kitekatt Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 vel...ville gå ned ca 5 kg før bryllupet for å bli mest mulig fornøyd. Melder meg inn i vektklubb og er superinspirert og skjønner at detet ikke skal bli vanskelig i det hele tatt. Også prøver jeg kjolen når den skulle sys opp i forrige uke. Får streng beskjed av mamma og sydamen at jeg må ikke FINNE på å gå noe ned i vekt, for da vil den stroppeløse fine kjolen min bli for STOR! Og den var visst ugrei å sy inn. Isja....jaja, var jo bare snakk om noen kg, så jeg får ta de etter 20 mai da for å bli fornøyd til sommeren. heldigvis var det angrefrist i vektklubben så jeg får igjen pengene mine. men surt når man er såååååå inspirert. Får helelr trimme på magetreneren min jeg da og håpe det hjelper litt å bare stramme opp
Gjest Fruktkake Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 vel...ville gå ned ca 5 kg før bryllupet for å bli mest mulig fornøyd. Melder meg inn i vektklubb og er superinspirert og skjønner at detet ikke skal bli vanskelig i det hele tatt. Også prøver jeg kjolen når den skulle sys opp i forrige uke. Får streng beskjed av mamma og sydamen at jeg må ikke FINNE på å gå noe ned i vekt, for da vil den stroppeløse fine kjolen min bli for STOR! Og den var visst ugrei å sy inn. Isja....jaja, var jo bare snakk om noen kg, så jeg får ta de etter 20 mai da for å bli fornøyd til sommeren. heldigvis var det angrefrist i vektklubben så jeg får igjen pengene mine. men surt når man er såååååå inspirert. Får helelr trimme på magetreneren min jeg da og håpe det hjelper litt å bare stramme opp ← Oioi... Holder på å gå ned i vekt selv. Og natt til i går drømte jeg at jeg hadde slanka meg så mye at kjolen ikke var noe fin på meg lenger.. Synes du kan konsentrere deg om å stramme opp heller ja. Du kan jo trene en del, men samtidig må du passe på å få i deg mye mat. Da får du fine muskler. Og når du da skal gå ned i vekt etter bryllupet, så har du et mye bedre utgangspunkt siden du har bygd opp musklene dine litt.
kitekatt Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2006 Oioi... Holder på å gå ned i vekt selv. Og natt til i går drømte jeg at jeg hadde slanka meg så mye at kjolen ikke var noe fin på meg lenger.. Synes du kan konsentrere deg om å stramme opp heller ja. Du kan jo trene en del, men samtidig må du passe på å få i deg mye mat. Da får du fine muskler. Og når du da skal gå ned i vekt etter bryllupet, så har du et mye bedre utgangspunkt siden du har bygd opp musklene dine litt. ← Jada Har bare ikke tid til å trene så mye med lite barn, full jobb osv. Men har en magetrener jeg kan bruke hjemme da. AB King Pro! hehe
miaen Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Det e litt skummelt det der, med slanking og kjole.. Min satt som støpt, da eg kjøpte den. Før bryllupet gikk eg ned syv kilo.. det som reddet meg, var at jeg hadde bånd i ryggen..for da kunne det strammes inn, så den satt perfekt likevel..måtte stramme den inn i løpet av kvelden,men det gikk bra... Hadde en siste prøving før bryllupet, det gikk bra, når bryllupsdagen kom, viste det seg at den ene knappen i ryggen ikke kunne knappes igjen, fordi da hadde det blitt for mye vidde bak, så måtte bare snøre igjen.. hadde eg hatt knapper eller glidelås i ryggen da, så hadde jeg stått der med for stor kjole... men det gikk bra..
lil Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Jeg slanket meg så mye at jeg måtte selge den første kjolen min Er ellers i litt samme båt som deg, har 3-4-5 kg, eller noen få cm til jeg vil inn. Men kjolen sitter som støpt og er ikke lett å sy inn. Men jeg prøver no allikevel jeg, så tar jeg det som det kommer Fint å føle seg flott i bikini på bryllupsreisen
kitekatt Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2006 Jeg slanket meg så mye at jeg måtte selge den første kjolen min Er ellers i litt samme båt som deg, har 3-4-5 kg, eller noen få cm til jeg vil inn. Men kjolen sitter som støpt og er ikke lett å sy inn. Men jeg prøver no allikevel jeg, så tar jeg det som det kommer Fint å føle seg flott i bikini på bryllupsreisen ← Hehe, skal heldigvis til Praha vi, så blir ikke noe bikini der Men får sette igang i juni så fort reisen er overstått. De 5 kg skal bort. Dvs...jeg veier ikke for mye i det hele tatt, men har noe mage igjen etter svangerskapet som jeg helst vil bli kvitt. Vanskelig å punktslanke seg for jeg er fornøyd med resten. Bruker jo 36 i klær (var oppe i 42/44 etter fødselen), men det KAN jo hende at det holder med magetreneren. Får satse på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå