Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Olsen skrev (23 timer siden):

Anonyme sanger, lite fengende melodier. Hvor vanskelig er det å finne ordentlige country-melodier? Dessverre en del sur synging. Jeg liker  Depresno best. 

Han var ikke god i går. Flere sure toner!

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heier på Jonas 🙂. Veldig lite begeistret for Sofie og Kim. De overdriver alt så veldig.

• Nyttig 3
Skrevet

Nokon som veit om nrk har gått ut med sjåar tala ,og evt forskjell frå andre sesongar?

Skrevet
oss-to skrev (48 minutter siden):

Nokon som veit om nrk har gått ut med sjåar tala ,og evt forskjell frå andre sesongar?

Jeg vet ikke hvordan det står til med seertallene per i dag men etter den første falt seertallet drastisk.

Skrevet

Utrolig mange kjedelige trøtte låter i kveld 😕

Skrevet

Så dumt. Liker Jonas så godt. Men De Presno har en av de fineste stemmene jeg vet om, så fornøyd med at han er videre. Kim og Sofie er flinke, men ikke min greie. Alt de gjør blir litt musical-aktig for meg.

• Nyttig 1
Skrevet

Synes Kim blir for «glatt» og for teknisk perfekt. Han er flink, men det er det liksom. Ingen særegenhet , og passer kun til en type sjanger. Litt det samme med Sofie . Heia Depresno 🤩

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Vi kommer ikke til å gidde å se på mer nå som Jonas er ute. 🙄

Skrevet
oss-to skrev (På 8.4.2025 den 11.43):

Ja, de har blitt publisert etter de tre første sendingene 

Skrevet
Nevian skrev (1 time siden):

Utrolig mange kjedelige trøtte låter i kveld 😕

Sofie og Jonas hadde kjedelige versjoner av sine låter og fikk svi for det. Begge har bra stemmer og når de endelig hadde muligheten til å velge sanger selv, burde de valgt sanger hvor de fikk vist seg mer.

• Liker 1
Skrevet

Synd Jonas røk. Men skulle ønske han hadde sunget en mer rocka låt, han som er rocker og alt. Heier på Depresno, syns han har en kjempefin og kul stemme. Håper han står i finalen og helst vinner hele greia.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Duff skrev (På 8.4.2025 den 12.32):

Jeg vet ikke hvordan det står til med seertallene per i dag men etter den første falt seertallet drastisk.

De falt veldig etter første episode, men har gått litt opp igjen og stabilisert seg

• Nyttig 1
Gjest Lawyam
Skrevet

Nå er jeg lettet. Dette begynner nå å minne om gamle Stjernekamp så surmulingen min er faktisk over. Bortsett fra at jeg ennå er lei meg for at Linnea måtte ut!!! DePresno er min favoritt og dernest  A, mens Sofie og Kim ikke gir meg noe. De synger pent, men jeg kjeder meg hver gang Kim og Sofie synger uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Jeg hørte etter da Sofie sang i dag, men da Kim startet da pauset jeg. Får nesten litt dårlig samvittighet, fordi de er jo flinke, men kanskje det nettopp det som er problemet; flinkiser.

Skrevet
Lawyam skrev (46 minutter siden):

Nå er jeg lettet. Dette begynner nå å minne om gamle Stjernekamp så surmulingen min er faktisk over. Bortsett fra at jeg ennå er lei meg for at Linnea måtte ut!!! DePresno er min favoritt og dernest  A, mens Sofie og Kim ikke gir meg noe. De synger pent, men jeg kjeder meg hver gang Kim og Sofie synger uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Jeg hørte etter da Sofie sang i dag, men da Kim startet da pauset jeg. Får nesten litt dårlig samvittighet, fordi de er jo flinke, men kanskje det nettopp det som er problemet; flinkiser.

Helt enig! Kim og Sofie er kun flinke, og det er langt fra nok, han er kjedelig, og hun en slags ‘gladkristen’, flink og pen pike. Depresno er min favoritt, eneste gang jeg ville hørt mer, var da han sang🥰 Likevel: endelig ble det show! 👍 Jodlenummeret var kjempebra, og alle leverte👏👏( ikke minst , var det godt å se/ høre Bjørn Tomren igjen!) 

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet
Mollami skrev (22 minutter siden):

Helt enig! Kim og Sofie er kun flinke, og det er langt fra nok, han er kjedelig, og hun en slags ‘gladkristen’, flink og pen pike. Depresno er min favoritt, eneste gang jeg ville hørt mer, var da han sang🥰 Likevel: endelig ble det show! 👍 Jodlenummeret var kjempebra, og alle leverte👏👏( ikke minst , var det godt å se/ høre Bjørn Tomren igjen!) 

Og Bjørn Tomren hadde lært å smile mer også.  ;) Så aldri så mye smil sammenlagt engang da han deltok selv. DePresno er så utrolig sjarmerende i tillegg til den dype sexy stemmen. 

Skrevet

Alle var veldig flinke i kveld. De er så flinke at det blir vanskelige å vite hvem man håper på skal komme videre og komme langt.

Synd Jonas røk ut i kveld. Dessverre er det sånn at en må ryke ut hver Lørdag. Det er tross alt bare en eller ei som vinner til slutt. 

Skrevet
GlitrendeSjokolade skrev (På 13.4.2025 den 1.44):

Alle var veldig flinke i kveld. De er så flinke at det blir vanskelige å vite hvem man håper på skal komme videre og komme langt.

Synd Jonas røk ut i kveld. Dessverre er det sånn at en må ryke ut hver Lørdag. Det er tross alt bare en eller ei som vinner til slutt. 

Enig, det var den beste kvelden hittil.,men nå når Jonas er ute, er det kun én aktuell vinner igjen, syns jeg. Depresno! Akuvi er ikke veldig flink, men har ‘noe’ likevel, som alle utenom Depresno mangler: “it”!

Skrevet

Hvorfor må de synge samler i dag?

For at de som måtte synge afterski sanger på bortebane, skal være mer på hjemmebane ? Kjedelig😴😴 

Skrevet

Det er helt åpenbart at noen av artistene har playback mens andre ikke har det. Ekstremt dårlig lydmix og dårlige sangvalg av dommerne.  

Skrevet

Jeg vil på julekonsert på depresno 😀

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...