Gå til innhold

Hjelp hårfjerning ansikt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hår i ansiktet. Både sorte her og der, men også lyse og dun. En salig blanding.

Alterntiver: 

a) Voks i ansiktet tåler jeg ikke. Blir veldig rød og sår etterpå. Så det er ikke et alternativ.

b) Forsøkte å gå til elektrolyse, hun anslo et år ca. Det blir også uaktuelt. Hun anbefalte elles å barbere hårene, da hun mente pinsett ville trigge hårveksten. 

c) Jeg har også kjøpt en ordentlig IPL laser, den kostet sikkert 5000 kroner jeg når kjøpte den. Jeg bruker den på de sorte hårene da det er de som er mest ubehagelig.  Men jeg synes ikke det skjer noe. Hvor ofte gjør dere det? Annenhver dag? Og hvordan fungerer det med når det er sol?  Holder det å vente et døgn etter sol? 

d) Barbering. Synes ikke det fungerer. Det er ute igjen neste dag. Flere dager går jeg nok med sort hår, da synet blir dårlig samtidig som man får sorte hår. 

e) Kjøpte meg også en epilator som skulle være av god kvalitet for noen år siden. Skulle kunne brukes både på ansikt og legger mv. Synes den etterlater mye hår igjen når jeg bruker den. Den hopper over hår, og hår som den nok synes er for korte vises godt at de står igjen. Noen som er fornøyd med en epilator som fjerner alt ansiktshår også tynnere dun? 

f) Nå lurer jeg på å lære meg threading. Har vært i salong og gjort det, men synes håret vokser så raskt at jeg må lære meg det selv. Noen som har fått til å lære seg det selv? 

Anonymkode: 69c6e...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...