AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, jeg er sikker. Veier og regner på alt. Jeg småspiser ikke. 😊 Ts Anonymkode: 8c169...e6b Da må du nok lavere i kalorier. Anonymkode: 1db28...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da må du nok lavere i kalorier. Anonymkode: 1db28...00e Det blir uaktuelt. Kommer ikke til å spise kun rundt 1000 kalorier. Da får det bare være TS Anonymkode: 8c169...e6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Kan du ha PCOS? Anonymkode: 4fdeb...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar Jeg har det likt. Ingen råd. Men har også lurt på om det skyldes spiral. Jeg er 38år så omtrent din alder, går saaaaakte ned i vekt og den går raskt opp, og virker som om jeg trenger veldig få kalorier. Jeg må ligge på 900kalorier for å gå ned. Veier og teller alt. Holdt på 1 år nå og har gått ned 7kg (og jeg ønsker gå ned 25kg). Det går for sakte og er pining i lite kalorier. Anonymkode: ed517...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har det likt. Ingen råd. Men har også lurt på om det skyldes spiral. Jeg er 38år så omtrent din alder, går saaaaakte ned i vekt og den går raskt opp, og virker som om jeg trenger veldig få kalorier. Jeg må ligge på 900kalorier for å gå ned. Veier og teller alt. Holdt på 1 år nå og har gått ned 7kg (og jeg ønsker gå ned 25kg). Det går for sakte og er pining i lite kalorier. Anonymkode: ed517...4d7 Sånn er det her også. Og med en gang jeg vil spise normalt igjen, så legger jeg på meg veldig fort og veldig mye. Og det er ikke sånn at jeg stapper i meg usunt, jeg spiser normal mat og normale mengder. Jeg orker ikke leve på ca 1000 kalorier pr dag, så skal til legen å få sjekket ting og tang. Er det sånn at jeg må ligge på 1000 for å gå ned, og for å holde meg nede, så er det ikke verdt det. Superkjipt. Ts Anonymkode: 8c169...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #26 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ha PCOS? Anonymkode: 4fdeb...a82 Er ikke det veldig vondt? Har ikke vondt hvert fall. Ts Anonymkode: 8c169...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er ikke det veldig vondt? Har ikke vondt hvert fall. Ts Anonymkode: 8c169...e6b Nei, det trenger man ikke ha. https://www.helsenorge.no/sykdom/hormoner/polycystisk-ovariesyndrom/ Anonymkode: 38cad...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå