AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Er dette et stort problem for deg eller andre? hvis ja, så vil jeg foreslå psykolog. Anonymkode: c7f7c...41a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette et stort problem for deg eller andre? hvis ja, så vil jeg foreslå psykolog. Anonymkode: c7f7c...41a Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Kjenner ingen slike menn så det er ikke noe jeg plages av. Pleier uansett ikke henge meg så mye opp i hva andre gjør. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 Noen må jo være sammen med de jentene du mener ser ut som barn også. Hvem mener du det skal være, eller skal de være dømt til å være evig single? Anonymkode: 46527...ec1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Sikkert ikke ,men det er like fånyttes som at jeg som mann misliker at menn som ser bedre ut samt har mer ressurser, får de damene de vil ha. Menneskets natur kan ikke forandres. Anonymkode: c016a...9bf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 Nei. Hater " gamle griser"- æsj!!! Anonymkode: 66245...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 Nå er du ikke mye til stede i din egne tråd der du ønsker å diskutere absolutt alt mellom himmel og jord da... Hensikten for ønsket ditt forsvinner jo når du holder deg borte. Anonymkode: c7f7c...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er du ikke mye til stede i din egne tråd der du ønsker å diskutere absolutt alt mellom himmel og jord da... Hensikten for ønsket ditt forsvinner jo når du holder deg borte. Anonymkode: c7f7c...41a Jeg holder meg da ikke borte, bare fordi jeg ikke svarer annethvert minutt på de veldig få innleggene som er kommet i tråden foreløpig? Anonymkode: 16234...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen må jo være sammen med de jentene du mener ser ut som barn også. Hvem mener du det skal være, eller skal de være dømt til å være evig single? Anonymkode: 46527...ec1 Det er ikke det jeg mener. Jeg mener at enkelte menn bevisst går etter jenter som ser mest mulig ut som barn. De har krav/forventninger til veldig lav vekt, gjerne uten former, veldig lav alder og så videre. Anonymkode: 16234...680 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Heldigvis sjeldent jeg ser dette. Men det er jo «bunnslammet» av menn ingen andre vil ha. Så de går etter yngst mulig (godtroende, naive og lettere å manipulere) og/eller fattige fra for eksempel asiatiske land Anonymkode: 37085...b50 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke det jeg mener. Jeg mener at enkelte menn bevisst går etter jenter som ser mest mulig ut som barn. De har krav/forventninger til veldig lav vekt, gjerne uten former, veldig lav alder og så videre. Anonymkode: 16234...680 Men gjelder dette veldig mange menn da? Noen liker også sykelig overvektige damer. Eller de som er operert til det ugjenkjennelige. Det er jo ikke mange menn det er snakk om, bare noen bitte få om man ser på det store bildet. Er det da noe poeng i å single de menneskene som avviker fra «normalen» ut? Eller prøver du egentlig å fremstille alle som henter seg yngre koner fra thailand som pedofile? For meg virker det litt sånn. Anonymkode: 2d8ce...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Gjerne jenter som ser ut som barn, selv om de er over 18 år. Tynnest mulig, yngst mulig, med mest mulig barnslig fremtoning. Jeg har sett noen par der en eldre, norsk mann leier på ei utenlandsk dame som jeg først trodde var et barn - 1.50 høy, null former, spinkle armer og bein og barnlig ansikt. Jeg får noen vonde vibber av dette, for det er jo egentlig ikke voksne damer disse mennene tenner på. De prøver å finne ei dame som ligner et barn. Eller er jeg bare dømmende her? Anonymkode: 16234...680 Så lenge de er voksne, så handlerdet ikke om kroppsform. Alle er forskjellige Anonymkode: 80cb0...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei. Dette er en ting jeg ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Du vet, et forum der folk kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord, uten å bli avspist med personangrep. Ha en fin dag. Anonymkode: 16234...680 Hele tråden din er jo et personangrep mot menn som ikke foretrekker gamle utdaterte damer som deg. Normalen er ikke at menn foretrekker kvinner som ser ut som barn. Men vi foretrekker unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner. Og det er noe som gjør middelaldrende damer noe så innmari irriterte og bitre. Anonymkode: ed8c4...e86 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg holder meg da ikke borte, bare fordi jeg ikke svarer annethvert minutt på de veldig få innleggene som er kommet i tråden foreløpig? Anonymkode: 16234...680 Da er nok ikke innlegget ditt interessant eller viktig nok. Problemstillingen er ikke viktig for folk. Anonymkode: c7f7c...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er 46 og like slank som da jeg var 15, fikk aldri mer former og pupper og sånt. Jeg blir litt lei meg av at kommentarer om at menn som blir tent på meg er enten homofile eller pedo.... for jeg er en voksen dame altså, også når det kommer til sex Og jeg liker store grove menn... Anonymkode: 0f5b0...c7e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Du får et enklere liv hvis du slutter å irritere deg over hva folk over 18 velger å gjøre Anonymkode: 15fda...4c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hele tråden din er jo et personangrep mot menn som ikke foretrekker gamle utdaterte damer som deg. Normalen er ikke at menn foretrekker kvinner som ser ut som barn. Men vi foretrekker unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner. Og det er noe som gjør middelaldrende damer noe så innmari irriterte og bitre. Anonymkode: ed8c4...e86 Jeg er da overhodet ikke middelaldrende eller utdatert. Jeg har heller ikke noe imot disse unge damene. Jeg ser derimot problemet med at enkelte menn vil ha kvinner som ser ut som barn. For øvrig vil unge, veltrente, seksuelt attraktive kvinner ha unge, veltrente, seksuelt attraktive menn. Ikke gamlekarer på 60 med stor ølvom, fett hår og joggis. Anonymkode: 16234...680 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden Jeg stopper hva jeg anser som ubehagelige situasjoner. Opplevde f. eks på byen at en mann rundt 40 fulgte etter en jente på 21 år og hun tryglet han flere ganger om å la henne være, jenta var nesten på gråten. Fikk slengt etter meg at jeg var bitter og utdatert av han, men det driter jeg. Om de hadde snakket sammen og trivdes, så bra og da hadde jeg gitt faen. Folk kan finne hverandre på tvers av alderen. Jeg unner folk å ha det fint Anonymkode: 5fdb2...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får et enklere liv hvis du slutter å irritere deg over hva folk over 18 velger å gjøre Anonymkode: 15fda...4c2 Enkelt og greit 😊 det er den beste måten, men selvfølgelig bidra om noen lider. Anonymkode: 5fdb2...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå