Gå til innhold

Dere med 2 åring eller yngre i hus!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gutten min på snart to år har en del bittenså kuler på halsen under huden. Det er en del av dem på hver side.. kjenner jeg blir skikkelig bekymra. Kan noen sjekke om deres barn også har det? Du må liksom kjenne etter med en fing på siden av halsen opp og ned og litt lenger fremme på halsen også. Jeg skal selvfølgelig ringe til legen i morgen, vil bare vite om det er andre som har det også å kanskje det ikke er så uvanlig.

Anonymkode: 678ab...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gutten min på snart to år har en del bittenså kuler på halsen under huden. Det er en del av dem på hver side.. kjenner jeg blir skikkelig bekymra. Kan noen sjekke om deres barn også har det? Du må liksom kjenne etter med en fing på siden av halsen opp og ned og litt lenger fremme på halsen også. Jeg skal selvfølgelig ringe til legen i morgen, vil bare vite om det er andre som har det også å kanskje det ikke er så uvanlig.

Anonymkode: 678ab...22e

Det høres ut som ufarlige lymfekjertler

Anonymkode: 77977...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gutten min hadde noe lignende ved hals og nakke når han var 1 år, jeg ble bekymret og ble henvist til sykehuset fra fastlegen, pga at jeg ville få det ordentlig sjekket. Det var bare ufarlige hovne lymfekjertler, noe som var vanlig sa legen på sykehuset. Dra til legen å få det sjekket, mest sannsynlig er det ikke noe farlig ❤️

Anonymkode: 8dc43...491

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svært ofte er ting helt normale. 

Min ene kunne ikke bøye nakken en dag. Det hadde vondt i hodet, feber og fullstendig nakkestivhet. Alle symptomene på hjernehinnebetennelse. Du kan tro vi ble bekymret.  Vi ringte legen, forklarte symptomene og fikk time umiddelbart.  

Viste seg å bare være en forkjølelse som ga lymfeknuter som var så hovne at de hindret nakken i å bevege seg. Og det var tydeligvis fryktelig vanlig i 3-4års alderen. (Men det var noe vi aldri hadde hørt om før). 

Anonymkode: ce7a8...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...