Thessaly Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Har hatt noen år hvor deler av bøkene mine har vært nedpakket pga plassmangel, men nå har jeg fått plass og begynt å pakke opp. Ser da at jeg har kjøpt litt dobbelt noen ganger, og skulle gjerne hatt en oversikt. Har lastet ned noen apper, men ingen av de takler norske isbn-nummer, og jeg vil gjerne kunne scanne inn bøkene, hvis ikke tar det for lang tid. Noen tips til apper? Gjerne hvor man også kan registrere lest ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Jeg er veldig fornøyd med Bookshelf 😊 Anonymkode: 0ff8b...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med Bookshelf 😊 Anonymkode: 0ff8b...840 Ser ut som det er mange apper som heter det? Anonymkode: 193b5...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Bookshelf - your virtual library Anonymkode: 0ff8b...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Bokelskere.no Anonymkode: 509e9...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 14.43): Jeg er veldig fornøyd med Bookshelf 😊 Anonymkode: 0ff8b...840 Hvor god er den på norske bøker? 🤔 Både av norske forfattere og oversatte bøker? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Taluno skrev (6 timer siden): Hvor god er den på norske bøker? 🤔 Både av norske forfattere og oversatte bøker? 🤔 Jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har registrert over 1500 bøker der, 99% på norsk og mange med norske forfattere. Scanner isbn enkelt i bulk, bare ta en og en hylle i ett. 😊 Anonymkode: 0ff8b...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar Bruker bare Goodreads jeg, der registrerer jeg bøkene jeg eier som "har lest" eller "skal lese". Du kan også opprette egne #tags og hyller (Shelves) for å kategorisere ytterligere. (Blant annet markerer bøker lest i 2025, eller etter genre. Selv har jeg maaaange tags etterhvert - noe som gjør det gøy å lage boklister basert på stikkord, samt finne tilbake til en bok jeg ikke husker navnet på men kan finne via stikkordene). Mener at du kan scanne bokas strekkode direkte i appen, men har sjelden opplevd ikke å finne en bok der - selv på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå