cerruti Skrevet 28. april #221 Skrevet 28. april Lawyam skrev (15 timer siden): kjedeliiig og sjarmløst. Ja, vi er nok uenige da. Jeg opplever at de har sjarm og underholdningsverdi i massevis. Mye mer enn mange andre «smalere» artister.
Lawyam Skrevet 29. april #222 Skrevet 29. april cerruti skrev (På 28.4.2025 den 13.31): Ja, vi er nok uenige da. Jeg opplever at de har sjarm og underholdningsverdi i massevis. Mye mer enn mange andre «smalere» artister. Ja, flere er nok enig med deg enn meg, ser jo det på stemmene og hvem som kom til finalen. Og som vinner; det blir jo Kim, annet ville forundret meg stort. Nå skal han da stå der og synge noen sanger ala Celine Dion og så skal han stå og se overrasket ut fordi han vant...Hjelp og gjesp. 2 2
jukkapalme Skrevet 29. april #223 Skrevet 29. april Spent på hva de skal synge på lørdag. NRK pleier å legge det ut på onsdager. Håper Depresno vinner. Syns både han og Kim fortjener like mye å stå i finalen, men er Depresno jeg liker best. Elsker stemmen hans! 1
firetoen Skrevet 29. april #224 Skrevet 29. april (endret) Kim blir for skolert, flink og pen for meg. Synes episoden der vi så en del av historien hans med mannen var fin, men bortsett fra det så gir han meg lite. Ikke synes jeg han har noe progresjonen heller. Heier på Depresno, digget ham siden "De neste" på NRK for noen år siden! Endret 29. april av firetoen Skrivefeil 1 2
Sola de Skrevet 3. mai #225 Skrevet 3. mai Heier på Depresno i kveld. Kim er svært flink, men jeg finner ham, så veldig kjedelig å høre på dessverre. 1 2
cerruti Skrevet 3. mai #226 Skrevet 3. mai Heier på Kim! Skjønte null av tilbakemeldingen fra Mena nå… 2
Sh999 Skrevet 3. mai #227 Skrevet 3. mai Kim sin første sang var snork! Teknisk flink, men det er alt dessverre. Heier på Depresno 👏👏 1
jukkapalme Skrevet 3. mai #228 Skrevet 3. mai Heia Depresno! Kim er kjempeflink, men Depresno har noe helt spesielt. 2
Isa2 Skrevet 3. mai #230 Skrevet 3. mai Heier på Depresno , fordi jeg liker at han har mer særpreg og er noe «nytt». Kim er veldig flink, men hørt det før liksom. Men han kommer nok til å vinne. Han får sikkert mange ekstra stemmer i tillegg, pga kjente influensere (venner?) som «reklamerer» for han og ber følgerne stemme på han. 1
Lawyer Skrevet 3. mai #231 Skrevet 3. mai Gud for en kjedelig finale😫 Alt skal være så trist og jævlig bestandig. 2
cerruti Skrevet 3. mai #232 Skrevet 3. mai Lawyer skrev (Akkurat nå): Gud for en kjedelig finale😫 Alt skal være så trist og jævlig bestandig. Det synes jeg ikke Creep m Kim var. 4
Lawyer Skrevet 3. mai #233 Skrevet 3. mai cerruti skrev (Akkurat nå): Det synes jeg ikke Creep m Kim var. Har hørt mange bedre versjoner av creep enn den der😅 1 1 4
Ginny Skrevet 3. mai #234 Skrevet 3. mai Kim er en dyktig sanger, men om han er den beste til å underholde meg? Mnjei… Jeg pleier å sutre over at jentene har for lite klær på seg, og det får jeg gjøre for Kim og 🤭 Depresno har noe mer, selv om han kanskje ikke er like teknisk dyktig. Og jeg hadde håpet vi skulle slippe unna Maria Mena denne sesongen 😅 2
cerruti Skrevet 3. mai #235 Skrevet 3. mai Ginny skrev (1 minutt siden): Og jeg hadde håpet vi skulle slippe unna Maria Mena denne sesongen Enig. 5
Soleil70 Skrevet 3. mai #237 Skrevet 3. mai cerruti skrev (3 minutter siden): Enig. Umulig å slippe unna Maria Mena. Hun er overalt. Traff henne til og med på gata en dag 😳 3
Stor pike Skrevet 3. mai #238 Skrevet 3. mai (endret) Ååå....Kim all the way!!! Depresnos Winner takes it all, var reneste voldtekt av den sangen. Endret 3. mai av Stor pike 5
Titania Skrevet 3. mai #239 Skrevet 3. mai Heia DePresno 😊 Kim er flink, men litt kjedelig i mine ører 🙈 2 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. mai #240 Skrevet 3. mai Stor pike skrev (8 minutter siden): Ååå....Kim all the way!!! Depresnos Winner takes it all, var reneste voldtekt av den sangen. Syntes det var mye bedre enn originalen. Jeg liker ikke Abba 😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå