AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg stopper hva jeg anser som ubehagelige situasjoner. Opplevde f. eks på byen at en mann rundt 40 fulgte etter en jente på 21 år og hun tryglet han flere ganger om å la henne være, jenta var nesten på gråten. Fikk slengt etter meg at jeg var bitter og utdatert av han, men det driter jeg. Om de hadde snakket sammen og trivdes, så bra og da hadde jeg gitt faen. Folk kan finne hverandre på tvers av alderen. Jeg unner folk å ha det fint Anonymkode: 5fdb2...02c Det er det vanlige vi får slengt etter oss. At vi er gamle, stygge og utdaterte, og dermed misunnelige på disse unge jentene. De forstår ikke at vi også har vært unge, og utsatt for akkurat det samme - og at det er ingenting å være misunnelig på. Jeg reagerer ikke bestandig på aldersforskjell heller. Men på enkelte menn som KUN går etter damer som har barnlig kroppsform og ansikt. Anonymkode: 16234...680 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden Det er jo ikke så nøye hva eller hvem disse mennene foretrekker så lenge de IKKE er barn Ikke sant? Anonymkode: cc95b...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 Jepp. Anonymkode: 5f8f2...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 Ja, jeg synes du er dømmende. Du mener å vite hva disse mennene tenner på og dømmer dem etter det. Jeg kan også like små, tynne og lette damer. Og jeg har ikke spesielt sans for store pupper. Og da skal du komme og si at jeg egentlig leter etter etter et barn? Anonymkode: f42db...5d8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #25 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 Skjønner godt at du vil diskutere dette her, men psykolog er virkelig ikke et dumt råd. Litt bedre å få ryddet opp i tankene sine, og få et bredere og sunnere perspektiv på ting. Her er du vel strengt tatt ute etter å få bekreftelse fremfor å faktisk diskutere saklig med et åpent sinn? Men for å komme med et bidrag til diskusjonen du ønsker, så er mitt standpunkt her slik: 1. Det er synd at man ikke kan akseptere at andre er annerledes enn en selv 2. Det er synd at man ikke kan akseptere at andre gjør ting du ikke ville gjort 3. Det er synd at man ikke kan respektere ulike måter å leve livene sine på 4. Det er synd at andre mennesker påvirker ditt liv så negativt - ved å bare være i periferien Hvorfor du reagerer på slikt vet bare du, for det er dine egne tanker som får frem disse følelsene. Med andre ord er det din fantasi du må få gjort noe med, dine egne holdninger. Vi har et klart definert lovverk her, og selv om det er mye forferdelig som finnes der ute hva gjelder voksne og mindreårige, så bør man klare å holde seg for god til å sette lovlydige i samme bås. Om du virkelig er imot kan du alltids gå politisk til verks og få hevet den seksuelle lavalderen om du synes dette er så vemmelig. Anonymkode: e139a...212 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #26 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det vanlige vi får slengt etter oss. At vi er gamle, stygge og utdaterte, og dermed misunnelige på disse unge jentene. De forstår ikke at vi også har vært unge, og utsatt for akkurat det samme - og at det er ingenting å være misunnelig på. Anonymkode: 16234...680 Det er dessverre en del menn som lever i den vrangforestillingen at de er "evig unge" og tror de har draget på unge, vakre kvinner uansett hvordan de selv ser ut og oppfører seg. Jeg tror det handler om en form for kognitiv svekkelse. Anonymkode: 52f48...02b 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #27 Del Skrevet 19 timer siden Det er ikke vits å diskutere dette, for uansett hvor, til og med på et kvinneforum, så pipler det frem menn som elsker å rakke ned på kvinner, og de godtar ikke at kvinner snakker om dette. De vil påpeke at norske kvinner for voksne ......eh jeg mener vanskelige. Anonymkode: 8422a...2bf 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #28 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er dessverre en del menn som lever i den vrangforestillingen at de er "evig unge" og tror de har draget på unge, vakre kvinner uansett hvordan de selv ser ut og oppfører seg. Jeg tror det handler om en form for kognitiv svekkelse. Anonymkode: 52f48...02b De har heller den vrangforestillingen at kvinner ikke TRENGER å tenne fysisk på sin partner. At hvis en mann har stabilitet, penger og status, slår det i hjel vakkert, ungdommelig utseende. Kvinner bringer til bords utseende, mannen penger og status, etter deres mening. Disse mennene er fullt klar over at de er gamle, men prøver å overbevise andre (og seg selv) at utseende og ung alder for menn er uviktig. Anonymkode: 16234...680 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke vits å diskutere dette, for uansett hvor, til og med på et kvinneforum, så pipler det frem menn som elsker å rakke ned på kvinner, og de godtar ikke at kvinner snakker om dette. De vil påpeke at norske kvinner for voksne ......eh jeg mener vanskelige. Anonymkode: 8422a...2bf Ja, bare i denne tråden har det blitt brukt flere forskjellige taktikker for å få meg til å holde kjeft. Til og med personangrep på min alder og utseende, uten at vedkommende vet hvor gammel jeg er og hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 16234...680 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #30 Del Skrevet 19 timer siden Jeg synes det er ganske nedlatende å si at voksne kvinner ser ut som barn fordi de er lave eller har en tynn kroppsfasong. Man ser jo godt forskjell på et barn og en voksen kvinne selv om hun er lav/tynn. Anonymkode: afcce...922 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, bare i denne tråden har det blitt brukt flere forskjellige taktikker for å få meg til å holde kjeft. Til og med personangrep på min alder og utseende, uten at vedkommende vet hvor gammel jeg er og hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 16234...680 Jepp, så det og ble dessverreikkeoverrasket. Kunne ønske vi kvinner fikk være i fred her. Tror 90% av alle tråder som "ødelegges" ødelegges av de mennene som er her. Tror også du er inne på noe i tråden din, men det er også elementer av menneskehandel inne i bilde. Selv fikk jeg ekkelt mye oppmerksomhet fra godt voksne menn da jeg var 11-14. Det er ganske sykt å tenke på. Anonymkode: 8422a...2bf 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #32 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er ganske nedlatende å si at voksne kvinner ser ut som barn fordi de er lave eller har en tynn kroppsfasong. Man ser jo godt forskjell på et barn og en voksen kvinne selv om hun er lav/tynn. Anonymkode: afcce...922 Helt enig. De som ser barn i slike situasjoner er nok skap-pedo. Normale folk ser voksne mennesker. Anonymkode: 5f8f2...161 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #33 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 Enig. Det er ekkelt. 🤮 Ser det ofte på disse med kjøpebrud fra Asia. De skal ha de så tynne og små som mulig. Ofte umulig å se om det er barn eller voksne. Og så tynne og små, med hoftebredde på størrelse med 11-år gamle gutter. Anonymkode: 5fbde...a6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #34 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig. Det er ekkelt. 🤮 Ser det ofte på disse med kjøpebrud fra Asia. De skal ha de så tynne og små som mulig. Ofte umulig å se om det er barn eller voksne. Og så tynne og små, med hoftebredde på størrelse med 11-år gamle gutter. Anonymkode: 5fbde...a6d Hvordan kan du se at noen er kjøpebrud? Har du beviser på at det fant sted, så gå til politiet. Det er ulovlig å kjøpe en brud. (Eller er hele ditt innlegg kun basert på dine egne rasistiske og sexistiske fordommer? Tenke meg det, ja. 😄) Anonymkode: 5f8f2...161 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #35 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 Pedofile tenner på barnekropper, prepubertale. Hebefile tenner på barn i tidlig pubertet. Utseendet du beskriver her er vel ganske vanlig for unge kvinner i flere asiatiske land? Uten at det utestenger dem for parforhold hverken innad i landene eller overfor tilreisende. Jeg antar at "null former" egentlig er så beskjedne former at du ikke synes de teller som former, og ikke at de ikke har vært gjennom puberteten. Jeg kunne reist på barnebillett på bussen godt opp i 20-årene, men det betyr ikke at det er noe i veien med menn som kunne like meg. Menn bør trå varsomt overfor helt unge kvinner enten de er tynne og spinkle eller formfulle. Den sosiale utviklingen og tryggheten i å kunne sette grenser for uønsket oppmerksomhet er ikke avhengig av størrelse på hofter og bryster. Anonymkode: e9265...e8f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #36 Del Skrevet 19 timer siden Hvorfor gidder du bruke energi på å bry deg om det? Skulle jeg brukt tid på å irritere meg over hva slags menn kvinner velger, så hadde jeg være mye irritert, men slikt gidder jeg ikke sløse tid på Anonymkode: ff22e...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 19 timer siden #37 Del Skrevet 19 timer siden Kan det være de aktuelle mennene bryr seg mindre om utseendet? Kanskje paret har sammenfallende interesser? Jeg synes ts fremstår overfladisk. Men mest av alt er nok utspillet uttrykk for frustrasjon over (hard) konkurranse med yngre kvinner. Og ønske om å manipulere (påføre skam) menn til gå for eldre kvinner, slik som hun selv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #38 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det vanlige vi får slengt etter oss. At vi er gamle, stygge og utdaterte, og dermed misunnelige på disse unge jentene. De forstår ikke at vi også har vært unge, og utsatt for akkurat det samme - og at det er ingenting å være misunnelig på. Jeg reagerer ikke bestandig på aldersforskjell heller. Men på enkelte menn som KUN går etter damer som har barnlig kroppsform og ansikt. Anonymkode: 16234...680 Jeg vet ikke om du er stygg eller gammel, men å klage på menn som går etter slanke og ungdommelige voksne damer høres definitivt ut som misunnelse. Hva skal jeg synes om damer som alltid går etter menn med «økonomien på stell»? Hvorfor skal damer få skille på menn som har forbrukslån og de som eier egen bolig? Anonymkode: 7d367...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #39 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ikke vits å diskutere dette, for uansett hvor, til og med på et kvinneforum, så pipler det frem menn som elsker å rakke ned på kvinner, og de godtar ikke at kvinner snakker om dette. De vil påpeke at norske kvinner for voksne ......eh jeg mener vanskelige. Anonymkode: 8422a...2bf Dette er en tråd som handler om å rakke ned på menn. Og så klager du over at noen menn rakker ned på kvinner? Anonymkode: 7d367...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #40 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er en tråd som handler om å rakke ned på menn. Og så klager du over at noen menn rakker ned på kvinner? Anonymkode: 7d367...ae9 Hun snakker om en særs liten undergruppe av menn. De fleste innleggene i tråden handler om å rakke ned på TS, tilsynelatende fra menn. Hvis du ikke vil diskutere emnet, så la det gå. Anonymkode: 8422a...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå