Gå til innhold

Flyttevask, hus.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal flytte om noen mnd, å denne gangen så har vi bestemt oss for å sette bort vaskingen. I den forbindelse så lurer jeg på ca hva man betaler for dette. Skjønner jo selvsagt at prisen varierer fra hvor man bor osv, men vi bor på Østlandet i en liten by.

Huset er ca 100 kvm å består av: 1 etg: gang, bad, vaskerom, gang, kjøkken stue/ spisestue. 2 etg: loftstue, bad, toalettrom, 2 soverom og bod. 

Lurer på andres erfaringer ang firma og privat? 

Anonymkode: 835ce...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi skal flytte om noen mnd, å denne gangen så har vi bestemt oss for å sette bort vaskingen. I den forbindelse så lurer jeg på ca hva man betaler for dette. Skjønner jo selvsagt at prisen varierer fra hvor man bor osv, men vi bor på Østlandet i en liten by.

Huset er ca 100 kvm å består av: 1 etg: gang, bad, vaskerom, gang, kjøkken stue/ spisestue. 2 etg: loftstue, bad, toalettrom, 2 soverom og bod. 

Har bare brukt privat , men betalt 5000,- for 60 kvm. Da var det 1 bad.

Bad og kjøkken tar mest tid :) 

Anonymkode: 18915...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betalte 19000,- for enebolig. 

Anonymkode: e2de4...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har bare brukt privat , men betalt 5000,- for 60 kvm. Da var det 1 bad.

Bad og kjøkken tar mest tid :) 

Anonymkode: 18915...446

Jeg vet. Jeg har alltid tatt flyttevasking selv, og tatt datters flyttevask, men denne gangen så har vi bestemt oss for å betale noen for og gjøre det. Unne oss litt luksus ;) 

Ser på facebookgruppen for der vi bor at noen enkelte ganger legger ut innlegg ang flyttevask osv. Tenkte å kontakte en der som jeg ser har fått mye positiv omtale.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Betalte 19000,- for enebolig. 

Anonymkode: e2de4...967

Var det firma?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jobber i renholdsfirma. Vi tar omlag 10.000 for en sånn vask, utstyr inkl. Da er det ikke røkt I boligen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Tubaluba skrev (10 minutter siden):

Jobber i renholdsfirma. Vi tar omlag 10.000 for en sånn vask, utstyr inkl. Da er det ikke røkt I boligen. 

Oj, det er jo en veldig fin pris :) Ikke røkt i boligen her, så da slipper vi det problemet. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betalte 14 tusen tilbake i 2022. Ca samme størrelse som du beskriver.

Citymaid tror jeg firmaet het. Var med fornøyd garanti, så hadde ikke kjøper vært fornøyd, ville firmaet kommer tilbake.

Anonymkode: 0bf61...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjetter 12 000kr + mva. Har vasket meg gjennom mange slike boliger😄

Anonymkode: 42076...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...