Gå til innhold

Kjæresten min har aldri bedt meg ut på date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært sammen med en i snart 2 år, han har aldri bedt meg på date. Nå er han ute å spiser med en venninne i følge han, når jeg har forsøkt å foreslått at vi kan gå ut så har han alltid en unnskyldning for å ikke gjøre det.

kjenner jeg blir lei meg og føler han er på date, han sendte meg en melding i formiddag å sa han skulle gå en tur i kveld, å fikk plutselig melding at han skulle ut å spise med ei venninne, har ikke hørt noe etter det, kjenner jeg får litt panikk

Anonymkode: 7fc81...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det hørtes jo veldig trist ut. Virker ikke som han er så glad i deg når han prioriterer å gå ut og spise med en annen kvinne og aldri har gjort det med deg.

En sånn fyr hadde jeg jobb ikke orket å være sammen med, da legger man jo opp et løp der man kommer til å være lei seg mesteparten av tiden.

Anonymkode: 4fbdc...b18

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Allikevel klarte han å få seg kjæreste.... 🙄

Anonymkode: ac76e...42a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres trist ut. Er det er slik forhold du ønsker å ha? Det er du som velger hvordan du skal ha det. 

Anonymkode: 645e1...e6e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å du bare fortsetter å godta det. Hva får deg til å tro at han kommer til å endre seg? 

Anonymkode: ca4dc...196

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange ganger har du invitert han på date? 

Anonymkode: 80460...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så han inviterer ikke deg, og han sier nei når du inviterer... 
Hva gjør dere sammen som kjærester? Er dere kun hjemme, eller gjør dere andre ting ute blant folk? 

Anonymkode: 57856...5a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags forhold er det du lever med? Hva er det du godtar? Høres ut som usunt og nedbrytende for deg. Sliter du med selvtillit og grenser?

Du må tenke igjennom hva du ønsker her. Hvordan vil du leve ditt liv. Og ikke tro at du kan endre ham! 

Men egentlig er vel dette enda et trolleinnlegg…

Anonymkode: 58651...b58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har vært sammen med en i snart 2 år, han har aldri bedt meg på date. Nå er han ute å spiser med en venninne i følge han, når jeg har forsøkt å foreslått at vi kan gå ut så har han alltid en unnskyldning for å ikke gjøre det.

kjenner jeg blir lei meg og føler han er på date, han sendte meg en melding i formiddag å sa han skulle gå en tur i kveld, å fikk plutselig melding at han skulle ut å spise med ei venninne, har ikke hørt noe etter det, kjenner jeg får litt panikk

Anonymkode: 7fc81...df4

Æsj,at du gidder! Dere har vært sammen i 2 år og han evner/gidder ikke å ta deg med på date? Kunne skjønt det bedre dersom han var en gammel gubbe men det er jo ikke casen her. Han er ikke særlig opptatt av å ta vare på deg, ei bruke en krone på å skape gode opplevelser for dere som et par. Høres som sagt veldig stusslig ut og skaper forståelig nok usikkerhet hos deg når han impulsivt sier og skal ut med en venninne🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...