AnonymBruker Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar De som ønsker samvær med barnet sitt vil ofte kjempe om dette på flere måter. Hadde selv et anstrengt forhold til min far i alle år, og når det ble samlivsbrudd på foreldrene mine (jeg var 11år) så var jeg fast annen hver helg, noe som da var veldig vanlig praksis, men han spurte likevel tilfeldige dager om vi skulle gjøre noe som å dra på kino o.l, han var nok noe man kunne satt i "fraværende" kategorien, mange så på han som det dessverre, men han prøvde! Ei venninne dater en fyr som ikke har hatt noe kontakt med barnet sitt, følte aldri en tilknytning noen gang med sønnen sin, han valgte å aldri kjempe for han heller, har null interesse. Tror nok det er problemet for mange menn, dette med tilknytning til barna sine, kanskje de aldri har hatt det? sliter med tilknytning generelt utenom i en romantisk setting (ikke uvanlig for menn dessverre). Noe som i seg selv er utrolig trist å tenke på.. selv venter jeg barn nå med en fantastisk mann som gleder seg enormt mye til å bli far (mer enn jeg gleder meg til å bli mor), og dette med tilknytning spesielt mellom far og barn vil være veldig viktig for meg som mor også, nettopp pga disse problemene.. Anonymkode: 7bf91...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar Hvis barnet er viktig for ham og han har kjempet for samvær med barnet er spørsmålet hvorfor han ikke har samvær med barnet. Hvis barnet er viktig og han ikke har kjempet er spørsmålet hvorfor han ikke har kjempet for noe som er viktig for ham. Men stillheten kan være en måte å håndtere noe vanskelig eller at barnet ikke er viktig for ham. Men det er ham som kan svare på dette. Anonymkode: e0f29...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå