AnonymBruker Skrevet 10. januar #61 Del Skrevet 10. januar Hva sier biologien da? Kanskje de aller fleste menn egentlig er veldig flinke som ikke går etter så unge jenter? Vi som samfunn må beskytte de frem til de er gamle nok❤️ Anonymkode: 8c4b1...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #62 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva sier biologien da? Kanskje de aller fleste menn egentlig er veldig flinke som ikke går etter så unge jenter? Vi som samfunn må beskytte de frem til de er gamle nok❤️ Anonymkode: 8c4b1...43e Det er ikke så veldig politisk korrekt, men her tror jeg du er inne på noe. Anonymkode: f42db...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #63 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er selv liten og sped og ganske ung, men jeg er ikke så selvsentrert at jeg tror dette handler om meg og mine følelser. De virkelige ofrene er jo fattige kvinner fra Asia. Selv om jeg er i tjueårene nå, så var det da jeg var 11-14 at jeg ble kontaktet og fikk mye oppmerksomhet fra denne typen menn. Ikke vær naiv. Anonymkode: 8422a...2bf Det er nedlatende å anse de som ofre i denne sammenhengen. Anonymkode: 6b315...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #64 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er nedlatende å anse de som ofre i denne sammenhengen. Anonymkode: 6b315...cf2 Griper etter halmstrå her, du.... Eller må du ha det inn med teskje? Det finnes selvsagt mange asiatiske kvinner i Norge som ikke er ofre for menneskehandel, men det finnes absolutt mange som er det, og de er ofre. Det er ikke nedlatende å si det. Så er det konteksten rundt i denne tråden. Anonymkode: 8422a...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #65 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva sier biologien da? Kanskje de aller fleste menn egentlig er veldig flinke som ikke går etter så unge jenter? Vi som samfunn må beskytte de frem til de er gamle nok❤️ Anonymkode: 8c4b1...43e Dette må være det mest mannehatende jeg har lest her inne. Pga. en liten minoritet av menn så vil du påstå noe slikt om alle menn? Det er sykt. Anonymkode: 8422a...2bf 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #66 Del Skrevet 10. januar Er det virkelig et problem at menn (og kvinner, for den saks skyld) har preferanser, så lenge de respekterer grenser og alle involverte er voksne? Det virker ærlig talt som du mener at menn på et eller annet vis er forpliktet til å ikke like kvinner som er lave og tynne, og gjør de det, er de griser. Anonymkode: bdae0...54c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 10. januar #67 Del Skrevet 10. januar (endret) Det er ingenting galt i at menn og kvinner tenner på voksne mennesker. Uansett kroppsfasong, høyde osv. Alle forelsker seg ikke helt likt og i samme personer. Noen tenner og forelsker seg i tynne, tykke, høye, lave, formfulle, lite former. Nei jeg vemmes ikke av noen som tenner på voksne mennesker uansett aldersforskjell. Folk må få tenne på de voksne menneskene de tenner på. Synes det er frekt jeg at noen kaller tynne kvinner for barn, og dette du skrev her AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 10.48): som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt Hva så at noen ser slik ut? Like mye voksne kvinner som alle andre. Så lenge de er over 18 år. Folk har den kroppsfasongen de har. Alle er pene og fortjener ikke å bli nærmest dømt for den kroppen folk har. Endret 10. januar av GlitrendeSjokolade 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #68 Del Skrevet 10. januar Du er sikkert på motsatt ende av skalaen siden du rakker ned på små petite damer? Skal ikke små damer få lov å finne seg partner? 🙄 At du assosierer disse damene som barn sier en del om deg, yikes. Anonymkode: e8782...6e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #69 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er sikkert på motsatt ende av skalaen siden du rakker ned på små petite damer? Skal ikke små damer få lov å finne seg partner? 🙄 At du assosierer disse damene som barn sier en del om deg, yikes. Anonymkode: e8782...6e3 Tenker det samme... Det er vel også litt biologi her, at menn tiltrekkes av damer som er vesentlig mindre enn dem selv...alfahann..løver... De fleste menn vil ikke velge en stor overvektig dame om de får valget, på samme måte som damer ofte er tiltrukket av en større mann som er vesentlig større enn dem selv. Her kommer også høyden inn... Det at mannen er høyere en deg er for mange vesentlig. Den faktoren går igjen overalt, dør aldri ut... Høyden på menn er viktig. Mye viktigere enn størrelse på penis osv. Anonymkode: e7971...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #70 Del Skrevet 10. januar Det er egentlig to temaer som foregår her. Det ene er at noen menn tiltrekkes mot petite damer og kanskje også tenåringer/ barn. Her vil jeg si at hvis en mann kun tiltrekkes mot barn/ tenåringer er det problematisk. Hvis en mann tiltrekkes mot petite damer (og kanskje tenåringer) spiller det ingen rolle så lenge han velger å gå etter voksne damer og interessen er gjensidig og frivillig. Da er det bare å la dem være i fred og holde på som de vil. Det andre temaet er asiatiske damer og importerte damer. Asiatiske damer er ikke noe problem i seg selv. Rart hvis det skulle være det? Importerte damer kan være både ok og problematisk avhengig av hver enkelt situasjon. Er det en utnyttelsessituasjon? Da er det et problem. Eller er det en situasjon begge ønsker og trives med, de er glade i hverandre, tiltrukket av hverandre og det er ikke altfor sterkt press av f.eks økonomi til at de velger hverandre? Da er det helt supert for dem. Anonymkode: 36526...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #71 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva sier biologien da? Kanskje de aller fleste menn egentlig er veldig flinke som ikke går etter så unge jenter? Vi som samfunn må beskytte de frem til de er gamle nok❤️ Anonymkode: 8c4b1...43e Hva biologien sier? Den sier at hvis du gjør en ung jente i alderen 11-14 år gravid er det større sjanse for at hun og babyen dør under fødselen med mindre de får hjelp av moderne teknologi. Anonymkode: 36526...ae6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #72 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 12.09): Hva biologien sier? Den sier at hvis du gjør en ung jente i alderen 11-14 år gravid er det større sjanse for at hun og babyen dør under fødselen med mindre de får hjelp av moderne teknologi. Anonymkode: 36526...ae6 Det er kanskje sant for damer på 40 også. Gjør det det sykt? Anonymkode: 7d367...ae9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #73 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje sant for damer på 40 også. Gjør det det sykt? Anonymkode: 7d367...ae9 Nei. Damer på 40 løper ikke høyere risiko for å dø eller knuse bekkenet under en fødsel sammenlignet med 30-åringer. Anonymkode: 16234...680 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #74 Del Skrevet 11. januar Denne tråden skremmer meg. Anonymkode: 8422a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #75 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei. Damer på 40 løper ikke høyere risiko for å dø eller knuse bekkenet under en fødsel sammenlignet med 30-åringer. Anonymkode: 16234...680 Eldre kvinner har økt sjanse for bekkenbunnproblemer ifbm fødsel. Er det sykt eller strider det mot naturen å gjøre en dame på 40 gravid? Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #76 Del Skrevet 12. januar Noen er misunnelige på tynne kvinner, det er helt sikkert! 😂 Anonymkode: 5f8f2...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #77 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen er misunnelige på tynne kvinner, det er helt sikkert! 😂 Anonymkode: 5f8f2...161 Noen tenker det er tragisk at fokuset ikke er mer på hva tynne og unge kvinner ønsker selv, og det som er helt sikkert, er at ingen unge kvinner ønsker gammel tjukkas, men i nøden spiser fanden fluer. Er det ok at det er sånn? Nei. Anonymkode: ccb90...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #78 Del Skrevet 12. januar Jeg er totalt uinteressert i eldre griser som er mest opptatt av smårips, så uinteressert at jeg ikke gidder tenke på det med mindre det dukker opp en tråd, og ikke diskutere det. Hvorfor plager du deg selv med disse tankene? Jesus Anonymkode: 4a63c...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #79 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 11.43): Hele tråden din er jo et personangrep mot menn som ikke foretrekker gamle utdaterte damer som deg. Normalen er ikke at menn foretrekker kvinner som ser ut som barn. Men vi foretrekker unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner. Og det er noe som gjør middelaldrende damer noe så innmari irriterte og bitre. Anonymkode: ed8c4...e86 Hersketeknikken "gamle utdaterte damer" "bitre irriterte middeladrende damer" er ikke ny. Har hatt den samme meningen siden jeg var tenåring og fikk vite om fenomenet, og har fått tilsvarende oppgulp jeg også. Dette dreier seg vel mer om noe menn som deg ikke forstår. Empati og bekymring for spesielt unge jenter. Noe nesten enhver "middelaldrende kvinne", unge kvinner og tenåring selv har fått kjenne på kroppen. Hvor ekle og innpåslitne flere menn kan være mot oss når vi vi fremdeles er barn. Når vi ser slike eldre menn med det som ser ut som jenter, da ringer varsellampene. Anonymkode: 13009...6e7 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #80 Del Skrevet 12. januar Er personlig helt forferdet over de pakistanske voldtektsgjengene som har holdt på/holder på i nesten samtlige byer på de britiske øyer... Anonymkode: e07e0...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå