Thessaly Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Har hatt noen år hvor deler av bøkene mine har vært nedpakket pga plassmangel, men nå har jeg fått plass og begynt å pakke opp. Ser da at jeg har kjøpt litt dobbelt noen ganger, og skulle gjerne hatt en oversikt. Har lastet ned noen apper, men ingen av de takler norske isbn-nummer, og jeg vil gjerne kunne scanne inn bøkene, hvis ikke tar det for lang tid. Noen tips til apper? Gjerne hvor man også kan registrere lest ol.
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar Jeg er veldig fornøyd med Bookshelf 😊 Anonymkode: 0ff8b...840
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med Bookshelf 😊 Anonymkode: 0ff8b...840 Ser ut som det er mange apper som heter det? Anonymkode: 193b5...d8d
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Bookshelf - your virtual library Anonymkode: 0ff8b...840
Taluno Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 14.43): Jeg er veldig fornøyd med Bookshelf 😊 Anonymkode: 0ff8b...840 Hvor god er den på norske bøker? 🤔 Både av norske forfattere og oversatte bøker? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar Taluno skrev (6 timer siden): Hvor god er den på norske bøker? 🤔 Både av norske forfattere og oversatte bøker? 🤔 Jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har registrert over 1500 bøker der, 99% på norsk og mange med norske forfattere. Scanner isbn enkelt i bulk, bare ta en og en hylle i ett. 😊 Anonymkode: 0ff8b...840
Lill3My Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar Bruker bare Goodreads jeg, der registrerer jeg bøkene jeg eier som "har lest" eller "skal lese". Du kan også opprette egne #tags og hyller (Shelves) for å kategorisere ytterligere. (Blant annet markerer bøker lest i 2025, eller etter genre. Selv har jeg maaaange tags etterhvert - noe som gjør det gøy å lage boklister basert på stikkord, samt finne tilbake til en bok jeg ikke husker navnet på men kan finne via stikkordene). Mener at du kan scanne bokas strekkode direkte i appen, men har sjelden opplevd ikke å finne en bok der - selv på norsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå