Daria Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar (endret) Erlend O. Nødtvedts Mordet på Henrik Ibsen. Jeg lo høyt og mye... Endret 8. januar av Daria
Hareena Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar Jeg synes de fleste av Arto Paasilinna er fornøyelige. Britt-Marie var her av Fredrik Backman har også en lun humor. Litt i samme sjanger er Sommerlys og så kommer natten av Jón Kalman Stefánsson 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar Historiene om Jeeves og Wooster er veldig morsomme. Anonymkode: ab0ca...c47 3
Pawn Hearts Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar Flere bra forslag her. Jeg slenger på en perle fra 1700-tallet: Candide av Voltaire. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 20.03): har du noen tips? Anonymkode: 48b46...98b John Scalzi Old man's war Anonymkode: e3356...ec1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Skrevet 14. januar Don Quijote er faktisk ustyrtelig morsom. Anonymkode: 4bbc1...3f0 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Skrevet 19. januar Erlend Loe sine bøker er helt spinnville og morsomme. Anonymkode: f8c71...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Skrevet 19. januar Mark Haddon har noen gode. Anonymkode: 6dc85...118 1
Ullvott Skrevet 19. januar #13 Skrevet 19. januar Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi er morsom. Ikke ustyrtelig morsom hele tiden, som om det var en komedie, men flere av hendelsene i boka fikk meg til å le, høyt og lenge. 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar #14 Skrevet 19. januar Ullvott skrev (2 minutter siden): Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi er morsom. Ikke ustyrtelig morsom hele tiden, som om det var en komedie, men flere av hendelsene i boka fikk meg til å le, høyt og lenge. Du slo meg med ett minutt, skulle til å si det samme! Anonymkode: 66638...163 1 1
Phoenix Heart Skrevet 19. januar #16 Skrevet 19. januar Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant av Jonas Jonasson. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Skrevet 19. januar Bjarte Arneson. Kanskje for spesielt interesserte, men snålt, veldig oppfinnsomt og veldig min smak og humor i i alle fall. 😊 Anonymkode: d1298...c72
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Skrevet 19. januar Til jord skal du bli og Til døden skil oss av Anders Totland skal være morsomme. Anonymkode: a5ad4...457
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Skrevet 19. januar Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna Anonymkode: d776e...c18 4
Sissy33 Skrevet 19. januar #20 Skrevet 19. januar Jeg lo godt av Elling-bøkene, spesielt de første. Angående Populærmusikk fra Vittula hørte vi den på lydbok i bilen og måtte stoppe flere ganger, da vi lo så voldsomt at det ikke var forsvarlig å kjøre videre. Videre synes jeg Irma Dahl - den dedikerte begravelsesagenten var morsom, om enn av det mørkere slaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå