jukkapalme Skrevet lørdag kl 18:57 #201 Del Skrevet lørdag kl 18:57 Isa2 skrev (15 minutter siden): Hvorfor må de synge samler i dag? For at de som måtte synge afterski sanger på bortebane, skal være mer på hjemmebane ? Kjedelig😴😴 Fordi det er påske, sikkert. Litt gøy med så store kontraster da. Og begge har jo med påske å gjøre. Lo godt av den fest«musikken», er så utrolig harry! Isa2 skrev (2 minutter siden): Jeg vil på julekonsert på depresno 😀 Jeg og! Elsker stemmen hans! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet lørdag kl 19:02 #202 Del Skrevet lørdag kl 19:02 Er dancke gravid? Hu har vært så rørt de siste helgene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa2 Skrevet lørdag kl 19:03 #203 Del Skrevet lørdag kl 19:03 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Fordi det er påske, sikkert. Litt gøy med så store kontraster da. Og begge har jo med påske å gjøre. Lo godt av den fest«musikken», er så utrolig harry! Jeg og! Elsker stemmen hans! Det tenkte jeg faktisk ikke på🐣 Men det gir jo litt mer mening😂 Heier på depresno! Men frykter Kim vinner dette (også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet lørdag kl 19:16 #204 Del Skrevet lørdag kl 19:16 Kim er vel den beste sangeren, så gjerne for meg! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 19:22 #205 Del Skrevet lørdag kl 19:22 Isa2 skrev (17 minutter siden): Det tenkte jeg faktisk ikke på🐣 Men det gir jo litt mer mening😂 Heier på depresno! Men frykter Kim vinner dette (også). Kan jo ikke tenke på alt heller 🐣 Heier på Depresno jeg og. Håper på han og Kim i finalen og at Depresno vinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet lørdag kl 19:35 #206 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Isa2 skrev (41 minutter siden): Jeg vil på julekonsert på depresno 😀 Depresno er helt fantastisk! Har digget han siden Nrk sin "De neste" som gikk i 2021. Han har en nydelig versjon av Ambitions blant annet. De neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet lørdag kl 20:04 #207 Del Skrevet lørdag kl 20:04 ..........! skrev (1 time siden): Det er helt åpenbart at noen av artistene har playback mens andre ikke har det. Ekstremt dårlig lydmix og dårlige sangvalg av dommerne. Salmene har iallefall artistene valgt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet lørdag kl 20:08 #208 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Isa2 skrev (1 time siden): Det tenkte jeg faktisk ikke på🐣 Men det gir jo litt mer mening😂 Heier på depresno! Men frykter Kim vinner dette (også). Off, ja! Flott stemme, men that’s it. Uspennende type. Han kledde faktisk afterski sangen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet lørdag kl 20:35 #209 Del Skrevet lørdag kl 20:35 Jeg tror og håper at dePresno eller Akuvi vinner. Ikke fordi at Kim Wigaard ikke er flink, fordi han har en utrolig fin stemme. Talent! Men jeg føler det blir feil hvis man kun skal fokusere på selve stemmen til artisten, og ikke gjennomføringen. Det er også viktig å ta utgangspunkt i utviklingspotensialet til deltakerne gjennom hele sesongen. Både dePresno og Akuvi føler jeg har utviklet seg, og har virkelig gått ut av sin komfortsone. Husker i 2021 da Alexandra Rotan var forhåndsfavoritten i Stjernekamp. Hun kom på andre plass, og Bjørn Tomren gikk av med seieren. Det var så fint at noen med en litt annen «særegenhet» vant, og at de nye trekkes frem i lyset. Håper det samme skjer i år, og at den samme ikke vinner igjen og igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå