AnonymBruker Skrevet 17. februar #181 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): hvorfor blir disse trådene alltid så evig lange... det er noen skikkelige kverulanter i disse trådene.. Anonymkode: 24611...871 Jeg tipper det først og fremst er fordi dette er hverdagen til jenter / kvinner. Så kommer tullingene som ikke har noe bedre å gjøre på enn å fyre oppunder. Sårt tema. Anonymkode: 513d2...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 17. februar #182 Del Skrevet 17. februar Er det noe man ikke kan gjøre noe med så er det disse mennene. Bare drit i de. Oppdra heller jenter til å være smarte og til å lese drittet mennene serverer for å utnytte de. Det er det beste vi kan gjøre. Jeg får vondt i magen av tanken på unge jenter som blir utnyttet og som tror de betyr mye for en primitiv skapning som bare vil få kølla smurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #183 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tipper det først og fremst er fordi dette er hverdagen til jenter / kvinner. Så kommer tullingene som ikke har noe bedre å gjøre på enn å fyre oppunder. Sårt tema. Anonymkode: 513d2...bed Først og fremst fordi noen av kvinnene her er dårlige til å uttrykke seg, lite gjennomtenkte og reagerer mer følelsesutbrudd på saklig kritikk. Hvis første post hadde vært skrevet litt mer fornuftig og et par av fjase-posterene hadde latt tastaturet ligge så kunne vi ha vært ferdige på en side. Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #184 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først og fremst fordi noen av kvinnene her er dårlige til å uttrykke seg, lite gjennomtenkte og reagerer mer følelsesutbrudd på saklig kritikk. Hvis første post hadde vært skrevet litt mer fornuftig og et par av fjase-posterene hadde latt tastaturet ligge så kunne vi ha vært ferdige på en side. Anonymkode: 7d367...ae9 Som din kommentar mener du? Og ikke minst mitt svar på den? Det kalles vel et diskusjonsforum av en grunn, så da diskuteres det da. 😊 Anonymkode: 513d2...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #185 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som din kommentar mener du? Og ikke minst mitt svar på den? Det kalles vel et diskusjonsforum av en grunn, så da diskuteres det da. 😊 Anonymkode: 513d2...bed Det var et spørsmål om hvorfor slike tråder blir så lange, og om noen her er kverulanter. Jeg oppfatter enkelte av kvinnene her som lite gjennomtenkte, mye følelser og dårlig evne til å uttrykke seg. Det gjør selvsagt at diskusjonen blir lengre (og dårligere). Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #186 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 15.07): Ikke verre enn en seriemorder, men jeg anser det som et alvorlig tap for henne i livet ja. Hva skal hun med en så mye eldre mann? Jeg liker ikke 4å åringer enda engang. Anonymkode: 56ff8...7f5 Hvorfor skal du bestemme hvem hun vil ha? Anonymkode: f42db...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #187 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): ... selvfølgelig kreves det bevis. Hvordan tror du det ville blitt uten? Anonymkode: 513d2...bed Da ville det blitt mye lettere å oppnå rettferdighet, og mange flere menn ville bli dømt til en vel fortjent straff. For kvinnene ville livet bli langt tryggere. Anonymkode: abc3c...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #188 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 19.33): Da ville det blitt mye lettere å oppnå rettferdighet, og mange flere menn ville bli dømt til en vel fortjent straff. For kvinnene ville livet bli langt tryggere. Anonymkode: abc3c...935 Hvorfor begrense seg til seksuallovgivning? Hvis vi kunne droppe beviskrav i drapssaker så ville vi også kunne ta flere kriminelle og slippe å bruke så mye tid på etterforskning og rettssaker? Anonymkode: 7d367...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #189 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 14.28): Utrolig bra med videobevis, kanskje alle kvinner alltid burde bære aktivt videokamera både foran og bak? Uønsket seksuell oppmerksomhet er ulovlig og straffbart i en hver form, det være blikk, kommentarer eller klåing. Dessverre kreves i dag bevis. Det er på tide at offeret alltid blir trodd, med mindre det hun sier, kan motbevises. Ikke-avtalt fysisk kontakt mellom 2 av forskjellig kjønn bør forbys og straffes, selv om det bare gjelder tilfeldig kontakt på en overfylt buss. Rettsapparatet må skjerpes! Hvor er politiet? Anonymkode: abc3c...935 Trådens mest idiotiske kommentar. Anonymkode: 5f8f2...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #190 Del Skrevet 20. februar Ser aldri eldre menn løpe. Anonymkode: 3869c...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #191 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 22.24): Jeg tipper det først og fremst er fordi dette er hverdagen til jenter / kvinner. Så kommer tullingene som ikke har noe bedre å gjøre på enn å fyre oppunder. Sårt tema. Anonymkode: 513d2...bed Dette! Anonymkode: 8422a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå