Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brudd med partner for noen uker siden..og det slår meg at jeg tror jeg sluttet å elske vedkommende for en tid tilbake. Hvordan føles det når man slutter å elske noen? 

Anonymkode: fa521...1a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øyeblikket
- Av Inger Hagerup

Som en siste bønn er hennes hånd
strakt frem
mellom glassene og roper etter hans.
Ellers er det ganske stille mellom dem,
ganske stille etter deres siste dans.

Hjertet vet det alt, skjønt hånden ennå ber:
Like ugjenkallelig som døden selv
er det når en kropp som ikke elsker mer
uten ord har sagt en annen kropp farvel.

Anonymkode: a98d8...777

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg var det når jeg tenkte det var fint om denne personen hadde en annen kjæreste enn meg. Tanken gjorde meg 0% sjalu 

Anonymkode: 78824...0a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg tenkte på at det hadde vert så greit om han var utro for da hadde jeg hatt en mulighet til å gå. 

Senere drømte jeg av og til at han døde og det var aldri triste drømmer, men drømmer om hvordan vi stablet oss på bena for å gå videre. 

De første små tegnene var at jeg ikke likte lukten av han lenger og kyssing føltes rart og kleint. Jeg trodde faktisk jeg bare var sånn en person som ikke likte å kysse i mange år. Så feil kan en ta altså. 

Det var ekstremt vanskelig for meg å gå da jeg har en svært konservativ oppdragelse der man holder sammen uansett når man har lovet det. Å gå var i grunnen ikke ett alternativ. Heldigvis så fikk jeg det til til slutt.

Anonymkode: 2b627...9a1

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da jeg tenkte på at det hadde vert så greit om han var utro for da hadde jeg hatt en mulighet til å gå. 

Senere drømte jeg av og til at han døde og det var aldri triste drømmer, men drømmer om hvordan vi stablet oss på bena for å gå videre. 

De første små tegnene var at jeg ikke likte lukten av han lenger og kyssing føltes rart og kleint. Jeg trodde faktisk jeg bare var sånn en person som ikke likte å kysse i mange år. Så feil kan en ta altså. 

Det var ekstremt vanskelig for meg å gå da jeg har en svært konservativ oppdragelse der man holder sammen uansett når man har lovet det. Å gå var i grunnen ikke ett alternativ. Heldigvis så fikk jeg det til til slutt.

Jeg la også merke til dette med lukt. Veldig rart at en person man har likt lukten av veldig lenge "plutselig" ikke lukter godt lenger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg la også merke til dette med lukt. Veldig rart at en person man har likt lukten av veldig lenge "plutselig" ikke lukter godt lenger.

Det er helt merkelige greier! Jeg har forelsket meg på ny og han lukter helt berusende godt!

Det er sånn at jeg vil krølle meg sammen og ligge inntil han og snuse på han alle de sjansene jeg får. Jeg klarer ikke å holde fingrene unna. 

Nå er det klart at dette er en del av forelskelsen og jeg skjønner det nok kommer til å avta i styrke ( selv om den er like sterk nå etter to år som på dag to).

Det gjør ikke om det avtar noe, men når det går over til at jeg vil helst ikke være nær deg og jeg føler meg litt kvalt når vi kysser, da er det over og ut. Kroppen din sier ifra om det hodet ikke vil innse. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når ønske om fysisk kontakt avtok helt. Når jeg ønsket han skulle finne en annen for å slippe fysisk kontakt, forventinger om å være fysiske og få være i fred og alene.

Anonymkode: 37b7b...52e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gikk over til å bruke jobbteknikker for å fungere med henne. Jobben min er manipulasjon satt i system. 

Så lenge hun er happy, så er jeg fornøyd. Jeg gidder ikke endre noe bare fordi jeg ikke elsker henne lenger.  Hun gjør sin del.

Anonymkode: 08af3...ab0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eks gjorde det slutt for noen mnd siden, og jeg kjente på en enorm lettelse. Kroppen min hadde "sagt fra" i flere mnd,tente ikke på han og måtte ty til glidemiddel. Mulig han tenkte overgangsalder siden jeg er over 50, men har nå en fantastisk elsker og glidemiddelet er arkivert, for nå.  Jeg har ikke savnet eks en dag, han er blokkert og ute av mitt liv for godt.

Anonymkode: 418a8...169

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Eks gjorde det slutt for noen mnd siden, og jeg kjente på en enorm lettelse. Kroppen min hadde "sagt fra" i flere mnd,tente ikke på han og måtte ty til glidemiddel. Mulig han tenkte overgangsalder siden jeg er over 50, men har nå en fantastisk elsker og glidemiddelet er arkivert, for nå.  Jeg har ikke savnet eks en dag, han er blokkert og ute av mitt liv for godt.

Anonymkode: 418a8...169

Hvordan sa kroppen fra? 

Anonymkode: fa521...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg gikk over til å bruke jobbteknikker for å fungere med henne. Jobben min er manipulasjon satt i system. 

Så lenge hun er happy, så er jeg fornøyd. Jeg gidder ikke endre noe bare fordi jeg ikke elsker henne lenger.  Hun gjør sin del.

Hv jobber du med? 

AnonymBruker
Skrevet

Når han viste alle tegn til å være utro, og tanken slo meg at han kanskje hadde fått seg ny kjæreste, og jeg følte glede og lettelse i stedet for sorg og sjalusi. Vi ble separert bare noen mnd etterpå.

Anonymkode: 8a19b...b3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Oj dette høres kjipt ut… du har sikkert dine grunner for å holde ut, men det må jo føles som et fengsel? Om du ikke kan være den du egentlig er hjemme hos deg selv…

Anonymkode: 6a570...c38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er helt merkelige greier! Jeg har forelsket meg på ny og han lukter helt berusende godt!

Det er sånn at jeg vil krølle meg sammen og ligge inntil han og snuse på han alle de sjansene jeg får. Jeg klarer ikke å holde fingrene unna. 

Nå er det klart at dette er en del av forelskelsen og jeg skjønner det nok kommer til å avta i styrke ( selv om den er like sterk nå etter to år som på dag to).

Det gjør ikke om det avtar noe, men når det går over til at jeg vil helst ikke være nær deg og jeg føler meg litt kvalt når vi kysser, da er det over og ut. Kroppen din sier ifra om det hodet ikke vil innse. 

Er oppover ørene forelska du da. Det må være herlig. Nyt det 🥰

Skrevet

Den dagen kroppen min ikke tente på han lenger, så skjønte jeg at jeg var ferdig. Verdens beste følelse, og ikke ha følelser for Xmannen 🥳🥳🥳🥳

Og selv om jeg var lei meg rett etter bruddet, og hadde mange vonde følelser, selv om det var jeg som gikk, så var jeg glad for at han fant seg en ny en ganske kjapt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Når jeg ikke følte noe ang han sammen med en annen dame 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var akkurat sånn for meg også. Er det det man kaller kjemi? Når kjemien ikke stemmer så lukter det vondt. 

Anonymkode: f7760...b1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Oj dette høres kjipt ut… du har sikkert dine grunner for å holde ut, men det må jo føles som et fengsel? Om du ikke kan være den du egentlig er hjemme hos deg selv…

Anonymkode: 6a570...c38

Går helt greit. 

Greit kvinnfolk, flere hjerneceller enn mange andre jeg må forholde meg til, og generelt lettstelt. 

Ikke så værst knull heller hvis hun først blir nøden.

Det er bare ingen følelser.

Hadde sikkert vært ett problem hvis jeg hadde følelser for andre, men nå om dagen har jeg større følelse for å stå ved et vann å fiske.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var akkurat sånn for meg også. Er det det man kaller kjemi? Når kjemien ikke stemmer så lukter det vondt. 

Anonymkode: f7760...b1c

Ja det må være noe slik. Jeg syntes ikke eksen luktet vondt fra begynnelsen av, det var noe som kom gradvis etter hvert som jeg mislikte han mer og mer. Til slutt syntes jeg han luktet som en gammel gubbe. 

Så det må være noe som skjer i hjerne kjemien vår som gir oss helt konkrete beskjeder. Liker = Luktet godt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja det må være noe slik. Jeg syntes ikke eksen luktet vondt fra begynnelsen av, det var noe som kom gradvis etter hvert som jeg mislikte han mer og mer. Til slutt syntes jeg han luktet som en gammel gubbe. 

Så det må være noe som skjer i hjerne kjemien vår som gir oss helt konkrete beskjeder. Liker = Luktet godt. 

Det samme skjedde her. Sa det til.gan for litt siden, at han luktet gammel gubbe 😂 to.år siden samlivsbrudd 

Anonymkode: 5d339...5ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...