AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har noen bekjente i sosiale medier som muligens håper å få status influencere, ikke vet jeg, hvorav flere av disse kaller seg digitale skapere. Alle disse er litt slitne navere i 40 -årene, selvfølgelig kvinner. Det postes stories flere ganger om dagen fra deres kjipe liv, f eks isbading, memes, masse selfier osv og så hun ene da, som er utbrent og nå leker hobbypsykolog på Tiktok. Dette er folk som ikke klarer å få nok følgere til å kalles influencere, men som har en trofast skare av venninner og ukjente, kåte, ensomme internett-menn som aldri før napp irl. Du vet, disse mennene som pøser på med hjerter på alle fremmede kvinners bilder og snakker med seg selv i kvinnenes innboksen. Hver og en gjør selvfølgelig som man vil. Men jeg lurer helt seriøst på hva disse kvinnene får ut av å poste masse kjedelig møl og hvor storparten av liksene kommer fra stygge, fremmede menn. Isbadedronninga har bursdag i dag, det takkes selvsagt i sosiale medier med en selfie og "alle" hjertene er fra menn hun aldri har møtt. Sikkert stas! But why?? Noen som tør svare? Anonymkode: 3d5a5...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden De håper vel at en blant de stygge mennene kan vise seg å være en superkjekk mann, som med litt hell er like ensom og søkende som "influenseren"? Eller så vil de bare poengtere for dere som dømmer navere og isbadere at de duger de også - selv om de isbader og trenger bekreftelse som alle oss andre 🙃 Anonymkode: 209b7...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har noen bekjente i sosiale medier som muligens håper å få status influencere, ikke vet jeg, hvorav flere av disse kaller seg digitale skapere. Alle disse er litt slitne navere i 40 -årene, selvfølgelig kvinner. Det postes stories flere ganger om dagen fra deres kjipe liv, f eks isbading, memes, masse selfier osv og så hun ene da, som er utbrent og nå leker hobbypsykolog på Tiktok. Dette er folk som ikke klarer å få nok følgere til å kalles influencere, men som har en trofast skare av venninner og ukjente, kåte, ensomme internett-menn som aldri før napp irl. Du vet, disse mennene som pøser på med hjerter på alle fremmede kvinners bilder og snakker med seg selv i kvinnenes innboksen. Hver og en gjør selvfølgelig som man vil. Men jeg lurer helt seriøst på hva disse kvinnene får ut av å poste masse kjedelig møl og hvor storparten av liksene kommer fra stygge, fremmede menn. Isbadedronninga har bursdag i dag, det takkes selvsagt i sosiale medier med en selfie og "alle" hjertene er fra menn hun aldri har møtt. Sikkert stas! But why?? Noen som tør svare? Anonymkode: 3d5a5...20f De håper vel sannsynligvis på å en dag få en stor nok følgerbase til å kunne leve at det økonomisk? Hva mener du når du refererer til kvinner som «slitne»? Genuint nyskjerrig😅 Jeg selv har en del følgere men er mye yngre enn disse kvinnene du snakker. Tror ikke jeg kommer til å drive med dette i 40 årene så skjønner poenget ditt litt:) Anonymkode: 99640...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Det noen synes er kjedelig møl synes andre er koselig og gøy. Smaken er forskjellig, tenker jeg svaret er. Anonymkode: 34485...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå