Gå til innhold

Er det bare jeg som vemmes av menn, gjerne eldre menn, som løper etter tynne, unge jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 0.59):

Hersketeknikken "gamle utdaterte damer" "bitre irriterte middeladrende damer" er ikke ny. Har hatt den samme meningen siden jeg var tenåring og fikk vite om fenomenet, og har fått tilsvarende oppgulp jeg også. 

Dette dreier seg vel mer om noe menn som deg ikke forstår. Empati og bekymring for spesielt unge jenter. Noe nesten enhver "middelaldrende kvinne", unge kvinner og tenåring selv har fått kjenne på kroppen.

Hvor ekle og innpåslitne flere menn kan være mot oss når vi vi fremdeles er barn. Når vi ser slike eldre menn med det som ser ut som jenter, da ringer varsellampene. 

Anonymkode: 13009...6e7

Ekspander  

Ja, er det ikke rart at noen tror kvinner er MISUNNELIGE på dem som stadig opplever uønsket oppmerksomhet fra gamle, uattraktive menn? Det er ikke akkurat noe å være misunnelig på.

Anonymkode: 16234...680

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 7.09):

Ja, er det ikke rart at noen tror kvinner er MISUNNELIGE på dem som stadig opplever uønsket oppmerksomhet fra gamle, uattraktive menn? Det er ikke akkurat noe å være misunnelig på.

Ekspander  

Når noen damer erklærer at det er vemmelig at menn legger seg etter små pg slanke damer så er det nok misunnelse vi snakker om, enten de innser det selv eller ikke.

Anonymkode: 7d367...ae9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 8.20):

Når noen damer erklærer at det er vemmelig at menn legger seg etter små pg slanke damer så er det nok misunnelse vi snakker om, enten de innser det selv eller ikke.

Ekspander  

🤡

Anonymkode: 593a9...853

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde en i klassen på ungdomsskolen som var noe mindre med. Satt og runka under pulten i timene og fikla med hendene i trynet sitt hele tida. Han var skikkelig ekkel. Nå er han gift med ei stakkars ungjente fra thailand. Syns synd på disse kvinnene fra fattige kår som må ty til menn som er nærmere pu for å overleve. 

Anonymkode: 87f92...d11

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Lol nei. Det er vemmelig med stygge, ekle feite frisere av menn som skal utnytte at de har mer penger så de kan manipulere seg til ekteskap med fattige stakkarslige ungjenter av kvinner som må ha en ektemann for å overleve… Det er rett og slett vemmelig. Hvordan tror du disse kvinnene har det? 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 10.43):

Hele tråden din er jo et personangrep mot menn som ikke foretrekker gamle utdaterte damer som deg. 

Normalen er ikke at menn foretrekker kvinner som ser ut som barn. Men vi foretrekker unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner. Og det er noe som gjør middelaldrende damer noe så innmari irriterte og bitre.

Anonymkode: ed8c4...e86

Ekspander  

Gamle og utdaterte damer, faktisk? Hvem foretrekker gamle utdaterte menn, da?

Husk at de unge, veltrente og attraktive kvinnene også blir middelaldrende om noen få år. Kvinner skal altså måtte finne seg i at de kun er verdt noe om de er unge og attraktive, og da bare en kort periode av livet. Mens vi stadig hører at det er et samfunnsproblem når menn er ufrivillig single... Menn har altså lov å være noe så innmari irriterte og bitre om ingen vil ha dem....🤔

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 9.48):

Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her?

Ekspander  

Dette tenker jeg er todelt. Ja, det er i mange tilfeller ekkelt om menn bevisst kun går etter de som skal være så unge som mulig/se så unge ut som mulig, spesielt om de selv er mye eldre, overvektige osv...

På den annen side, det er jo ikke ekkelt at kvinner som er små, tynne, har lite former og generelt ser veldig unge ut får seg menn!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Forakt er vel mer passende, men det tåler dere ikke.

Anonymkode: 4a63c...c00

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 9.48):

Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her?

Ekspander  

Jeg har litt motsatt syn på det. At menn bare vil ha damer med størst pupper, og perfekt kropp. 

Anonymkode: ece7d...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 10.44):

Jeg er 46 og like slank som da jeg var 15, fikk aldri mer former og pupper og sånt. Jeg blir litt lei meg av at kommentarer om at menn som blir tent på meg er enten homofile eller pedo.... for jeg er en voksen dame altså, også når det kommer til sex :) Og jeg liker store grove menn...

Anonymkode: 0f5b0...c7e

Ekspander  

Samme her. Dritlei av demonisering av menn som foretrekker en helt, naturlig, vanlig kvinnefasong som mange av oss har. Men det er jo typisk kvinner. Skal absolutt nedvurdere og snakke stygt om andre damer. Skulle tro at disse "formfulle" kvinnene hadde opplevd nok hets for egen overvekt, til å forstå at det er like lite hyggelig å bli sammenlignet med et barn eller underernært beinrangel som å bli kalt feit og usunn. Ukvemsordene henger løst når slanke/tynne kvinner skal beskrives. Utrolig hyklersk.

Anonymkode: b2cd1...20b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 14.08):

Samme her. Dritlei av demonisering av menn som foretrekker en helt, naturlig, vanlig kvinnefasong som mange av oss har. Men det er jo typisk kvinner. Skal absolutt nedvurdere og snakke stygt om andre damer. Skulle tro at disse "formfulle" kvinnene hadde opplevd nok hets for egen overvekt, til å forstå at det er like lite hyggelig å bli sammenlignet med et barn eller underernært beinrangel som å bli kalt feit og usunn. Ukvemsordene henger løst når slanke/tynne kvinner skal beskrives. Utrolig hyklersk.

Anonymkode: b2cd1...20b

Ekspander  

Jeg er ikke overvektig. Du vet at ikke alle som er noe annet enn spinkle, er overvektige? Det eksisterer noe som heter normalvekt. Og jo, overvektige får høre masse stygt, inkludert "velmenende" råd om hvordan de skal slanke seg. 

Jeg sammenligner heller ikke slanke kvinner med barn. Jeg sier at enkelte menn foretrekker én type kvinner, og KUN den, der kvinnen har barnlig ansikt, er liten av vekst og har en kropp uten kvinnelige former, da mener jeg fravær av pupper og rumpe. De går målrettet etter slike kvinner, som gjerne er mye yngre enn dem selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter og spørsmål til hvorfor faktisk mange menn velger kvinner som er mye yngre enn dem, og foretrekker skjønn uten hår

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  exictence skrev (På 13.1.2025 den 14.43):

Setter og spørsmål til hvorfor faktisk mange menn velger kvinner som er mye yngre enn dem, og foretrekker skjønn uten hår

Ekspander  

Jeg er voksen kvinne og foretrekker kjønn uten hår… ikke for at han skal se ut som en gutt men for at det er mye deiligere å slikke og suge på og lettere å finne de rette krokene…. Min sexpartner foretrekker meg glatt og og jeg setter stor pris på at han nyter det og finner fram😅 folk får tenne på hva de vil, men mer  forståelse for andres preferanser enn at det er sykt på noe vis må man da kunne ha…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er godt voksen dame med slanke små former og bare så det er sagt er det veldig mange unge gutter som liker denne kropps typen også. De er ikke gamle griser når de er i 20 30 årene og jeg er oppi 40 åra😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 14.55):

Jeg er voksen kvinne og foretrekker kjønn uten hår… ikke for at han skal se ut som en gutt men for at det er mye deiligere å slikke og suge på og lettere å finne de rette krokene….

Ekspander  

Jeg venter spent på de middelaldrende KG-kvinnene som skal erklære deg for pedofil…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 15.03):

Lol nei. Det er vemmelig med stygge, ekle feite frisere av menn som skal utnytte at de har mer penger så de kan manipulere seg til ekteskap med fattige stakkarslige ungjenter av kvinner som må ha en ektemann for å overleve… Det er rett og slett vemmelig. Hvordan tror du disse kvinnene har det? 

Ekspander  

Frisere?

Hva tenker du om de slanke lave damene som har fortalt oss i denne tråden at de også kunne tenke seg å ha kjæreste uten å møte hatet fra KG-mafiaen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Å inngå et forhold for å bedre egen situasjon er da helt vanlig veden over. Det betyr ikke at forholdet er dårlig. Om alternativet for damen er pur fattigdom så vil hun sannsynligvis få det mye bedre. 

Anonymkode: f42db...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 15.27):

Forakt er vel mer passende, men det tåler dere ikke.

Anonymkode: 4a63c...c00

Ekspander  

Nei, det er misunnelse men det tåler du visst ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 8.57):

Jeg er enig. Får litt vondt i magen av å tenke på 20-årene mine. Det var en ganske vond tid, da veldig mange sånne menn har problemer med å forstå at nei betyr nei. Det har blitt bedre i 30-årene, men opplever en god del slitsomme menn i 50-årene og 60-årene som ikke gir seg. 

Anonymkode: 5fdb2...02c

Ekspander  

Lurer på hvordan disse mennene hadde reagert hvis de traff på dundrer uten sosiale antenner. Setter seg ned med et brak og bare Tjohoooo her er jeg og lure på hvorfor lommeboken er så sjenert... 

Anonymkode: 24611...871

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som jeg tenkte......tråden blir tatt over av menn som vil snakke dritt om kvinner. På et kvinneforum...

Vi snakker om en bestemt gruppe menn, ikke alle menn. Som relativt ung, og liten og sped, så vet jeg godt hvordan disse mennene er. Og det ER vemmelig. Det verste er de som var "på" da jeg var 11-14, det skjønner jeg jo nå er helt sykt. 

Det er selvfølgelig greit å ha preferanser,  det er jo ikke det det er snakk om. Jeg skjønner hva TS sikter til.

Anonymkode: 8422a...2bf

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...