AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Har en kollega på jobben. I julen sendte jeg venneforespørsel til vedkommende. Den er ikke akseptert eller gjort noe med. Nå har jeg oversett personen og har ikke lyst å snakke med vedkommende. Hva hadde du gjort om det var deg? Anonymkode: d3e00...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden mange bruker ikke fb lenger, mange ønsker ikke ha kollegaer på Facebook. Å slutte å snakke med personen på jobb er ekstremt barnslig og med på å gjøre arbeidsmiljøet dårlig. Jeg hadde ikke tolerert det om jeg var sjefen din. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Har du ikke sosiale antenner? Anonymkode: bfaab...dfc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har en kollega på jobben. I julen sendte jeg venneforespørsel til vedkommende. Den er ikke akseptert eller gjort noe med. Nå har jeg oversett personen og har ikke lyst å snakke med vedkommende. Hva hadde du gjort om det var deg? Anonymkode: d3e00...a86 Har en samboer som fikk nettopp venneforespørsel av en kollega. Han vil ha nærmeste kollegaer som venner på fb men ikke andre han har jobbet bare korttid med. Som er forståelig. Samboeren min følte også hun var litt for interessert enn bare å være en kollega og det gjorde han utilpass. Tenker det kan være flere grunner til det og da må du bare respektere det. Om du ikke gidder å snakke med den på jobb er jo det ditt problem. Anonymkode: f8df0...5b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Blir litt for dumt synes jeg å overse og ikke vil snakke med kollegaen din bare for vedkommende ikke har godtatt en venneforespørsel på Facebook. Det kan være flere grunner til at kollegaen din ikke har akseptert venneforespørselen. Kollegaen din har glemt ut at han/hun har en venneforespørsel fra deg? Siden personen ikke har gjort noe med den, altså trykket aksepter eller ignorer. Kanskje personen ikke vil ha andre enn nærmeste familie og venner på Facebook vennelisten? Uansett grunn må du respektere om noen ikke godtar en venneforespørsel. På jobben kan dere fortsette som før og ikke ignorere personen bare pga sosiale medier. Endret 13 timer siden av GlitrendeSjokolade 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden monican94 skrev (6 timer siden): mange bruker ikke fb lenger, mange ønsker ikke ha kollegaer på Facebook. Å slutte å snakke med personen på jobb er ekstremt barnslig og med på å gjøre arbeidsmiljøet dårlig. Jeg hadde ikke tolerert det om jeg var sjefen din. Her kom fasiten allerede i andre innlegget. De fleste bruker ikke FB, og de som gjør det er det ofte grunnet familiære ting at man er der. FB slik vi brukte det i ''gamle'' dager med alskens venner, kollegaer og bekjente = 2012 Anonymkode: f76db...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Det kunne fort vært meg, jeg er ikke interessert i at nåværende eller tidligere kolleger kan bla i gamle innlegg og bilder. Det kan være at du er litt grenseoverskridende uten å forstå det, fb er mest et privat og ikke offentlig sted for de fleste. Nå har jeg selv forøvrig gått helt ut av fb, og flere og flere gjør det, eller de sjekker ikke innom lenger. Anonymkode: 32daf...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå