Snowbrigade Skrevet lørdag kl 19:47 #161 Del Skrevet lørdag kl 19:47 Ingebjørg skrev (6 minutter siden): Skulle så ønske at deltakerne ble skikkelig presentert i første program. Nå er det en gjeng ukjente folk som synger Eurovision-sanger, uten at jeg aner noe om deres sjanger, historikk etc. Ja, om de skal fortsette med det nye konseptet (noe jeg ønsker de skal, for jeg synes det har vært noen fantastiske øyeblikk allerede i år!), så ville jeg gjerne hatt mer introduksjon og at de ikke kunne ryke i første program, og at de selv valgte en cover i sin egen sjanger å vise seg frem med. Da ville det gitt mye mer mening med ulike utfordringer fra dommerne underveis. Når det er sagt ble de jo presentert i første program, jeg har hvertfall grei oversikt over ca sjangre til alle, selv om jeg ikke vet like mye om alle. Føler ikke jeg har visst mye mer om de mer ukjente artistene tidligere sesong heller, utover det første låtvalget. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet lørdag kl 19:49 #162 Del Skrevet lørdag kl 19:49 Snowbrigade skrev (Akkurat nå): Ja, om de skal fortsette med det nye konseptet (noe jeg ønsker de skal, for jeg synes det har vært noen fantastiske øyeblikk allerede i år!), så ville jeg gjerne hatt mer introduksjon og at de ikke kunne ryke i første program, og at de selv valgte en cover i sin egen sjanger å vise seg frem med. Da ville det gitt mye mer mening med ulike utfordringer fra dommerne underveis. Når det er sagt ble de jo presentert i første program, jeg har hvertfall grei oversikt over ca sjangre til alle, selv om jeg ikke vet like mye om alle. Føler ikke jeg har visst mye mer om de mer ukjente artistene tidligere sesong heller, utover det første låtvalget. Tidligere sesonger har det vært 1-2 jeg ikke har visst om fra før. I år kjente jeg til 2… Og uten mentorene og å få være litt mer i øvelsene og sånn blir det veldig lite personlig for meg, dessverre. Men noen flotte stemmer, hvertfall på slutten der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet lørdag kl 20:02 #163 Del Skrevet lørdag kl 20:02 Ingebjørg skrev (6 minutter siden): Tidligere sesonger har det vært 1-2 jeg ikke har visst om fra før. I år kjente jeg til 2… Og uten mentorene og å få være litt mer i øvelsene og sånn blir det veldig lite personlig for meg, dessverre. Men noen flotte stemmer, hvertfall på slutten der. Da blir det jo veldig annerledes ja, jeg har hatt 4 jeg ikke har kjent til hvertfall hver av de 4 forrige sesongene, og 3 jeg ikke kjente til denne sesongen, så blir ikke så forskjellig for meg. Men enig i at når de har hatt mer tid på øving, så kan de også vise mer av det og mer av øving med mentorene, den biten forsvant litt. Men jeg synes likevel fordelen er mer spenstige låtvalg og at man slipper at de høres like ut hver gang som noen har gjort tidligere tross ulike sjangre fordi de kan velge låter som kler dem i hver episode. Synes de får vist seg frem på en annen måte. Men skjønner hvis noen savner at det er mer fokus på hver artist som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet lørdag kl 20:08 #164 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Jeg syntes det manglet litt på fremførings formidlingen til de fleste artistene. Var mye tamt.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet lørdag kl 22:09 #165 Del Skrevet lørdag kl 22:09 Ufattelig kjedelig program -nå er det tid for bok ! 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet lørdag kl 22:15 #166 Del Skrevet lørdag kl 22:15 For noen flinke deltakere, og vakker framføring. De klarte jo å synge supert på andre språk enn norsk og engelsk. Akuvi, Jonas og Sofie var de beste i kveld synes jeg. Wow. Det var vakkert å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet lørdag kl 22:36 #167 Del Skrevet lørdag kl 22:36 Dommerne er ‘over seg’ av begeistring ! Jeg sitter og lurer på hva dè hører, som ikke jeg får med meg…Og så én detalj : skulle ønske at programlederen hadde litt bedre diksjon, og slutta å si “ konkorrangsje”! Klarer han ikke uttale “konkurranse”? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet søndag kl 07:15 #168 Del Skrevet søndag kl 07:15 Nei, bare nei. Akuvi ble vel ansett som kveldens beste? Jeg spilte meg bare forbi , hørte bare sangene , ikke dommerne. Hun har stemmen jeg likte best, en av de vakreste sanger jeg vet om, men falt gjennom likevel sangmessig og den uttalen - huff. Jeg hadde ikke hatt noe imot å høre dem sanger på et annet språk, men da syns jeg de skal velge selv! En sang og et språk de er mest komfortable med selv! Jeg vil nyte det jeg hører- ikke sitte med pute foran fjeset fordi de tydelig gjør noe de ikke kan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet søndag kl 07:16 #169 Del Skrevet søndag kl 07:16 Pelle K snakket så fort da han ga tilbakemeldinger at jeg ikke skjønte noen ting. Sendte de Akuvi videre fordi de forsto at de hadde gitt henne en dårlig sang som ikke passet henne? Det var surt og heseblesende, men det var ikke hennes feil. Hun hadde ikke valgt den fæle sangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet søndag kl 07:17 #170 Del Skrevet søndag kl 07:17 Mollami skrev (8 timer siden): Dommerne er ‘over seg’ av begeistring ! Jeg sitter og lurer på hva dè hører, som ikke jeg får med meg…Og så én detalj : skulle ønske at programlederen hadde litt bedre diksjon, og slutta å si “ konkorrangsje”! Klarer han ikke uttale “konkurranse”? Ja, de satt og gråt, liksom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet søndag kl 12:10 #171 Del Skrevet søndag kl 12:10 Han Jonas overdrev jo dramaturgisk til det nivået at jeg måtte dra på smilebåndet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet søndag kl 12:20 #172 Del Skrevet søndag kl 12:20 Koser meg like mye med Stjernekamp som tidligere sesonger 🙂. Det eneste jeg savner fra tidligere, er den snutten inne på øvingsrom med fag-coach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 13:37 #173 Del Skrevet søndag kl 13:37 Mollami skrev (14 timer siden): Dommerne er ‘over seg’ av begeistring ! Jeg sitter og lurer på hva dè hører, som ikke jeg får med meg…Og så én detalj : skulle ønske at programlederen hadde litt bedre diksjon, og slutta å si “ konkorrangsje”! Klarer han ikke uttale “konkurranse”? Er dialekt, tror jeg. Kjenner flere fra Østfold som sier konkurrangsje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet mandag kl 21:22 #174 Del Skrevet mandag kl 21:22 Nevian skrev (På 29.3.2025 den 20.25): Jeg kjenner ikke til PelleK, men han virker så tørr og alvorlig. Ikke et smil å se liksom. Full av botox så han har null mimikk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet mandag kl 21:24 #175 Del Skrevet mandag kl 21:24 Mollami skrev (På 29.3.2025 den 23.36): Dommerne er ‘over seg’ av begeistring ! Jeg sitter og lurer på hva dè hører, som ikke jeg får med meg…Og så én detalj : skulle ønske at programlederen hadde litt bedre diksjon, og slutta å si “ konkorrangsje”! Klarer han ikke uttale “konkurranse”? Det er da dialekten hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet mandag kl 21:26 #176 Del Skrevet mandag kl 21:26 Zenhouse skrev (På 30.3.2025 den 9.15): Nei, bare nei. Akuvi ble vel ansett som kveldens beste? Jeg spilte meg bare forbi , hørte bare sangene , ikke dommerne. Hun har stemmen jeg likte best, en av de vakreste sanger jeg vet om, men falt gjennom likevel sangmessig og den uttalen - huff. Jeg hadde ikke hatt noe imot å høre dem sanger på et annet språk, men da syns jeg de skal velge selv! En sang og et språk de er mest komfortable med selv! Jeg vil nyte det jeg hører- ikke sitte med pute foran fjeset fordi de tydelig gjør noe de ikke kan. Ja, det var karaoke-versjon på dårlig fransk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå