Gå til innhold

Stjernekamp 2025

Tradegy

Anbefalte innlegg

Akuwi: Aldri hørt henne eller sangen, men virker til å være bra valg av dommerne. Hun får vist at hun har bra stemme, selvom hun virker til å feile litt på tempo? Eller skal sangen være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke noen av låtvalgene passer til noen av artistene hittil. Eller er det bare meg? 

Mye rart synes jeg også. Litt First price-stjernekamp🤨

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker dommer Christopher fra Book of mormons, han var helt fantastisk. 

Dog er han litt klønete når han gir tilbakemelding.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eric: Aldri hørt om han eller sangen... Kjedelig sang og kjedelig fremføring, og høres ut som artisten sliter med de høye tonene? Igjen total miss av dommerne... 

Synd at dommerne skal kunne ødelegge potensielle karrierer allerede første kvelden... 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sangene passe til artisten da? Er ikke poenget at de skal utfordres å få vise noe de ikke får vist til vanlig? Jeg synes det har vært bra låtvalg så langt jeg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dishwalla skrev (Akkurat nå):

Skal sangene passe til artisten da? Er ikke poenget at de skal utfordres å få vise noe de ikke får vist til vanlig? Jeg synes det har vært bra låtvalg så langt jeg. 

Første kvelden bør de jo finne noe som presenterer artisten og stemmen til oss seerne? De kan ikke gå ut fra at alle har hørt om hvem som ble "Nr 3 i Idol 2017".  Slik at vi blir kjent med hva slags stemme artisten har, hva de kan og hva vi kan forvente oss av sesongen.. Er jo første episoden som skal gi oss forventninger til sesongen og artistene, og hjelpe oss å finne noen vi vil heie ekstra på, ikke bare de vi kjenner til fra før... 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Så bra Loreen-cover!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke se ferdig episoden, synes det virket kjedelig.  

Skal de ikke lenger synge etter sjanger?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie: Heller aldri hørt om. Virker som veldig bra stemme, og at dommerne har vagt sang som passer henne (for en gangs skyld!) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (2 minutter siden):

Første kvelden bør de jo finne noe som presenterer artisten og stemmen til oss seerne? De kan ikke gå ut fra at alle har hørt om hvem som ble "Nr 3 i Idol 2017".  Slik at vi blir kjent med hva slags stemme artisten har, hva de kan og hva vi kan forvente oss av sesongen.. Er jo første episoden som skal gi oss forventninger til sesongen og artistene, og hjelpe oss å finne noen vi vil heie ekstra på, ikke bare de vi kjenner til fra før... 

Ja, det gamle konseptet var jo sånn, men nå virker det som de går for et veldig annerledes konsept så det kan jo også bli interessant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dishwalla skrev (Akkurat nå):

Ja, det gamle konseptet var jo sånn, men nå virker det som de går for et veldig annerledes konsept så det kan jo også bli interessant.

Kanskje... Foreløpig sotter jeg med inntrykket av at denne sesongen blir totalt ødelagt av dommerne. Vet ærlig talt ikke om jeg orker å se resten av sesongen om det skal være sånn... 

Så jo forrige gang Dancke var dommer og, dritkjedelig sesong, dessverre.. Og totalt feil valg på de fleste under dommernes valg da og,.. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas: Heller aldri hørt hverken artist eller sang... Og totalt miss  for min del... Artisten er sikkert flink han, men... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger nok i det at det er den type musikk jeg hører mest på - men Jonas er min favoritt idag 😁 

Med Freddy og Akuvi etter det 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også Loreen versjonen.

Jonas har jeg ikke hørt om men det virket som om det er den eneste sangen som passet artisten bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddy overrasket. Visste ikke at han sang såpass bra. Hvorfor kaster han bort stemmen sin på harry festmusikk? Syns ikke de hadde valgt så passende låter til alle, men det er litt av greia i år, at de skal få større utfordringer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freddy blir min favoritt i kveld, godt hjulpet av at han fikk en sang som passet han... Ellers heier jeg på Kim (fordi jeg vet hva han kan), Lisa, Akuwi og Sofie... 

Endret av Anugita
Glemte en artist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken musikalsk bakgrunn har egentlig Christoffer? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Wow!! Så bra Loreen-cover!

Enig! Aldri hørt om henne, men det var knallbra! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...