Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isa2 skrev (15 minutter siden):

Hvorfor må de synge samler i dag?

For at de som måtte synge afterski sanger på bortebane, skal være mer på hjemmebane ? Kjedelig😴😴 

Fordi det er påske, sikkert. Litt gøy med så store kontraster da. Og begge har jo med påske å gjøre. Lo godt av den fest«musikken», er så utrolig harry! :ler: 

Isa2 skrev (2 minutter siden):

Jeg vil på julekonsert på depresno 😀

Jeg og! Elsker stemmen hans! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dancke gravid? Hu har vært så rørt de siste helgene😅

Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Fordi det er påske, sikkert. Litt gøy med så store kontraster da. Og begge har jo med påske å gjøre. Lo godt av den fest«musikken», er så utrolig harry! :ler: 

Jeg og! Elsker stemmen hans! 

Det tenkte jeg faktisk ikke på🐣 Men det gir jo litt mer mening😂

Heier på depresno!

Men frykter Kim vinner dette (også).

Skrevet

Kim er vel den beste sangeren, så gjerne for meg!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Isa2 skrev (17 minutter siden):

Heier på depresno!

Kan jo ikke tenke på alt heller 🐣

Heier på Depresno jeg og. Håper på han og Kim i finalen og at Depresno vinner.

• Liker 1
Skrevet
Isa2 skrev (41 minutter siden):

Jeg vil på julekonsert på depresno 😀

Depresno er helt fantastisk! Har digget han siden Nrk sin "De neste" som gikk i 2021.

Han har en nydelig versjon av Ambitions blant annet.

De neste

• Liker 1
Skrevet
..........! skrev (1 time siden):

Det er helt åpenbart at noen av artistene har playback mens andre ikke har det. Ekstremt dårlig lydmix og dårlige sangvalg av dommerne.  

Salmene har iallefall artistene valgt selv.

• Liker 1
Skrevet
Isa2 skrev (1 time siden):

Heier på depresno!

Off, ja! Flott stemme, men that’s it. Uspennende type. Han kledde faktisk afterski sangen!

• Nyttig 1
Gjest RedLights
Skrevet

Jeg tror og håper at dePresno eller Akuvi vinner. Ikke fordi at Kim Wigaard ikke er flink, fordi han har en utrolig fin stemme. Talent! Men jeg føler det blir feil hvis man kun skal fokusere på selve stemmen til artisten, og ikke gjennomføringen. Det er også viktig å ta utgangspunkt i utviklingspotensialet til deltakerne gjennom hele sesongen. Både dePresno og Akuvi føler jeg har utviklet seg, og har virkelig gått ut av sin komfortsone. 

Husker i 2021 da Alexandra Rotan var forhåndsfavoritten i Stjernekamp. Hun kom på andre plass, og Bjørn Tomren gikk av med seieren. Det var så fint at noen med en litt annen «særegenhet» vant, og at de nye trekkes frem i lyset. Håper det samme skjer i år, og at den samme ikke vinner igjen og igjen!

Skrevet

Syns de er så flinke alle tre og alle tre fortjener finalen. For meg er det alikevel noe ved Akuvi, utrolig fin stemme og så rå! Heier på henne!

Skrevet

Jaaaa, Depresno i finalen! :juhu: 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
RedLights skrev (På 19.4.2025 den 22.35):

Husker i 2021 da Alexandra Rotan var forhåndsfavoritten i Stjernekamp. Hun kom på andre plass, og Bjørn Tomren gikk av med seieren. Det var så fint at noen med en litt annen «særegenhet» vant, og at de nye trekkes frem i lyset. Håper det samme skjer i år, og at den samme ikke vinner igjen og igjen!

Håper vi får samme utfall i år, at annerledes og dyp vinner over glættis og perfekt😘

Skrevet
NullHull skrev (33 minutter siden):

Håper vi får samme utfall i år, at annerledes og dyp vinner over glættis og perfekt😘

Helt uenig. Alexandra var den beste - som Kim er nå. Suverent. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (5 minutter siden):

Smak og behag😘

• Liker 2
Skrevet

Jeg heier utelukkende på Depresno 👏 Kim er en flink sanger, ingen tvil om det, men han er best i egen sjanger, og har ikke det spekteret som jeg føler Stjernekamp handler om. 

• Nyttig 2
Gjest Lawyam
Skrevet
cerruti skrev (22 timer siden):

Godt mulig best, begge to, men slike 'perfekte' mennesker er dørgende kjedelige. Smile pent, gå pent, synge pent, oppføre seg pent; minner meg om utstillingsdukker. 

Skrevet
Lawyam skrev (22 minutter siden):

Godt mulig best, begge to, men slike 'perfekte' mennesker er dørgende kjedelige. Smile pent, gå pent, synge pent, oppføre seg pent; minner meg om utstillingsdukker. 

Dørgende kjedelige?!  - To kjempe-proffe musikere, som både virker hyggelige og enpatiske og som leverer hver gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest Lawyam
Skrevet
cerruti skrev (9 minutter siden):

Dørgende kjedelige?!  - To kjempe-proffe musikere, som både virker hyggelige og enpatiske og som leverer hver gang. 

Ja, kjedelige. Proff til fingerspissene og lyder fint....og kjedeliiig og sjarmløst.

Skrevet
Lawyam skrev (7 minutter siden):

Ja, kjedelige. Proff til fingerspissene og lyder fint....og kjedeliiig og sjarmløst.

DePresno har flere ganger sunget litt småsurt, så selv om han er en sympatisk fyr og god når han er på hjemmebane, blir ikke han en like verdig vinner som Kim i mine øyne.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Gjest Lawyam
Skrevet
Grüner skrev (5 minutter siden):

DePresno har flere ganger sunget litt småsurt, så selv om han er en sympatisk fyr og god når han er på hjemmebane, blir ikke han en like verdig vinner som Kim i mine øyne.

Ja, han har det, og jeg synes også han er litt tam på en måte, så jeg begynner å kjede meg med han også, han var min favoritt. Nå er jeg likegyldig, men heller jo til at av dem to er det Kim som bør vinne, men det er jo ikke spennende eller overraskende, bare nok en flink syngemann som vinner...snork. Hadde foretrukket Akovi i finalen... , men alt i alt snork til hele sesongen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...