AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg melder av og til litt med noen som jeg er i et "online samfunn" med på en måte, og nettopp nå så var vi uenige om en person som har mange live-videoer på forskjellige platformer hadde sagt noe eller ikke. Jeg mener han gjorde det, og hun mener han ikke gjorde det. Men jeg husker det.... Og så fant jeg et "meme" der noen andre som følger vedkommende hadde skrevet nøyaktig det jeg også husker han sa, og skrevet under med hans navn og sitt eget navn. Og så delte jeg det med henne og ga så mange detaljer jeg kunne om når han måtte ha sagt det osv.... Svaret var "Det er ikke han. Vi prøver å finne ut hvor HAN sa det" Jeg skvatt av den knappe meldingen, og nå vil jeg ikke melde med henne mer. Hvordan hadde dere reagert? Er det ikke mer normalt å skrive noe litt mer høflig, og uten store bokstaver? Det hører med til historien at jeg har fått bakoversveis av henne før... Anonymkode: 71c07...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå