som ser ut som om de er 13 år kan ikke skaffe seg en partner altså. For de vil de mennene tydeligvis bli betrakte som "lovlig pedofile", og det vil vel ingen? Les deg forresten på hva pedofili betyr. Det er dumt å misbruke uttrykk. Da mister de sin betydning. Anonymkode: f42db...5d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #119 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Problemet er at hun sauser sammen utrolig mye rart. Som andre har påpekt, det er noe dypt ugreit med at voksne menn jakter på tenåringsjenter. Samtidig er det ikke noe problem at to godt voksne mennesker er i et forhold sammen, selv om det er en alderforskjell der. I tillegg angriper hun lave og tynne kvinner, og impliserer at menn som er sammen med dem er ekle og på kanten til pedofile? Det er langt over streken. Anonymkode: bdae0...54c Jeg mener ikke hun gjør det, og føler meg ikke truffet, selv om jeg passer beskrivelsen. Man må ikke lete etter grunner til å føle seg tråkket på, det er så snowflake-woke. Som liten og sped kvinne husker jeg at en mann på nærmere 50 sa at jeg fortsatt var fin da jeg var 20 år....han hadde jeg kjent hele livet. Det er sånne menn...som om jenter flest hadde sluttet å være interessant for ham når vi ble 20. Aldersforskjell mellom voksne er selvsagt ok, jeg skjønner ikke at menn i denne tråden oppfører seg så butthurt. Som om det er de som blir plaget av disse mennene. Har man møtt disse mennene vet man hvem og hva de er...kanskje vanlige menn ikke skjønner det, fordi de aldri sier de upassende tingene til dem? Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #120 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes det er ekkelt med menn som er sammen med overvektige kvinner. Fedme er en sykdom - kan ikke forstå at de tenner på sykdommer Anonymkode: 70a57...584 Lag en tråd om dette på et manneforum du. Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå