Jessic_a Skrevet 10. januar #41 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Normale? Jeg reagerer bare med å ikke ønske å prate med noen som avviser meg. Hvem vil ha noe kontakt med dem som ikke vil ha det med seg? Få vil jeg tro. Anonymkode: d3e00...a86 Hvor gammel er du ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #42 Del Skrevet 10. januar He he, jeg har en kollega som slettet meg på fb 😅 Jeg snakker jo med henne likevel. Anonymkode: 3fc47...ea2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #43 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): He he, jeg har en kollega som slettet meg på fb 😅 Jeg snakker jo med henne likevel. Anonymkode: 3fc47...ea2 Hvorfor gjør du det? Hadde ikke ville snakket med vedkommende. Dårlig gjort. Burde være flau. Falskt. Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #44 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 19.28): Hvorfor tror du det er trolling? TS Anonymkode: d3e00...a86 Fordi du er så selektiv på hva du gidder svare på her. Anonymkode: f3d87...5d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #45 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Normale? Jeg reagerer bare med å ikke ønske å prate med noen som avviser meg. Hvem vil ha noe kontakt med dem som ikke vil ha det med seg? Få vil jeg tro. Anonymkode: d3e00...a86 Du virker ikke helt å høre på hva folk sier om at fb er lite brukt eller noe annet folk sier. Jeg opplevde for snart 20 år siden (bare for å si hvor gammelt fb egentlig er) at en jeg kjenner lurte på hvorfor jeg aldri svarte han på fb. Jeg svarte at jeg ikke har fb. Han trodde meg ikke først fordi i følge han så var vi venner på fb. Så galt kan det gå. Har forresten fremdeles ikke fb eller noen annen some. Er 42. Anonymkode: 5b098...cb2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #46 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor gjør du det? Hadde ikke ville snakket med vedkommende. Dårlig gjort. Burde være flau. Falskt. Anonymkode: d3e00...a86 Hvorfor betyr det så masse? For meg betyr det null. Anonymkode: 5b098...cb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #47 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor gjør du det? Hadde ikke ville snakket med vedkommende. Dårlig gjort. Burde være flau. Falskt. Anonymkode: d3e00...a86 Jeg bryr meg ikke. Folk er så rare. Jeg har gitt opp å forstå sånt. En gang var det en klassekompis som slettet meg, og etter noen måneder kom det ny forespørsel fra ham. Men der går grensa altså, jeg avviste den 😅 Anonymkode: 3fc47...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #48 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 1.15): Har en kollega på jobben. I julen sendte jeg venneforespørsel til vedkommende. Den er ikke akseptert eller gjort noe med. Nå har jeg oversett personen og har ikke lyst å snakke med vedkommende. Hva hadde du gjort om det var deg? Anonymkode: d3e00...a86 Ein skal vera varsam med å svare på venneforespørsler på FB ettersom personen kan vera hachet. Slett ikkje uvanleg ein får venneforspørsel fra venner ein ein er venn med far før. Det kan nok vera gunnen til at du ikkje har fått noen tilbakemelding, og ingen grunn til å syte over det Anonymkode: 92808...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #49 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bryr meg ikke. Folk er så rare. Jeg har gitt opp å forstå sånt. En gang var det en klassekompis som slettet meg, og etter noen måneder kom det ny forespørsel fra ham. Men der går grensa altså, jeg avviste den 😅 Anonymkode: 3fc47...ea2 Så bra at du ikke gjør det. Meget spesiell oppførsel da. Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #50 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ein skal vera varsam med å svare på venneforespørsler på FB ettersom personen kan vera hachet. Slett ikkje uvanleg ein får venneforspørsel fra venner ein ein er venn med far før. Det kan nok vera gunnen til at du ikkje har fått noen tilbakemelding, og ingen grunn til å syte over det Anonymkode: 92808...c0f Er kanskje ikke det, men ble allikevel såret av dette, men nå har jeg slettet forespørselen og må gå videre. Men tror det kan bli kleint for er såret og kommer ikke til å nevne dette. Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #51 Del Skrevet 12. januar Hvem bryr seg om Facebook eller bruker det? Var ikke det en greie for 15-20 år siden?? Selv har jeg aldri brukt det . Anonymkode: bdaac...bdf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #52 Del Skrevet 12. januar Hva er egentlig Facebook? Har bare hørt snakk om det. Høres ut som noe gamlisgreier? Anonymkode: d4fba...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #53 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er egentlig Facebook? Har bare hørt snakk om det. Høres ut som noe gamlisgreier? Anonymkode: d4fba...60f Det var vel en grei for noen da det kom for 20 år siden. Ingen jeg vet om som bruker det lenger, nå er det vel Instagram og snap det går i. Anonymkode: bdaac...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Sol_ Skrevet 13. januar #54 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.35): Jeg er kun venner med familie. Bruker bare Facebook, fordi mine foreldre, svigers og tanter på 60+ bruker Facebook. Kan ikke være venner med andre, da samtlige av gamlingene skriver private meldinger direkte på feeden min. De deler også mye rart, som de fint kan tagget meg i. Jeg har bedt min far flere ganger om å slutte å dele sine egne innlegg ti ganger etter hverandre. Han forstår ikke hva jeg snakker om. Senest i morges delte han et bilde av sin hovne storetå SEKS ganger. Som han selvfølgelig tagget meg i. "Jeg smalt tåa da jeg gikk på do i natt " De er håpløse. Anonymkode: f313b...092 Haha, jeg måtte legge inn at jeg må godkjenne poster jeg er tagget i på grunn av lignende ting. Nei, jeg vil ikke at mine kollegaer skal få opp bilder av middagsselskapet hos min mor i feeden sin, jeez. 😑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå