AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er 30 uker på vei, og hatt en veldig aktiv baby i magen. Derimot de siste to dagene har det vært mer stille og ikke like sterkt. Jeg merker babyen altså, men ikke like mye og ofte. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 57749...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Er forskjellig ja. Babyen er aktiv i perioder, og andre ikke. Helt normalt. Anonymkode: d4973...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Hadde forhørt meg med jordmor/føden bare for å fått litt peace of mind. Sikkert ikke noe galt, men skader ikke å forhøre seg 😊 Anonymkode: d4a8e...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Babyen kan ha snudd seg, så bevegelsene kjennes annerledes og svakere enn før. Det er vanlig at det kjennes ulikt gjennom svangerskapet. Men hvis babyen er merkbart mye mindre i bevegelse enn før, ville jeg tatt en telefon til føden for en vurdering. Hvordan har dine dager sett ut disse to dagene? Har du vært mye i bevegelse selv, på farten og opptatt med andre ting? Slik at du kanskje ikke har kjent så godt etter, kombinert med at bevegelsene kan kjennes annerledes ut? Jeg er i uke 31 og min ligger slik at veldig mange av bevegelsene kjennes ganske dårlig. Hvis jeg ligger på sofaen og det er helt rolig rundt meg, kjenner jeg bevegelse som jeg aldri hadde lagt merke til mens jeg er på jobb eller på farten med toåringen på slep. Anonymkode: 0dc5a...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Den ene min snudde seg slik at jeg knapt kjente spark omtrent på den tida. men ha svært lav terskel for å kontakte lege/jordmor om du føler deg usikker! Anonymkode: def1a...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Babyen i magen har ikke rolige dager, som oss mennesker utenfor. De har soveperioder og våkne perioder. Derimot kan babyen føles roligere hvis den forandrer leie og sparker annerledes enn før. Men det kan også være tegn på at ting ikke er som det skal, og bør alltid konferere med føden! Bedre med en kontroll for mye enn for lite. Endret 14 timer siden av AlternativX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Takk for svar! Plutselig etter innlegget så kjenner jeg både hikke og dult. Men lurer på om hun har lagt seg på en annen måte. Kjenner at det stikker heeelt «der nede» hver gang hun rører seg, og mye nedpress som gir kynnere.😅 Anonymkode: 57749...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Kan merke når min har snudd seg og sparker innover versus utover- mye mykere dulter og spark selv om de er like hyppige som de "vanlige" sparkene, er uke 27. Men kontakt alltid føden/jordmor om du er usikker Anonymkode: f409e...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå