Gå til innhold

Stjernekamp 2025

Tradegy

Anbefalte innlegg

15. mars braker det løs med ny sesong :nikke:

:romeo: Konseptet skal ha noen justeringer, deriblant at Kåre Magnus Berg gir seg..

Spent på hvem som skal lede showet og hvilke stjerner som skal være med  🥰

Hvem tror dere er aktuelle? Både til å delta og til å lede 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende. Men, veldig bra at Kåre Magnus Berg gir seg, for han får jeg helt fnatt av.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! :juhu: Ble skikkelig glad da jeg leste det.

Gleder meg til det offentliggjøres hvem som skal være med. Jeg har to ønskeartister og det er Sivert Høyem og Kari Bremnes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staysman blir programleder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ikke mye stjerne over deltakerne, unntaket er vel Lisa Stokke som er sånn passe kjent.. Synd, jeg hadde håp!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mange stjerner, nei, men er nok ikke så lett å få med seg virkelig store artister som Sivert Høyem, Morten Harket og Kari Bremnes selv om det hadde vært fint. Men skal se på likevel siden jeg elsker programmet. Gleder meg til å høre mer av Kim Wigaard. Han har en helt rå stemme. Utenom ham var det bare Lisa Stokke, Freddy Kalas og Linnea Dale jeg hadde hørt om. Men kjenner ikke så godt til noen av dem.

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (23 timer siden):

Ikke mange stjerner, nei, men er nok ikke så lett å få med seg virkelig store artister som Sivert Høyem, Morten Harket og Kari Bremnes selv om det hadde vært fint. Men skal se på likevel siden jeg elsker programmet. Gleder meg til å høre mer av Kim Wigaard. Han har en helt rå stemme. Utenom ham var det bare Lisa Stokke, Freddy Kalas og Linnea Dale jeg hadde hørt om. Men kjenner ikke så godt til noen av dem.

De er jeg ganske sikker på at aldri vil stille opp. De mest kjente stiller aldri opp der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (42 minutter siden):

De er jeg ganske sikker på at aldri vil stille opp. De mest kjente stiller aldri opp der. 

Nemlig. Det hadde vært veldig gøy, men det kommer aldri til å skje. Syns det er gøy å bli kjent med litt ukjente artister også jeg da, så gjør ikke meg så mye at det ikke er så mange store stjerner med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Nemlig. Det hadde vært veldig gøy, men det kommer aldri til å skje. Syns det er gøy å bli kjent med litt ukjente artister også jeg da, så gjør ikke meg så mye at det ikke er så mange store stjerner med. 

De som er veldig kjente trenger det ikke rent karrieremessig, samtidig som mange av dem er litt feige fordi det er større fallhøyde for dem, hvis de «feiler» i Stjernekamp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige vinner var jo veldig bra og et nytt bekjentskap for min del. Også Adam Douglas som vant for noen år siden.

Kjekt med nye artister, er jo begrenset hvor mange av A kjendisene som kan stille opp i slike program .Dette med tanke på at de har spillejobber rundt om og også fordi de er med på så mye annet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Nå er det i gang :) Liker at de har fjernet Kåre Manus Bergh, han er så klein! Ellers har jeg ikke hørt om noen av deltagerne utenom Kim Wigaard og Lisa Stokke, så blir spennende :)

Liker IKKE at Christine Dancke og han andre har valgt sangene, bare ukjente sanger og altfor nye for at folk over 20 har hørt om dem. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hvordan Jonas gjør det. Ikke lenge siden jeg oppdaget Fixation, og det er blitt ett av favorittbandene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er vi igang!! 

Gøy at Kim får begynne. Spent på hans versjon….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sangen til Kim: Han kan jo ikke trå feil uansett hva han gjør. men totalt feil valg av dommerne synes jeg. Kjedelig sang som ikke viser stemmen hans... 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim: han synger bra, men kjedelig sang 

Linnea: ikke en sang som fenger meg, og selv om hun ikke synger dårlig, syns jeg ikke det var bra heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea: Man hørte jo bare pusting? Lite sang?  Mulig hun har bra stemme, men igjen feiler dommerne totalt på låtvalg.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (1 minutt siden):

Linnea: Man hørte jo bare pusting? Lite sang?  Mulig hun har bra stemme, men igjen feiler dommerne totalt på låtvalg.. 

syns heller hun skulle tonet den ned og gjort den til sin egen. Føltes som en karaoke versjon. Hun er jo en dyktig artist! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...