AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Logget inn på nav nå og ser at uføretrygden min som utbetales den 17.1 er på 1300 kr mer enn normalt..?! Er det noen endring nå fra januar? Finner ikke noe på nav der står det samme årsinntekt som det stod ifjor. Anonymkode: 17f45...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden det er det nok. er nye tabellnr også. jeg fikk 200 kr mindre enn i fjor. Anonymkode: c3d0a...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Ser det står oppført ny skattetabell men synes det var så stor forskjell. TS Anonymkode: 17f45...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser det står oppført ny skattetabell men synes det var så stor forskjell. TS Anonymkode: 17f45...d7e ja det er det. surt for meg, men hyggelig for deg da. Anonymkode: c3d0a...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Har du sjekket skattekortet for 2025? Anonymkode: f4650...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser det står oppført ny skattetabell men synes det var så stor forskjell. TS Anonymkode: 17f45...d7e Jeg fikk stadig skattesmell når jeg ble ufør. Så velger nå prosent trekk. Da har det gått bra. Jeg har ingen endringer og er på krona det samme som før Anonymkode: 29867...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Du bør ta en gjennomgang av skattekortet ditt slik at det ikke ender med en skattesmell. Anonymkode: 971cd...b8b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grå Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Det høres ut som om du må sjekke skattekortet ditt, se etter hvor mye renter som står på skattekortet og sammenligne det med hva du faktisk skal betale i år. Det er gjort endringer i minstefradraget for uføre, slik at de som får mer enn minstesats fordi de ha vært i abeidslivet blir "takket" av dagens regjering med lavere minstefradrag. Så hvis du har minstesats så bør du få mer utbetalt, 1300.- høres vel mye ut, og har du vært i arbeidslivet før du ble uføretrygdet så får du lavere utbetaling i år enn i fjor - sosialisme på sitt verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå