AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Noen med erfaring? Jeg har blandingshud med både fet T-sone og tørre partier på kinnene, så synes det er litt vanskelig å finne ut av. 🥰 Bruker både CC cream og ulike foundations. Anonymkode: c4c87...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Prep er viktigere enn hvilken krem du velger. Tilføre huden rikelig med fukt natt, med gode serum. Samt kjemisk peeling 2 ganger i uka. En krem som er veldig god under sminke, og gir mye fukt, er Ole Henriksen strength trainer peptid krem. Jeg pleier å bruke c vitamin under, for eksempel Skinceutlicals CE ferulic En annen favoritt er å kombinere Lancome renergie triple serum med Lóreal glotion, eller annen dewy/glow drops. Anonymkode: 9eba9...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Som AB over her skriver, "prep", eller egentlig en god hudpleierutine med produkter tilpasset din hud, er det viktigste for å få et godt resultat. Det kan også hjelpe deg til å balansere huden, slik at de fete partiene blir mindre fete, og de tørre partiene får tilstrekkelig fukt. Rens hver kveld med en skånsrom og effektiv rens som fjerner sminke, solkrem, smuss etc. uten å tørke ut huden Kjemisk peel, f.eks. BHA/salicylsyre på de fete partiene et par kvelder i uka. BHA hjelper til å balansere talgproduksjonen. Det er ikke alle som tåler C-vitamin, så jeg vil foreslå niacinamide-serum i stedet, 5-10% til å begynne med. Fordelen med niacinamide er at det også bidrar til å balansere huden, samtidig som den i likhet med C-vitamin er et antioksidant som beskytter huden. Jeg har selv kombinert hud, og bruker Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer. En annen veldig god fuktighetskrem for kombinert hud, som fungerer utmerket under sminke, er First Aid Beauty Ulttra Repair Firming Collagen Cream. Den er utsolgt hos sephora.se akkurat nå, men du kan kjøpe den her. Du kan også forsøke en primer etter fuktighetskrem og før sminke, f.eks. Milk Makeup Hydro Grip Primer. Jeg liker godt Milani Skin QuenchPrimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå