Gå til innhold

Ta en hverdagsrunk i sofaen, jenter!

Fremhevede innlegg

Gjest Ludmila
Skrevet

Så dere den artikkelen i Dagbladet i går?

Er det ikke på tide at vi jenter vanliggjør vår kåthet på samme måte som gutter/menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det gjøres i utstrakt grad i dag. De jentene som ikke vil tenke på sex og onanere 24/7, ja nåde dem.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg klarer meg fint uten en hverdagsrunk i sofaen.

Gjest Jalileh
Skrevet

samme her. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er jente, og gjør det rett som det er! Hvis jeg ligger og koser meg med tv og har et varmt pledd rundt meg, da går fingrene lett nedi...... :)

-LettrødmendeLluvy

Skrevet
Det gjøres i utstrakt grad i dag. De jentene som ikke vil tenke på sex og onanere 24/7, ja nåde dem.

:ler: Er faktisk litt lei av at jeg skal bli minnet på om å tenke på min kåthet som vanlig! Tenker ikke på den som uvanlig nei :sjarmor:

Gjest Sukkerert
Skrevet

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, kan vi ikke bare holde på som vi vil, uten å måtte bli sammenlignet med både hverandre og gutter/menn? Alle har ulikt kåthetskurver, og sånn vil det alltid være. Jeg koser meg litt på sofaen, andre gjør det ikke!

-IkkesåflaulengerLluvy

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes media har altfor mye styrende makt over folk...man må ikke tro at media alltid har rett eller at media/journalister vet hva som er in, riktig og galt.

Det er lov å tenke selv.

Det er ikke "på tide" med noe som helst, bare fordi media sier det.

Jeg synes det er upassende, ufint og svært ukvinnelig å snakke om slikt.

Det er min personlige mening. (Og PS! Jeg er ikke kristen, gammel, moralfanatiker, rar, unormal, sær, venneløs, kjæresteløs, tykk eløler stygg!)

Skrevet
Jeg synes det er upassende, ufint og svært ukvinnelig å snakke om slikt.

Det er min personlige mening.

Det er vel akkurat det som er "problemet"!?

Tror ikke det egentlig er så stor forskjell på kvinner og menn, men kvinner har lært at det ikke er "lov".

Min egen lyst har jeg et helt greit forhold til. Det er godt å være kåt og lysten tilfredsstilles der det ikke er direkte upassende...

Tror boken blir et bra innspill jeg!

Gjest GreenSky
Skrevet
Er det ikke på tide at vi jenter vanliggjør vår kåthet på samme måte som gutter/menn?

Ja, det er det.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er vel akkurat det som er "problemet"!?

Tror ikke det egentlig er så stor forskjell på kvinner og menn, men kvinner har lært at det ikke er "lov".

Min egen lyst har jeg et helt greit forhold til. Det er godt å være kåt og lysten tilfredsstilles der det ikke er direkte upassende...

Tror boken blir et bra innspill jeg!

Men for meg som mener dette, og selv er en ung kvinne, så er det ikke et problem å mene at det ufint og ukvinnelig!

For meg er det et større problem at media hele tiden maser om hvordan kvinner skal ha gruppesex, blowjobs, gangbanging, knullekompiser, dildoer, osv.

Det kan føre til at slike mer konservative jenter (som meg) kan føle seg unormale.

Skrevet
For meg er det et større problem at media hele tiden maser om hvordan kvinner skal ha gruppesex, blowjobs, gangbanging, knullekompiser, dildoer, osv.

Det kan føre til at slike mer konservative jenter (som meg) kan føle seg unormale.

Helt enig med deg jeg! Vi er nok ikke så ulike ;)

Men, vi er vel også kåte fra tid til annen... :ler:

Skrevet

Tror hverken jeg eller min kjære klarer oss uten, jeg... :ler:

Gjest Konservative jenten
Skrevet
Helt enig med deg jeg! Vi er nok ikke så ulike ;)

Men, vi er vel også kåte fra tid til annen... :ler:

Ja, det er klart.

Men jeg synes oppfordringen fra media, pådyttingen på kvinner, og all fokuseringen på sex som "vareprodukt" er ufyselig. Tøffheten go råskapen hos kvinner fra de er 13 år til de nærmer seg pensjonisttilværelsen....for meg er det blottlegging av folk private intime liv som brettes ut i media og det er for meg kvalmt. Journalistene har ødelagt all spenning!

Gjest Gjest
Skrevet
Men for meg som mener dette, og selv er en ung kvinne, så er det ikke et problem å mene at det ufint og ukvinnelig!

Akkurat dette har jeg hylt opp om i tide og utide i årevis. Jeg er ikke så helt ung lenger, men jeg har barn som skal vokse opp i dette samfunnet. Lysten er nok den samme for kvinner som for menn. Men jeg synes det er plagsomt at sex generelt blir gjort til noe billig. Jeg tar anstøt av at en fyr kan ta kontakt på byen og invitere deg til å sove på armen etter 15 min. Og jeg har som du opplevd å føle meg nærmest unormal. Men jeg erkjenner at jeg må leve slik det føles naturlig og riktig for meg, så får folk mene hva de vil.

Gjest gjest1
Skrevet

Sex er blitt harry de siste årene. Ting jeg liker å gjøre/bli gjort med, ser så stygt ut når det er framstilt på tv, og jeg slutter snart!!

Gjest Herremann
Skrevet

Jenter kan aldri få menns seksualitet selv om de blir litt mer åpne om sine sexbehov, de blir aldri maskuline for det.

Kvinnelig seksualitet er feminin, uansett hvor åpent og ærlig den utøves, på samme måte som menns seksuelitet blir maskulin.

Så ta en hverdagsrunk i sofaen jenter så mye der vil jenter! Dere blir ikke maskuline for det!!

Gjest gjest1
Skrevet

Maskulint trenger ikke være synonymt med kåt vet du! Vet om mange trøtte mannfolk som ikke klarer å holde følge med dama.

Skrevet

Må det være på sofaen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...