AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det å ikke akseptere forespørselen er det samme som å fortelle meg at vedkommende ikke vil ha meg der eller ikke liker meg. Anonymkode: d3e00...a86 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synes dette er stygt gjort og tror jeg skal slette forespørselen og ignorere vedkommende fremover. Har gjort det nå. Ikke snakket med etter. Anonymkode: d3e00...a86 Du burde tenke over hvorfor du synes dette er så viktig for deg. Det høres ut som du har et usunt forhold til sosiale medier og betydningen av dem for deg på et personlig plan. Anonymkode: 2cf66...e42 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden Millimani skrev (47 minutter siden): Du vet at det går an å bruke innstillinger på Facebook for å begrense hvem som kan se enten hele, eller bare deler av profilen din? Men hvorfor godkjenne folk man ikke vil skal ha innsyn i første omgang?? Det er noen få som samler på facebookvenner, men de fleste i dag bruker det sjelden. Og om så til få, nære... Anonymkode: fd2fc...762 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har en kollega på jobben. I julen sendte jeg venneforespørsel til vedkommende. Den er ikke akseptert eller gjort noe med. Nå har jeg oversett personen og har ikke lyst å snakke med vedkommende. Hva hadde du gjort om det var deg? Anonymkode: d3e00...a86 Det er en av grunnene til at jeg sluttet med facebook. Det lager urasjonelle følelser over ting som ikke betyr noe. Bruker tiden på å verdsette de rundt meg, gode relasjoner i det virkelig liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14 timer siden #24 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det å ikke akseptere forespørselen er det samme som å fortelle meg at vedkommende ikke vil ha meg der eller ikke liker meg. Anonymkode: d3e00...a86 Eller så kan det bety noe så enkelt som «dette er min personlige side og jeg kjenner deg ikke så godt» 🤷🏻♀️ det er noe med at folk overtenker og lager seg scenarioer oppi hodet over ting som ikke betyr noe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #25 Del Skrevet 14 timer siden Nå er forespørselen slettet og vedkommende skal og få slippe å prate med meg frem over. Da blir alt fint. Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #26 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er forespørselen slettet og vedkommende skal og få slippe å prate med meg frem over. Da blir alt fint. Anonymkode: d3e00...a86 Unngår du all argumentasjon og motstand ellers også? Jeg registrerer at du har null vilje til å forklare hvorfor dette er viktig for deg, du er ikke interessert i å svare på noen spørsmål rettet mot dine valg, og du responderer heller ikke på det faktum at mange ikke bruker facebook lengre... Anonymkode: f3d87...5d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #27 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har en kollega på jobben. I julen sendte jeg venneforespørsel til vedkommende. Den er ikke akseptert eller gjort noe med. Nå har jeg oversett personen og har ikke lyst å snakke med vedkommende. Hva hadde du gjort om det var deg? Anonymkode: d3e00...a86 Du må være en veldig vanskelig person å forholde seg til. Like greit at du finner deg et sted å jobbe uten andre kollegaer. Anonymkode: 8a32e...089 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #28 Del Skrevet 13 timer siden Ingen som har sagt 0/10 enda? Anonymkode: a7e17...d28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #29 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ingen som har sagt 0/10 enda? Anonymkode: a7e17...d28 ? Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 13 timer siden #30 Del Skrevet 13 timer siden må være trolling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #31 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må være en veldig vanskelig person å forholde seg til. Like greit at du finner deg et sted å jobbe uten andre kollegaer. Anonymkode: 8a32e...089 Nei. Hvordan de? Bare skuffet over å bli behandlet dårlig. Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #32 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå er forespørselen slettet og vedkommende skal og få slippe å prate med meg frem over. Da blir alt fint. Anonymkode: d3e00...a86 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Hvordan de? Bare skuffet over å bli behandlet dårlig. Anonymkode: d3e00...a86 Du gir inntrykk av å være en person som blir meget lett krenket. Terskelen for hva som kvalifiserer som «dårlig behandling» er meget lav. Derfor kan du bli en vanskelig kollega for folk flest å forholde seg til. Hvorfor er det viktig for deg å være Facebook-venn med folk? Du vet jo ikke en gang om vedkommende hadde sett forespørselen din. Anonymkode: 2cf66...e42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden Anbefaler deg å oppsøke litt hjelp om du tar til veie for at ikke alle du ønsker legger deg til Facebook. Du kommer til å ha noen harde år framover i arbeidslivet om du ikke takler dette. Kollegaer er kollegaer. Det er ikke alltid nære venner. Og enkelte vil ha kun nærmeste på sosiale medier. Da burde du være voksen nok til å respektere det, men du velger å furte som en liten drittunge som ikke fikk viljen sin… Anonymkode: d61f4...9ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå