AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg og samboeren min skal reise til Stockholm i mars. Vi tenker Djurgården og et par, tre museum der ( Abba, Vasa , Skansen), dessuten Gamla stan og en utflukt til en av skjærgårdsøyene. Dessuten tenker jeg meg noen timer på Centralbadet ( et offentlig bad/spa) . Jeg mener at vi trenger tre hele dager, mens samboeren min mener at to hele dager ( den tredje som avreisedag uten at vi har aktiviteter da) er nok. Jeg tenker å spørre dere på kvinneguiden som har erfaring. Hva tenker dere er tilstrekkelig for å oppleve alt dette? Og hvilken av skjærgårdsøyene som tilgjengelig med ferje vil du anbefale? Anonymkode: 20adb...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde tatt tre, fordi jeg ikke liker «attraksjonsmaraton». Vil ha muligheten for å sove ut og med en rolig morgen. Luft i programmet, sitte på cafe / restaurant og se på folk, bare nyte i mellom attraksjonene. Bare Abba, Wasa, bad og Skjægårdsutflukt tar en del tid. Anonymkode: 88fa7...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Tror ikke det holder med to, knapt nok med tre. Anonymkode: 02c11...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ville tatt tre dager siden dere skal ha en utflukt. Men kunne vært der i ukesvis også, man finner alltid noe nytt å se. Anonymkode: ef89a...bce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #5 Del Skrevet 9 minutter siden Takk for tips. Jeg vurderer sterkt å dra 3 dager Anonymkode: 20adb...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #6 Del Skrevet 5 minutter siden Jeg bor i Stockholm, og vil oppfordre til 3 dager, eller mer. Det er mange steder du skal, og det tar tid mellom hver attraksjon. Kos deg! Anonymkode: 99ff3...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå