AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Som overskriften sier jeg sliter med ekstreme menssmerter, ligger nå på gulvet på badet. Har nå tatt maks dose av Ibux og naproxen, varmeplaster og varmeflaske men hjelper ikke/minimalt. Må på jobb om en time så alle tips mottas med stor takk. Hilsen fortvilt som ikke kan ta mer smertestillende og ikke har egenmelding da dette er første dag tilbake etter sykdom. Anonymkode: 2197a...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Har du ekstreme blødninger også? Hvis du har ekstreme blødninger, finnes det blødningsstoppende medisin (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, men som starter på C). Det var det jeg brukte da jeg hadde mensen, bruker Cerazette nå så får ikke blødninger. Anonymkode: d1fb8...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Til neste gang; Naproxen og Ibux skal ikke blandes. Anonymkode: 0e497...99b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ekstreme blødninger også? Hvis du har ekstreme blødninger, finnes det blødningsstoppende medisin (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, men som starter på C). Det var det jeg brukte da jeg hadde mensen, bruker Cerazette nå så får ikke blødninger. Anonymkode: d1fb8...5ef Nei, vil ikke si de er ekstreme. Prøvd p-stav og p piller tidliger (husker ikke hvilke) uten at det hjalp. Ts Anonymkode: 2197a...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, vil ikke si de er ekstreme. Prøvd p-stav og p piller tidliger (husker ikke hvilke) uten at det hjalp. Ts Anonymkode: 2197a...fb8 Vurdert hormonspiral? Anonymkode: dded8...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til neste gang; Naproxen og Ibux skal ikke blandes. Anonymkode: 0e497...99b Det vet jeg sånn egentlig, men i mix av desperat og smerter ble det sånn. Men hjalp ikke nevneverdig då kommer ikke til å gjentas. Anonymkode: 2197a...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Er du utredet for Endometriose? Ville prøvd minipiller eller P-sprøyte for å få bukt med menssmertene i så fall. Anonymkode: 81011...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vurdert hormonspiral? Anonymkode: dded8...7c9 Vurdert det, men psyken min har ikke godt av hormoner. Men var en her og nå løsning/tips eg helst var ute etter. Anonymkode: 2197a...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du utredet for Endometriose? Ville prøvd minipiller eller P-sprøyte for å få bukt med menssmertene i så fall. Anonymkode: 81011...1ba Svar fra gynekolog på mensen smerter er bare at sånn er det, og har ikke orket krangle meg til utredning da. Men nei vil helst ikke ha noe med hormoner da det er prøvd og gått dårlig. Anonymkode: 2197a...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Svar fra gynekolog på mensen smerter er bare at sånn er det, og har ikke orket krangle meg til utredning da. Men nei vil helst ikke ha noe med hormoner da det er prøvd og gått dårlig. Anonymkode: 2197a...fb8 Fikk høre det samme, så fikk jeg beskjed om å gå ned i vekt. Når jeg hadde gjort det, fikk jeg beskjed om å trene mer osv osv… etter mer enn 15 års helvete gikk jeg til gynekolog på Aleris og ble henvist utredning for endometriose… o’lykke!! Anonymkode: c81d5...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk høre det samme, så fikk jeg beskjed om å gå ned i vekt. Når jeg hadde gjort det, fikk jeg beskjed om å trene mer osv osv… etter mer enn 15 års helvete gikk jeg til gynekolog på Aleris og ble henvist utredning for endometriose… o’lykke!! Anonymkode: c81d5...df4 Var faktsik på volvat denne gynekologen da jeg eg ikke ville til fastlegen siden det er en mann 🙈. Men vekten kan de ikke skulde på hos meg da, men e vel klassisk med sånne type svar at dette må du bare tåle, gjør om kosthold osv, ta en Ibux visst du må. Anonymkode: 2197a...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du ekstreme blødninger også? Hvis du har ekstreme blødninger, finnes det blødningsstoppende medisin (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, men som starter på C). Det var det jeg brukte da jeg hadde mensen, bruker Cerazette nå så får ikke blødninger. Anonymkode: d1fb8...5ef Cyklokapron. Anonymkode: e7cf0...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Akupunktur hjalp meg. Men jobb om en time har jeg ingen råd for. Anonymkode: fe372...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Magnesium har vært bra for meg, men dette er noe som må taes over tid og ikke fix i akutt-tilfelle. Anonymkode: 6fe06...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå