AnonymBruker Skrevet 9. januar #41 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 Men vedkommende har jo rett? Hvis dette trigger så veldig bør du snakke med noen. Jeg vet ikke hva slags miljø du har rundt deg,men det er sjelden nesten aldri skjedd her at jeg ser en godt voksen mann hånd i hånd med en spinkel flatbrysta jente som du refererer til.??!! Derimot har jeg en nabo på 50,kona hans er vel 45 år men spinkel og mager,lav i høyden "jentunge"figur på henne. So Whats? Hun har alltid vært slik. Jeg er også spinkel. Folk er ulike. Anonymkode: e7971...f1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #42 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du virkelig er imot kan du alltids gå politisk til verks og få hevet den seksuelle lavalderen om du synes dette er så vemmelig. Anonymkode: e139a...212 Seksuell lavalder ville vel ikke være spesielt effektivt her. Men om man vedtok en lov om at kvinner på under 160cm, under 50kg og med mindre enn 65B ikke får lov til å ha kjæreste, eller at kjæresten deres selv må han en BMI på under 22 så kunne kanskje TS oppnå det hun ønsker seg? Anonymkode: 7d367...ae9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. januar #43 Del Skrevet 9. januar Og hele grisebingen 55+ havnet i denne tråden lirende av seg det ene personangrepet etter det andre. Tydeligvis at du traff en nerve her ts 🤣🤣 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #44 Del Skrevet 9. januar Ænema skrev (3 minutter siden): Og hele grisebingen 55+ havnet i denne tråden lirende av seg det ene personangrepet etter det andre. Tydeligvis at du traff en nerve her ts 🤣🤣 Ja, faktisk. Helt åpen og skamløs rasisme irriterer meg. Anonymkode: 5f8f2...161 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #45 Del Skrevet 9. januar snillOnkel skrev (30 minutter siden): Kan det være de aktuelle mennene bryr seg mindre om utseendet? Kanskje paret har sammenfallende interesser? Jeg synes ts fremstår overfladisk. Men mest av alt er nok utspillet uttrykk for frustrasjon over (hard) konkurranse med yngre kvinner. Og ønske om å manipulere (påføre skam) menn til gå for eldre kvinner, slik som hun selv. Jeg er verken eldre eller singel. Så nei. Anonymkode: 16234...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #46 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har heller den vrangforestillingen at kvinner ikke TRENGER å tenne fysisk på sin partner. At hvis en mann har stabilitet, penger og status, slår det i hjel vakkert, ungdommelig utseende. Kvinner bringer til bords utseende, mannen penger og status, etter deres mening. Disse mennene er fullt klar over at de er gamle, men prøver å overbevise andre (og seg selv) at utseende og ung alder for menn er uviktig. Anonymkode: 16234...680 Du har et poeng. En vrangforestilling er det uansett. Anonymkode: 52f48...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #47 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, faktisk. Helt åpen og skamløs rasisme irriterer meg. Anonymkode: 5f8f2...161 Har noen snakket om rase i denne tråden? Anonymkode: 7d367...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #48 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 Men så blir mange tiltrukket av personlighet og ansikt og da kommer kroppen i andre rekke. Som f.eks at du kan forelske deg i en kjempesøt mann med flott personlighet, men som er litt overvektig. Du blir glad i kroppen uansett fordi den mannen er vakker i dine øyne. Høyde tror jeg ikke menn er så opptatt av, mange kvinner under 1.60 og det hadde vært trist om de forble single fordi de ikke var høye nok fordi man visst ok så ut som et barn. Herregud. Man kan fint se kvinnelig og moden ut selv om man er slank eller tynn og lav. Anonymkode: 9ab7a...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #49 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er dette et stort problem for deg eller andre? hvis ja, så vil jeg foreslå psykolog. Anonymkode: c7f7c...41a Om det et et stort problem for deg at folk diskuterer burde du holde deg unna diskusjonsforum. Og jeg er ikke enig i ts tanker, men jøsses som du reagerer. Anonymkode: 9ab7a...165 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #50 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hele tråden din er jo et personangrep mot menn som ikke foretrekker gamle utdaterte damer som deg. Normalen er ikke at menn foretrekker kvinner som ser ut som barn. Men vi foretrekker unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner. Og det er noe som gjør middelaldrende damer noe så innmari irriterte og bitre. Anonymkode: ed8c4...e86 Jøss kan du ikke diskutere uten personangrep. Hvor gammel er du da, siden du ikke er middelaldrende, men foretrekker yngre. Da jeg var 25-30 var menn på 40 gamle og fullstendig utelukket. For alle mine venninner også. Anonymkode: 9ab7a...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #51 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva skal jeg synes om damer som alltid går etter menn med «økonomien på stell»? Hvorfor skal damer få skille på menn som har forbrukslån og de som eier egen bolig? Fordi forbrukslån er et helvete for mange og man styrer ofte unna for ikke selv å komme i økonomiske vansker. Anonymkode: 9ab7a...165 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #52 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er 46 og like slank som da jeg var 15, fikk aldri mer former og pupper og sånt. Jeg blir litt lei meg av at kommentarer om at menn som blir tent på meg er enten homofile eller pedo.... for jeg er en voksen dame altså, også når det kommer til sex Og jeg liker store grove menn... Anonymkode: 0f5b0...c7e Enig. I tillegg så er det direkte usant at voksne damer med små pupper og lite former ligner på barn. Man ser forskjell på kroppen til en voksne kvinne og et barn selv om den voksne har små pupper, tynne lår, osv. Anonymkode: fe293...7fd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #53 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi forbrukslån er et helvete for mange og man styrer ofte unna for ikke selv å komme i økonomiske vansker. Anonymkode: 9ab7a...165 Så kvinner kan ha preferanser? Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #54 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så kvinner kan ha preferanser? Anonymkode: 7d367...ae9 Ingen har påstått at menn ikke får ha preferanser. Tråden er smekkfull av menn som vil ha fokuset vekk fra det TS vil diskutere. Anonymkode: 8422a...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #55 Del Skrevet 10. januar Ænema skrev (17 timer siden): Og hele grisebingen 55+ havnet i denne tråden lirende av seg det ene personangrepet etter det andre. Tydeligvis at du traff en nerve her ts 🤣🤣 Det er da langt ifra bare menn som reagerer på innholdet i tråden. Flere kvinner, meg selv inkludert, syns det er ufint av TS å snakke ned bestemte kroppstyper og kvinner. Denne typen dritt har jeg lest på KG før, voksne damer som «ikke skjønner» hvordan menn kan tenne på damer med små pupper og smale hofter fordi de ser ut som barn. Det er motbydelige holdninger. Anonymkode: 6b315...cf2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #56 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er da langt ifra bare menn som reagerer på innholdet i tråden. Flere kvinner, meg selv inkludert, syns det er ufint av TS å snakke ned bestemte kroppstyper og kvinner. Denne typen dritt har jeg lest på KG før, voksne damer som «ikke skjønner» hvordan menn kan tenne på damer med små pupper og smale hofter fordi de ser ut som barn. Det er motbydelige holdninger. Anonymkode: 6b315...cf2 Jeg er selv liten og sped og ganske ung, men jeg er ikke så selvsentrert at jeg tror dette handler om meg og mine følelser. De virkelige ofrene er jo fattige kvinner fra Asia. Selv om jeg er i tjueårene nå, så var det da jeg var 11-14 at jeg ble kontaktet og fikk mye oppmerksomhet fra denne typen menn. Ikke vær naiv. Anonymkode: 8422a...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #57 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er selv liten og sped og ganske ung, men jeg er ikke så selvsentrert at jeg tror dette handler om meg og mine følelser. De virkelige ofrene er jo fattige kvinner fra Asia. Selv om jeg er i tjueårene nå, så var det da jeg var 11-14 at jeg ble kontaktet og fikk mye oppmerksomhet fra denne typen menn. Ikke vær naiv. Anonymkode: 8422a...2bf Jeg fikk også veldig mye oppmerksomhet fra menn på 40+ da jeg var tenåring. Anonymkode: 5fdb2...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #58 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen må jo være sammen med de jentene du mener ser ut som barn også. Hvem mener du det skal være, eller skal de være dømt til å være evig single? Anonymkode: 46527...ec1 Regner med unge og relativt oppegående kvinner, ikke tar til takke med gamle griser hvis de finner seg noe bedre, noe som ikke skal mye til. Anonymkode: 92f65...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #59 Del Skrevet 10. januar Endelig en tråd hvor man kan diskutere dette igjen. KG burde gjøre som med penistrådene, lage en samletråd, slik at de som vil kan holde praten i en egen tråd, så slipper vi tråd etter tråd om det samme. Anonymkode: 76e04...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #60 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er dessverre en del menn som lever i den vrangforestillingen at de er "evig unge" og tror de har draget på unge, vakre kvinner uansett hvordan de selv ser ut og oppfører seg. Jeg tror det handler om en form for kognitiv svekkelse. Anonymkode: 52f48...02b Jeg er enig. Får litt vondt i magen av å tenke på 20-årene mine. Det var en ganske vond tid, da veldig mange sånne menn har problemer med å forstå at nei betyr nei. Det har blitt bedre i 30-årene, men opplever en god del slitsomme menn i 50-årene og 60-årene som ikke gir seg. Anonymkode: 5fdb2...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå