Xstrella Skrevet 18. mars #121 Del Skrevet 18. mars Feil at L gikk ut i første program. De kunne gitt alle en sjanse. Det gjorde de før. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 18. mars #122 Del Skrevet 18. mars (endret) Altså hva i alle dager har skjedd med Stjernekamp?! Jeg fikk direkte vondt i meg av Linnea sin opptreden. Urettferdig å sette henne i en slik situasjon. Også freder de han som fikk sang og sjanger mest lik sin egen sjanger 😳 Endret 18. mars av LadyGrey Skrivefeil 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 19. mars #123 Del Skrevet 19. mars J synes det var blitt et så utrolig kjedelig program- før har j likt det. I tillegg til det har j flere tanker ang programmet: 1. Artistene er ok. 2. Dommerne er ikke store nok for jobben de gjør i programmet - de kunne vært gjestedommere. Dette er ikke deres feil - NRKs. 3. Programleder er flink nok men bør ikke lede Stjernekamp - han passer bare ikke så godt til det- men her er jeg åpen for å bli positivt overrasket etter hvert...😃 Programmet slik det fremsto lørdag kan skifte navn til Rett vest ,Bånn i bøtta eller Over og ut. Dette var litt av mine negative tanker om et lite viktig tema i den store sammenhengen... Og: Håper Linnea får en ny sjanse 👍 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 20. mars #124 Del Skrevet 20. mars Jeg har troa på Stian som programleder. Syns han gjorde en god jobb i 10 på topp (eller hva det het). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 20. mars #125 Del Skrevet 20. mars Kathrina skrev (På 19.3.2025 den 18.56): J synes det var blitt et så utrolig kjedelig program- før har j likt det. I tillegg til det har j flere tanker ang programmet: 1. Artistene er ok. 2. Dommerne er ikke store nok for jobben de gjør i programmet - de kunne vært gjestedommere. Dette er ikke deres feil - NRKs. 3. Programleder er flink nok men bør ikke lede Stjernekamp - han passer bare ikke så godt til det- men her er jeg åpen for å bli positivt overrasket etter hvert...😃 Programmet slik det fremsto lørdag kan skifte navn til Rett vest ,Bånn i bøtta eller Over og ut. Dette var litt av mine negative tanker om et lite viktig tema i den store sammenhengen... Og: Håper Linnea får en ny sjanse 👍 Det verste var det nye konseptet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. mars #126 Del Skrevet 20. mars (endret) 17.11 skrev (11 timer siden): Jeg har troa på Stian som programleder. Syns han gjorde en god jobb i 10 på topp (eller hva det het). Samme her. At han var litt nervøs første gangen var jo bare naturlig. Syns han gjorde en god jobb i 10 på topp jeg også. Her er hva de skal synge på lørdag. Flere ukjente låter for meg, men jeg kan jo ha hørt dem uten at jeg husker hva de heter. Hører ikke mye på radio heller. HATER den Texas hold’em-låta som Kim skal synge! Er så grusom den låta der. https://www.nrk.no/presse/programomtaler/stjernekamp-pa-lordag_-alle-ma-danse_-1.17344771 Endret 20. mars av jukkapalme Glemte linken 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars #127 Del Skrevet 21. mars (endret) jukkapalme skrev (19 timer siden): Samme her. At han var litt nervøs første gangen var jo bare naturlig. Syns han gjorde en god jobb i 10 på topp jeg også. Her er hva de skal synge på lørdag. Flere ukjente låter for meg, men jeg kan jo ha hørt dem uten at jeg husker hva de heter. Hører ikke mye på radio heller. HATER den Texas hold’em-låta som Kim skal synge! Er så grusom den låta der. https://www.nrk.no/presse/programomtaler/stjernekamp-pa-lordag_-alle-ma-danse_-1.17344771 Jeg hater også den sangen. Særlig når hun synger «with you» så høyt at det høres ut som hun synger «atsjo». Endret 21. mars av CrazyCatLady2500 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars #128 Del Skrevet 21. mars jukkapalme skrev (19 timer siden): Samme her. At han var litt nervøs første gangen var jo bare naturlig. Syns han gjorde en god jobb i 10 på topp jeg også. Her er hva de skal synge på lørdag. Flere ukjente låter for meg, men jeg kan jo ha hørt dem uten at jeg husker hva de heter. Hører ikke mye på radio heller. HATER den Texas hold’em-låta som Kim skal synge! Er så grusom den låta der. https://www.nrk.no/presse/programomtaler/stjernekamp-pa-lordag_-alle-ma-danse_-1.17344771 Elsker Puttin’ on the Ritz😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars #129 Del Skrevet 21. mars Nå har Lisa fått en sang der det sikkert forventes at koreografien skal være sexy og krevende, samtidig som sangen er litt krevende. Sofie har fått utdelt en enklere og roligere sang helt uten høye toner. Synes dette er jævlig rart assa 🙀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mars #130 Del Skrevet 21. mars CrazyCatLady2500 skrev (10 timer siden): Jeg hater også den sangen. Særlig når hun synger «with you» så høyt at det høres ut som hun synger «atsjo». Ja, helt grusomt! Forferdelige greier. Er ikke superbegeistret for musikken hennes (selv om noen låter er ok), men den der er det jævligste. CrazyCatLady2500 skrev (6 minutter siden): Elsker Puttin’ on the Ritz😁 Ja, den er kul 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars #131 Del Skrevet 21. mars jukkapalme skrev (1 time siden): Ja, helt grusomt! Forferdelige greier. Er ikke superbegeistret for musikken hennes (selv om noen låter er ok), men den der er det jævligste. Ja, den er kul Jeg liker egentlig Beyonce! Type Cuff it, Halo, osv. Altså popen. Men altså ikke Texas Hold’em 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. mars #132 Del Skrevet 21. mars CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Jeg liker egentlig Beyonce! Type Cuff it, Halo, osv. Altså popen. Men altså ikke Texas Hold’em 😅 Og med dans? Stakkars Kim… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. mars #133 Del Skrevet 22. mars Grüner skrev (10 timer siden): Og med dans? Stakkars Kim… Hvis noen takler det, så er det nok Kim. Han virker utrolig proff. Men han hadde sikkert ikke valgt denne sangen sjøl 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 22. mars #134 Del Skrevet 22. mars Vi gir dem alle en ny sjanse i kveld 🙏🙏🙏😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 22. mars #135 Del Skrevet 22. mars Kim Wigaard sier han har prøvd å få være med i flere år, og synes det er synd konseptet har blitt endret så mye at folk sier de ikke vil se på. Og det er jo det som er riskioen... En potensiell karriere går dukken pga elendig konsept og elendige dommere... Dessverre gleder jeg ikke engang til sendingen som strax begynner. Og er det like dårlig i kveld, så dessverre, Kim.. Jeg har andre ting å bruke tiden på enn å kjede meg og irritere meg på lørdagkvelden. Det bør komme beskjed i morgen om at det gamle konseptet med sjangere og velge selv kommer fra neste uke om dere skal få enda en sjanse... https://www.nettavisen.no/kjendis/kim-wigaard-slar-tilbake-etter-stjernekamp-klager-kastes-under-bussen/s/5-95-2349271 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 22. mars #136 Del Skrevet 22. mars Gå det en sjanse likevel og angrer nå. Kjedelige sanger og savner samme sjanger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 22. mars #137 Del Skrevet 22. mars cerruti skrev (3 minutter siden): Gå det en sjanse likevel og angrer nå. Kjedelige sanger og savner samme sjanger. Samme her... Kjeder meg og tilbakemeldingene fra dommerne henger ikke på greip... Ser ferdig for å kunne stemme på Kim samme søren hvordan han måtte gjøre det, men ellers er det takk og farvel fra meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. mars Forfatter #138 Del Skrevet 22. mars (endret) Lyden er utrolig dårlig hos flere. Mulig komboen av sang & dans gjør mikrofonholdning krevende... 💔 Håper Freddy kaster snusen til neste gang, om han blir med til neste runde.. Skulle så inderlig ønske Mona Berntsen var fast hver lørdag. Fabelaktig dame ❤️❤️❤️ Endret 22. mars av Tradegy 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. mars #139 Del Skrevet 22. mars Antrekket til Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 22. mars #140 Del Skrevet 22. mars Det at dommerne velger sang gjør nå at jeg syns det er vanskeligere å bedømme. At tema er «dans» hjelper ikke, for de må synge noe de kanskje eller kanskje ikke er komfortable med. Når alle hadde samme sjanger sangmessig var det enklere. Det hjelper jo heller ikke at jeg ikke veit hvem de fleste her er. Det har ikke stoppet meg før, jeg visste ikke hvem hverken Bilal eller Bjørn Tomren var før Stjernekamp, men ble fort fan. Men da fordi jeg opplevde at jeg ble litt kjent med dem. De kunne velge ting som passet dem, gjøre det de var gode på. Jeg liker å se på folk gjøre ting de er flinke til! Stjernekamp har blitt enda en variant av «kjendiser (eller «kjendiser») gjør ting de ikke kan» i langt større grad.. Og det er jeg skikkelig lei av! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå