AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har en venninne som har øye for klær, hun er ærlig og konstruktiv og jeg syns det er veldig moro å ha henne med på kleshopping. Vi har begge slitt med vekta "sammen", men nå har jeg gått en del ned i vekt og trenger å bytte ut mye av garderoben min siden det ikke passer lengre. Sendte en melding til henne om hu hadde lyst å bli med på shopping, noe hun sa ja til. Etterpå dukket en tanke opp: jeg vet jo at hu sliter med vekten og vil gå ned, er det da dårlig gjort av meg å "gni det inn" at jeg har gått ned i vekt ved å be henne hjelpe meg å finne nye klær? Og et spørsmål i samme sjanger: hva syns dere om å gi bort klær som er blitt for store til venner og familie? Det er jo fine klær jeg ikke ville kvittet meg med om de passet, samtidig vil jeg ikke tråkke på noen tær. Anonymkode: 7481e...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Hun kan vel takke nei hvis hun synes det er vanskelig? Hun sa jo ja, så da går det sikkert fint? 😊 Og å gi bort klær er jo supert? Ser ikke noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg synes begge deler er helt uproblematisk. Anonymkode: 1e9ea...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Tenker det er fint du har tenkt tanken, så du ikke gnir det inn med masse sånne "åh, det er så deilig å endelig passe inn i dette", "nå kan jeg endelig gå i slike, det er så herlig!". Men hun har sagt ja, så det kan sikkert bare bli hyggelig, så lenge du ikke er helt opphengt i egen vektnedgang, tenker jeg. Venninnene mine og jeg er helt åpne med om noen klær er blitt for store eller for små, det er jo ikke bare fett som har noe med hva som passer til hvem å gjøre, mye høyde, brede skuldre og sånt også som spiller inn, samt at noen liker større klær enn andre. Ville bare spurt, jeg, og igjen ikke utbrodert at nå er denne blitt aaaaaaalt for stor for meg, vil du ha den? Bare si du ikke bruker den mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå