AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar Jeg har en sånn vinterlei katt. Alle stedene han er vant med å kose seg, klatre osv er er snødd ned. Han sitter der og ser på meg "Her pleier jeg å gå opp på taket mamma..men det er stengt.." Han kommer inn og klager. Klorer på sofa om jeg sitter å jobber. Ser det er flere i tråden her som sier at "dere må jo underholde" Men skal voksne med jobber løpe rundt etter en katte dagen lang? Går vel om man er hjemme eller er tenåring eller noe. Men noe må man gjøre. Man kan jo måke litt ekstra ute kansje. Lage noen veier eller få ungene til å lage "prosjekt kattevei" ute i snøen. Anonymkode: a90ad...047 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar Tabris skrev (På 9.1.2025 den 9.07): Forstår at det er frustrerende for dere begge to. Kan du forsøke å aktiviere ham litt? Leke med ulike leker, gjemme godbiter som han må lette opp, trene enkle triks...? Det er nok ikke aktivitet og innelek katta savner. Det er alt det morosmme som han kunne utforske UTE som nå er begravd. Anonymkode: a90ad...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er nok ikke aktivitet og innelek katta savner. Det er alt det morosmme som han kunne utforske UTE som nå er begravd. Anonymkode: a90ad...047 Ja, selvsagt. Men aktivisering innendørs kan gjøre katten mer sliten og fornøyd, og kan dermed redusere maset. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 12. januar #24 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 9.49): Jeg har en sånn vinterlei katt. Alle stedene han er vant med å kose seg, klatre osv er er snødd ned. Han sitter der og ser på meg "Her pleier jeg å gå opp på taket mamma..men det er stengt.." Han kommer inn og klager. Klorer på sofa om jeg sitter å jobber. Ser det er flere i tråden her som sier at "dere må jo underholde" Men skal voksne med jobber løpe rundt etter en katte dagen lang? Går vel om man er hjemme eller er tenåring eller noe. Men noe må man gjøre. Man kan jo måke litt ekstra ute kansje. Lage noen veier eller få ungene til å lage "prosjekt kattevei" ute i snøen. Anonymkode: a90ad...047 Det er vell ikke akkurat snakk om å løpe etter katten hele dagen, men leke med den i 15-30 minutter. Kanskje kjøpe inn noe som katten kan underholde seg selv med. Om alle i en husholdning er for voksne og seriøse til å aktivisere et kjæledyr kan man heller la være å holde dyr tenker jeg. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå