AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): En annen kommentar. Kaloriene er de samme, uansett om du spiser de 12-19, eller 8-21. Oliven, majones, smør, rømme, nøtter, uten kaloritelling... Du kommer til å rase opp i vekt. Anonymkode: 52168...e32 Ja, jeg ramset opp litt, skal ikke spise alt samtidig, hehe. Det stemmer sikkert, jeg må være bevisst på kalorier. Jeg synes bare at det er bedre med kalorier fra oliven og nøtter for eksempel, enn boller og brus 😃 Anonymkode: 562f5...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Faste er jo ikke noe vidunderkur, det er kaloriinntak som gjelder.. Spiser du "litt" nøtter (600kcal/100g) og "litt" majones (700kcal/100g) så kunne du jo like gjerne spist en frokost med magert pålegg og knekkebrød 😂 Anonymkode: 90cb0...879 100 gram majones eller 100 gram nøtter er ikke "litt". Men det er klart, 20 gram nøtter har også mye kalorier. Jeg tror bare at for eksempel valnøtter er ganske sunt, har lest at det senker kolesterol. Og det er bedre å få kalorier fra nøtter enn fra ultraprossesert frokostblanding med sukker synes jeg. Jeg har ikke spesifisert hvor mye, men bare ramset opp litt så jeg uttrykte meg ganske uklart der. 🙈 Anonymkode: 562f5...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 100 gram majones eller 100 gram nøtter er ikke "litt". Men det er klart, 20 gram nøtter har også mye kalorier. Jeg tror bare at for eksempel valnøtter er ganske sunt, har lest at det senker kolesterol. Og det er bedre å få kalorier fra nøtter enn fra ultraprossesert frokostblanding med sukker synes jeg. Jeg har ikke spesifisert hvor mye, men bare ramset opp litt så jeg uttrykte meg ganske uklart der. 🙈 Anonymkode: 562f5...e59 https://spurt.no/naeringsinnhold-i-valnotter/ Her er en artikkel om valnøtter, de inneholder mye fiber og metter lenge så de kan bidra positivt i vektreduksjon. Anonymkode: 562f5...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #24 Del Skrevet 13. januar Jeg faster periodisk med god effekt 👍 Som det nevnes her, må man jo ikke «gå bananas» i spisevinduet, da er man like langt 😅 Jeg fokuserer på å spise god og sunn mat som holder meg mett lengre. Ofte kjøleskapsgrøt med bær som dagens siste måltid, kylling eller fisk hvis det blir sen middag osv. Prøv å få i deg mye grønnsaker, egg osv. For min del er kanskje fastingens beste effekt at jeg ikke går på smellen med å småspise foran tv’en om kvelden 😅 Anonymkode: daf82...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå