Frøkenfryden Skrevet 15. mars #61 Del Skrevet 15. mars Anugita skrev (Akkurat nå): HÆÆ???? Haha jeg også. Men folket sørger nok for at catwoman og sånn går videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 15. mars #62 Del Skrevet 15. mars Jonas har jeg aldri hørt om, men han var skikkelig god🥰 Mange flinke i år, for meg ble det Erik og Lisa som gjorde det dårligst eller ga meg minst med sine opptredener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 15. mars #63 Del Skrevet 15. mars Må innrømme at jeg ikke er helt happy med dette nye konseptet. Flotte artister, men synes mye av underholdningsverdien forsvinner på denne måten. Altså, nå får jeg ikke høre Lisa Stokke synge blues, eller Freddy Kalas joike☺️ Som noen allerede har nevnt, så blir det for dommerstyrt på denne måten. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 15. mars #64 Del Skrevet 15. mars Synes kommentaren til anmelderen var så morsom! »Terningkast 6 til Hansen, terningkast 2 til sigrumpa dommere som har valgt overraskende mange slitne låter til en premiere.» 😆 https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-stjernekamp-2025-_-sesongpremiere-1.17310333 Heiet på Depresno, Sofie og Jonas i kveld! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mars #65 Del Skrevet 15. mars Hadde aldri hørt om Jonas, men syns han sang råbra og skal sjekke ut musikken hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 15. mars #66 Del Skrevet 15. mars NullHull skrev (8 minutter siden): Må innrømme at jeg ikke er helt happy med dette nye konseptet. Flotte artister, men synes mye av underholdningsverdien forsvinner på denne måten. Altså, nå får jeg ikke høre Lisa Stokke synge blues, eller Freddy Kalas joike☺️ Som noen allerede har nevnt, så blir det for dommerstyrt på denne måten. Men de skal vel fortsatt ha ulike sjangre? Bare at dommerne skal velte låter. Synes det er bra akkurat den biten for blir kjedelig når artistene safer på sanger de kan inn og ut osv som har skjedd flere ganger. Liker Stian så langt! Deilig å være kvitt Kåre Magnus. Sorry altså, han var oppbrukt i konseptet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 15. mars #67 Del Skrevet 15. mars Ninaen skrev (1 minutt siden): Men de skal vel fortsatt ha ulike sjangre? Bare at dommerne skal velte låter. Synes det er bra akkurat den biten for blir kjedelig når artistene safer på sanger de kan inn og ut osv som har skjedd flere ganger. Liker Stian så langt! Deilig å være kvitt Kåre Magnus. Sorry altså, han var oppbrukt i konseptet Vet ikke? Håper jo det da🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 15. mars #68 Del Skrevet 15. mars Tror Linnea røyk mest pga totalt feil valg av sang... Hadde det vært hennes eget valg, og hun dreit seg ut, så greit nok.. Men det er dommerne som bomma totalt, og potensielt ødela en solokarriere for ei som (hvis jeg skjønte det riktig) var på vei ut av ett band og ville satse alene? Håper virkelig de neste episodene er sjangre som vi er vant til og at artistene får velge sangene selv. Ja, noen velger sikkert sanger de har sunget før, men konseptet bygger jo på "Hvem av de etablerte stjernene er den ultimate entertaineren som mestrer alle sjangere". Også kan man heller sette ned forbud mot at de får synge sine egne hits. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. mars #69 Del Skrevet 15. mars Ninaen skrev (13 minutter siden): Men de skal vel fortsatt ha ulike sjangre? Bare at dommerne skal velte låter. Synes det er bra akkurat den biten for blir kjedelig når artistene safer på sanger de kan inn og ut osv som har skjedd flere ganger. Liker Stian så langt! Deilig å være kvitt Kåre Magnus. Sorry altså, han var oppbrukt i konseptet Nope virker ikke sånn. Fra NRK: Det blir ikke lenger spesifikke sjangere i hver episode, men ulike temaer og utfordringer. Den kanskje mest radikale endringen er at det nå er dommerne som velger låter til artistene, og at de får under en uke på seg til å øve dem inn. De vet heller ikke hva slags temaer sesongen vil by på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 15. mars #70 Del Skrevet 15. mars Zenhouse skrev (1 minutt siden): Nope virker ikke sånn. Fra NRK: Det blir ikke lenger spesifikke sjangere i hver episode, men ulike temaer og utfordringer. Den kanskje mest radikale endringen er at det nå er dommerne som velger låter til artistene, og at de får under en uke på seg til å øve dem inn. De vet heller ikke hva slags temaer sesongen vil by på. Takk, da var sesongen ødelagt allerede... 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mars #71 Del Skrevet 15. mars Nå har de ødelagt Stjernekamp 😢 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 15. mars #72 Del Skrevet 15. mars Zenhouse skrev (11 minutter siden): Nope virker ikke sånn. Fra NRK: Det blir ikke lenger spesifikke sjangere i hver episode, men ulike temaer og utfordringer. Den kanskje mest radikale endringen er at det nå er dommerne som velger låter til artistene, og at de får under en uke på seg til å øve dem inn. De vet heller ikke hva slags temaer sesongen vil by på. Men faen da… Likte som sagt at dommerne velger sang, men tar de bort sjangerene blir det for mye endring for meg… 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #73 Del Skrevet 15. mars Veldig rart konsept🤨 Litt skeptisk.. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. mars #74 Del Skrevet 15. mars Stor pike skrev (2 timer siden): Jeg husker dommer Christopher fra Book of mormons, han var helt fantastisk. Dog er han litt klønete når han gir tilbakemelding. Ja, tilbakemeldinger kommer ut i en ustrukturert saus. Mulig han er en bra skuespiller og komiker, men ikke som dommer. Han har vært gjestedommer tidligere, men jeg synes ikke han har overbevist da heller. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mars #75 Del Skrevet 15. mars Grüner skrev (1 time siden): Ja, tilbakemeldinger kommer ut i en ustrukturert saus. Mulig han er en bra skuespiller og komiker, men ikke som dommer. Han har vært gjestedommer tidligere, men jeg synes ikke han har overbevist da heller. Hos han og Christine savner jeg musikkglede. De er så tamme i sine tilbakemeldinger, kanskje faglige men...den smittsomme gleden over musikk er der liksom ikke. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 15. mars #76 Del Skrevet 15. mars Anugita skrev (3 timer siden): Kanskje... Foreløpig sotter jeg med inntrykket av at denne sesongen blir totalt ødelagt av dommerne. Vet ærlig talt ikke om jeg orker å se resten av sesongen om det skal være sånn... Så jo forrige gang Dancke var dommer og, dritkjedelig sesong, dessverre.. Og totalt feil valg på de fleste under dommernes valg da og,.. Så vi på samme sesong sist? Følte da dommerne valgte sanger var eneste gangen deltagerne virkelig fikk vist seg frem, veldig mye kjedelige låtvalg i fjor. I år har de prøvd å starte med litt trygge men ikke for trygge låtvalg, noen av deltagerne har nailet det, men ikke alle. Hører for eksempel at Kim safer med å gjøre låta si enda roligere i starten, og at Linnea prøver for hardt å komme ut av skallet kontra å faktisk klare å synge sangen ordentlig, det blir for hektisk og heseblesende for henne med så mye dansing. Tenker ikke sangvalgene er problem i seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. mars #77 Del Skrevet 16. mars Grüner skrev (9 timer siden): Ja, tilbakemeldinger kommer ut i en ustrukturert saus. Mulig han er en bra skuespiller og komiker, men ikke som dommer. Han har vært gjestedommer tidligere, men jeg synes ikke han har overbevist da heller. Det var første kvelden hans, kanskje han var nervøs? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 16. mars #78 Del Skrevet 16. mars For en fullstendig nedtur. Hele konseptet er mislykket og låtvalgene var elendige. Det er første gang jeg har kjedet med med å se på Stjernekamp så det blir med denne første episoden. Er så lei av keitete og harry programledere fra realityverdenen som verken er morsomme eller faglig dyktige, men som bare oser av nervøsitet. Låtvalgene var helt håpløse og Linnea som måtte slite seg gjennom en låt hun åpenbart ikke følte noe for. Det ble bare vondt å se på. Terningkast 1 for dette nye konseptet. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 16. mars #79 Del Skrevet 16. mars Skal ikke det være forskjellige sjangere sånn som før? Da forsvinner jo det som er gøy med stjernekamp i mine øyne. Jeg falt litt av mot slutten, og jeg tviler på at jeg kommer til å følge på videre om det bare skal være random artister som synger random sanger. Om det er det som er tilfelle. Synd med Linnea. Jeg ble rett og slett stress-trigget av å høre hun kjempe seg gjennom sangen 😬 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 16. mars #80 Del Skrevet 16. mars refill skrev (8 minutter siden): Skal ikke det være forskjellige sjangere sånn som før? Da forsvinner jo det som er gøy med stjernekamp i mine øyne. Jeg falt litt av mot slutten, og jeg tviler på at jeg kommer til å følge på videre om det bare skal være random artister som synger random sanger. Om det er det som er tilfelle. Synd med Linnea. Jeg ble rett og slett stress-trigget av å høre hun kjempe seg gjennom sangen 😬 Høres ikke ut som det skal være sjangre. Ærlig talt synes jeg ikke det er gøy å skulle vurdere og gi stemmer/ingen stemmer til artister som har blitt tildelt sanger de selv ikke har valgt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå