MissStiles Skrevet 15. mars #21 Del Skrevet 15. mars Anugita skrev (2 minutter siden): Linnea: Man hørte jo bare pusting? Lite sang? Mulig hun har bra stemme, men igjen feiler dommerne totalt på låtvalg.. det samme tenkte jeg. Hun får jo utfordret seg men kanskje ikke den beste første låta. kim synger jo bra men kanskje ikke rette sang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 15. mars #22 Del Skrevet 15. mars Depresno: Aldri hørt om han før. Igjen kjedelig låt, men her virker det iallefall som om dommerne har funnet en låt som passer stemmen. Han synger veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars Panda202 skrev (5 minutter siden): syns heller hun skulle tonet den ned og gjort den til sin egen. Føltes som en karaoke versjon. Hun er jo en dyktig artist! Syns også det ble pinlig og ikke helt henne, påklistra kul. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars Jeg ikke det nye konseptet i det hele tatt. At de skal tildeles låter er meningsløst. Dommerne er ok, men den oppsamlings-bedømmingen er bare latterlig. 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #25 Del Skrevet 15. mars Evanescence til Lisa?! Jøye meg😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars Azerbadsjan two points.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars Lisa sin versjon var ikke dårlig, men syns kanskje den kunne vært litt «råere» 🙈 Men jeg har sikkert hørt litt for mye på evanescence også 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #28 Del Skrevet 15. mars Titania skrev (Akkurat nå): Lisa sin versjon var ikke dårlig, men syns kanskje den kunne vært litt «råere» 🙈 Men jeg har sikkert hørt litt for mye på evanescence også 😅 Hun løste det greit, enig i det. Ja vanskelig å fri seg fra originalen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 15. mars #29 Del Skrevet 15. mars Lisa klarer seg greit, men igjen skal det vel mye til å feile når man har en så bra stemme. Tror aldri hun ville valgt en sånn sang selv, så igjen en miss fra dommerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #30 Del Skrevet 15. mars Ooo loose control på Freddy har jeg tro på! 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mars #31 Del Skrevet 15. mars Freddy best til nå 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #32 Del Skrevet 15. mars Titania skrev (Akkurat nå): Freddy best til nå 😁 Han og dePresno syns jeg☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 15. mars #33 Del Skrevet 15. mars Freddy: Her har dommerne endelig klart å finne en sang som virker til å passe stemmen og artisten. Visste ikke at han var så flink til å synge (Har aldri hørt sangen før... Og veldig lite av Freddy Kalas).. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 15. mars #34 Del Skrevet 15. mars Likte ikke Freddie og Lisa sine sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #35 Del Skrevet 15. mars Rihanna!🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 15. mars #36 Del Skrevet 15. mars Freddy imponerte synes jeg👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mars #37 Del Skrevet 15. mars Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Han og dePresno syns jeg☺️ Enig 😁 Akuvi slenger seg på her også - tror ikke jeg har hørt noe av musikken hennes tidligere 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #38 Del Skrevet 15. mars Sitter ikke helt men gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #39 Del Skrevet 15. mars Titania skrev (Akkurat nå): Enig 😁 Akuvi slenger seg på her også - tror ikke jeg har hørt noe av musikken hennes tidligere 🤔 Helt ny for meg også men kult med noen unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mars #40 Del Skrevet 15. mars Jeg synes ikke noen av låtvalgene passer til noen av artistene hittil. Eller er det bare meg? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå